De aankoopprijs was 309.000 v.o.n. inclusief sanitair, exclusief keuken.quote:Op maandag 11 mei 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
TVP! vind het leuk om even te kijken
Wat was de aankoopprjis als ik zo vrij mag zijn om dat te vragen..?
Ja en Nee. De garage op dit kavel zou altijd al achter het huis (zie kaveloverzicht, kavel 8) gebouwd worden. Door de uitbouw leveren we een stuk tuin in (2,4 meter in lengte), maar dat krijgen we in huis weer terug. Dus ja, we leveren in op leefruimte buiten (tuin), maar krijgen er binnen meer leefruimte (woonkamer) voor terug.quote:Op maandag 11 mei 2009 13:57 schreef Bootje84 het volgende:
Klopt het dan de garage dan dus ten koste ging van je leefruimte..? Zijn de huizen van de buren dan even groot als die van jullie alleen dan mét uitbouw?
Joh, dat is al snel! Zijn het de meest recente foto's die je er nu op hebt staan? Eind juni is al over 5 weken,quote:Op maandag 11 mei 2009 11:26 schreef jubelientje het volgende:
Eind juni wordt ons huis opgeleverd.
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:07 schreef Vonkenboer het volgende:
Die grijs met rode stenen combinatie is heel mooi !Past echt bij zo'n woning.
Zo te zien moeten aan de buitenkant zo ie zo de HWA's en de vensterbanken nog geplaatst worden.
Is de stucadoor / spac spuiter al klaar ? Dan kan men beginnen met het afmonteren van alle installaties.
Laten jullie de badkamer en het toilet casco opleveren ? Of gewoon standaard tegels + sanitair ?
dankjewel!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:13 schreef WRH het volgende:
vind de stenen ook erg mooi, mooie combinatie ook dat rood met grijs.
Whut...?quote:
De vloer beneden wordt laminaat "tuscan oak"quote:Op maandag 1 juni 2009 23:46 schreef Nero22 het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------
Weet je al hoe de inrichting gaat worden? Kleuren, meubels, vloer...?
De bouw is gestart in september en is eind juni klaar, dus 10 maanden. Gisteren hebben we de brief gekregen dat we op 15 juni een vooroplevering hebben en op 25 juni is de uiteindelijke overdracht van de sleutel en is het écht ons huis! Joepie!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:17 schreef tomegel het volgende:
Hoeveel maanden heeft nu de bouw precies geduurd?
Wat voor kleur keuken gaan jullie nemen?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef jubelientje het volgende:
En de tekeningen van de keuken. De keuken wordt pas in week 34 geplaatst, dus dat duurt nog wel even.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk dat je volgt!quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:02 schreef Ratjepoepe het volgende:
Volg dit topic al tijdje omdat mijn huis ook opgeleverd wordt over een paar maanden.
Ziet er allemaal heel mooi uit, is ook wel wat duurder/groter dan mijn huis zal worden, maar mag ik vragen waar je dressoir en tv-meubel hebt gekocht want ziet er mooi uit.
Laat het zelf waarschijnlijk beneden met glasweefsel behangen en slaapkamers twijfel ik nog over. Weet je al wat je met de trap gaat doen? Bekleden, halve maantjes, strips?
Succes ermee!!
Bedankt voor de compimenten!quote:Op maandag 20 juli 2009 14:55 schreef pinguin het volgende:
Hoihoi, allereerst natuurlijk gefeliciteerd met de aanwinst. De woning ziet er erg mooi uit!
Ik had een klein vraagje. Waarvoor zet je de stucadoor precies in? De muren lijken al afgewerkt (behangklaar toch?), dus is het toch niet meer nodig om te stucen? Anders moet ik nog eventjes een stucadoor gaan regelen voor de oplevering van mijn eigen woning
Het behang is van het merk Voca (Moods) --> http://www.voca.nl/collecties/moods/moodso.htmlquote:Op maandag 20 juli 2009 19:02 schreef heartwork het volgende:
Oeh dat witte behang is mooi zeg. Waar heb je die vandaan?
We hebben het hele huis glad laten stucen (filmen heet het, geloof ik). In totaal heb we twee wandjes behangen (slaap- en woonkamer). Alle andere muren hebben we geschilderd (eerst gestuct, dus ook het trapgat). Er zit dus geen laag behang tussen het stucwerk en de verf (wel voorstijkmiddel). Dankzij het goede stucwerk was het heel goed te schilderen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:06 schreef Ratjepoepe het volgende:
Dus je hebt alles laten stucen en daarna behangen (mooi behang idd)? En in sommige kamers wel geverfd over het stucwerk?
Ik dacht dat je eerst van plan was het te laten stucen en daarna verven. Dit is lijkt mij dus wel extra duur. Ben je van plan om als het is uitgewerkt over jaar ofzo het behang nog een keer weg te halen en te verven ipv behang? Meteen behangen is dus niet wat ivm de bobbels, ik denk er namelijk over om glasweefsel te doen maar dat is wel wat ander materiaal natuurlijk.
Het trapgat heb je geschilderd, is dat ook gestuct? En zoals beneden in het portaal/halletje, heb je dat ook geverfd? Wat was voor jou de reden om laminaat ook op de verdiepingen te doen? Ik ben namelijk wel van plan om hier vloerbedekking te doen itt op de begane grond.
Pff, wat een vragen. Succes er verder mee!
Oeh jaloersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:16 schreef jubelientje het volgende:
Dankjewel !
Ja, zal ik na donderdag wel plaatsen ... donderdag komt de schoonmaakster. Zó fijn!
We hebben het allebei zo druk en nu kunnen we echt genieten van onze vrije tijd.
Het is een spiegel met de volgende tekstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:
Ben ook wel benieuwd naar de tekst op het plaatje
yay dankjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef samara het volgende:
[..]
Het is een spiegel met de volgende tekst
`Oh wat ben je mooi. Wat ben je charmant. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch! Je bent zo ontzettend aantrekkelijk. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Wat ben je uitzonderlijk mooi. En wat heb je een indrukwekkende bos haar. Zo een enorme volle haardos met van die wulps springende lokken en krullen. Jouw haar zit op de een of andere subtiele manier altijd goed in model. En ook valt het altijd op een vanzelfsprekende natuurlijke manier. Wat heb je glanzend, gezond en vol haar. Ik vind je heel bijzonder. Je bent ontzettend knap. En je lieflijke voorhoofd, wat heb je een schitterend voorhoofd. Een hoog en voornaam voorhoofd. Een schoon voorhoofd dus. Jouw fraaie, rimpelloze voorhoofd is indrukwekkend zonder pathetisch of overdreven te zijn. Dat komt natuurlijk ook door die wenkbrauwen van je. Wat een sierlijk getekende wenkbrauwen heb je. Wat een prachtige, krachtige bogen. Alsof een schilder ze er met een perfecte symmetrie op heeft gepenseeld. Wat een uitzonderlijke wenkbrauwen. En dan daaronder je ogen! Wat een fantastische, exceptionele ogen met van die attractieve oogwimpers. Van die lange donkere wimpers die je juist dat tikje mysterie meegeven. Het zijn ogen om in te verdrinken. En het maakt helemaal geen verschil of het nu het linker of het rechter is, ze zijn allebei indrukwekkend en buitengewoon bijzonder van kleur. En als ik kijk in de poppetjes van je ogen dan word ik helemaal week van binnen. Je ogen zijn gemaakt van diamanten en robijnen. Wat een innemende ogen. Heb ik het al gezegd? Ik vind je geweldig! En dan je bevallige neus tussen die stralende ogen. Wat een welgevormde en sierlijke neus heb je. En zo klassiek van vorm. Het is crème de la crème, het neusje van de zalm. Je bent eigenlijk heel apart en bijzonder. En dat geldt ook voor je jukbeenderen. Wat een aangenaam geprononceerde jukbeenderen heb je. Heel aanwezig maar toch ook weer niet enorm vooruitstekend. Ze passen perfect bij de vorm van je gezicht. En dan, nog iets verder naar buiten: je oren. Wat heb je prachtige oren. Lieve oortjes. Van die allemachtig aantrekkelijk gevormde organische schelpen. Heel sympathieke oren, echt van die kleine om-op-te-vreten schattige snoepjes van oren. Zeldzaam aantrekkelijke oren. En had ik het al gehad over die beeldige mond? Wat een innemende mond heb je. Een appetijtelijke mond durf ik zonder overdrijven te stellen. Wat een sierlijke, volle rode lippen. En onder die lippen wat een prachtige, witte tanden. Ze blinken zo schitterend dat je bijna een zonnebril nodig hebt om naar je te kunnen kijken. Wat heerlijk als je met je hagelwitte tanden mij bekoorlijk glimlachend aankijkt. Al met al ben je ongewoon mooi. En dan tot slot, je bevallige kin. Wat een perfecte afronding van een goddelijk gezicht. Die kin, dat is een kin zoal geen ander er een heeft.Wat een elegante kin. Jouw kin is zo perfect uitgelijnd en in balans met al die ander schitterende, fraaie kenmerken van je gezicht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je die kin van jou een ideaal gedimensioneerde gezichtsbeëindiging vind. Wat een prachtig gevormde kin zeg. Je hebt als ik alles bij elkaar neem een heel fijn gezichtje. Een gracieus gezicht. Een prijzenswaardig gezicht. Verheven en toch ook zeer aangenaam om naar te kijken alsmede aanlokkelijk om te zien. Oh wat ben je mooi. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch. Je bent zo ontzettend mooi. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Oh, wat ben je mooi. Zo mooi, zo mooi, zo buitengewoon mooi`.
Die vierkante (setje inclusief prullenbakje en wc-rolhouder) komt van de Gamma. Heel gemakkelijk is ie niet, juist omdat ie vierkant is. Maar wel leuk als vorm.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Beijtje het volgende:
Lekker tuintje, hoor!![]()
En ik ben even zo brutaal om te vragen waar je wcborstelhouder vandaan komt en hoe die heet, zoiets zoek ik namelijk ook...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |