Hahahaha geweldig koppie zo!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Wat goed van je vader DiaanLennon had blijkbaar even wat eerder honger. Krijgt hij vanavond nog een fles of laat je het zo?
Ik vond deze foto nog van Koen en ik moet hem even met jullie delen. Hij kreeg hier een stukje worst maar hij vond het toch niet zo heel erg lekker:
[ afbeelding ]
Ik geef nu 180 cc water, dus 200 cc. Hij drinkt niet elke fles leeg, maar gemiddeld toch wel 2 of 3. Soms laat hij iets van 30 cc staan. Vanmorgen was hij trouwens om 6:50 uur wakker, helemaal niet verkeerd. Hij ligt nu alweer 1,5 uur te slapen...quote:
Je hele huis ruikt naar frikandel speciaalquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:31 schreef Estrys het volgende:
Ik was bang dat mijn hele kind naar uien zou gaan ruiken dus ik heb ze maar weer weggehaald. Maar is dat niet zo?
Zo snelle dame hoor. Heeft ze er last van of valt het mee?quote:
Een flinke bos met haar, een tandje...weet je zeker dat je maar 9 maanden zwanger bent geweest Koot? Is ze niet stiekum ouder?quote:
Het kan, alles kan. Maar het zou wel héél uitzonderlijk zijn. De hoektanden komen volgens mij juist als laatste.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:52 schreef Dakota het volgende:
ze knipt nu al mn tiet fijn..ik wil niet weten wat ze met r tand gaat doen.. t is trouwens een hoektandje onder ipv een snijtand
ja zo'n klein everzwijntjequote:Op woensdag 13 mei 2009 17:13 schreef owlet het volgende:
het zou wel stoer zijn, een baby met alleen hoektanden.
En erg borstvoedingsvriendelijk
ja, ik hoef alleen zijn beentje maar vast te houden en heupje een beetje druk te geven om te zorgen dat hij doordraait op zijn buik. hij heeft nog niet helemaal door dat je daar je kop voor moet optillenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |