JJ is maar 9 dagen ouder dan Seb maar het lijkt wel een half jaar of zoquote:Op maandag 11 mei 2009 19:11 schreef DJMO het volgende:
het nieuwe "schema" lijkt tot nu toe prima te werken. jr heeft met de pot meegegetenwitlof met aardappel gepureerd voor hem, potje olvarit gevuld, ding zat voor ong. vier vijfde vol, en hij heft het gewoon schoon leeg. morgen kan ik het hem niet weer geven, ik vergat extra apart te houden.. de rest zit nu onder de kaassaus
(wel lekker overigens
) we hebben gewoon 'samen' gegeten, dat wil zeggen dat ik een paar hapjes nam, hem zat te voeren, en papa toe zat te kijken .. en ik zit nu nog even af te eten terwijl jr. heerlijk rustig in de box ligt. straks in bad en na de 9 uur fles naar bed
Ik vind Lennon heel mooi, maar zie ook wel dat er baby's zijn die mooier zijn. Ook baby's die ik niet zo mooi vind trouwens. Ik vind hem dus op dit moment niet de allermooiste. Het zijn vooral bepaalde uitdrukkingen in zn gezicht waar ik week van word en soms tranen van in mn ogen krijg.quote:
ga jij ook weer aan de knutsel danquote:Op maandag 11 mei 2009 20:44 schreef pinquit het volgende:
Oh die foto's van Mila!dat eerste plaatje breekt toch bijna je hart!
wat doet ze het goed raissa! kijk nou toch wat een heerlijk meisje je daar hebt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij moeten volgende week weer, ben benieuwdquote:Op maandag 11 mei 2009 21:45 schreef Estrys het volgende:
ja dat is waar.
Wij moeten donderdag weer naar CB voor prikjes. Ik ben benieuwd hoeveel hij weegt want is alweer een maand geleden.
Wat is niet helemaal voldoende dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 22:13 schreef DolleMina het volgende:
Ik ben ook benieuwd, wij gaan weer volgende week. Haar gewicht was niet helemaal voldoende, vond ik, dus ik hoop dat ze weer een beetje fatsoenlijk is aangekomen.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:08 schreef Dakota het volgende:
[..]
ga jij ook weer aan de knutsel dan
een meisje
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:16 schreef Jore het volgende:
Ik vind Elin mooi en ik lieg nooit. Ik vraag me wel af of ouders van een in mijn ogen lelijke baby hun eigen baby ook lelijk vinden trouwens.
o elin ook, tong uit r mond sliert kwijl scheel met onderkin..quote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
O wij noemen Lieuwe ook wel eens lulletje hoorquote:Op maandag 11 mei 2009 22:20 schreef Estrys het volgende:
Elin is een lief kind hoor Koot![]()
![]()
Nee, ze is een knapperd, dat haar maakt het helemaal af.
Seb is volgens mij geen lelijke baby. Maar hij kan soms kijken op een manier dat ik denk jaaa charmant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |