abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79461579
Mooi! wat een rust straalt jullie huis uit zeg!
Heb je ook foto's van andere delen van je huis? Als je die hier neer wilt zetten hoor
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 23 maart 2010 @ 20:16:45 #77
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_79505164
Dankjewel !

Ja, zal ik na donderdag wel plaatsen ... donderdag komt de schoonmaakster. Zó fijn!
We hebben het allebei zo druk en nu kunnen we echt genieten van onze vrije tijd.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
pi_79508951
Ja mooi zeg!
pi_79509603
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 20:16 schreef jubelientje het volgende:
Dankjewel !

Ja, zal ik na donderdag wel plaatsen ... donderdag komt de schoonmaakster. Zó fijn!
We hebben het allebei zo druk en nu kunnen we echt genieten van onze vrije tijd.
Oeh jaloers ben benieuwd hoor
pi_79515412
spannend! Ik wacht met smart op de foto's. Beeldig huis en lekker ruim. Geniet er maar lekker van .
pi_79519638
Wat een mooi huis zeg!
All good things are wild and free.
  vrijdag 26 maart 2010 @ 21:33:17 #82
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_79626493

vrijdag 26 maart 2010 @ 22:56:22 #83
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_79630371
Wow wat is het prachtig geworden.
Ik heb dit topic eerlijk gezegd niet gevolgd.. maar wat staat er op het plaatje op de muur?
Sorry als je het al ergens eerder hebt moeten uitleggen
pi_79631235
Mooi geworden!! en lastig hé een witte trap poets me zot en zie hetzelfde bij jullie.
Ben ook wel benieuwd naar de tekst op het plaatje
pi_79632624
quote:
Op vrijdag 26 maart 2010 23:23 schreef Ml-etje het volgende:

Ben ook wel benieuwd naar de tekst op het plaatje
Het is een spiegel met de volgende tekst

`Oh wat ben je mooi. Wat ben je charmant. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch! Je bent zo ontzettend aantrekkelijk. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Wat ben je uitzonderlijk mooi. En wat heb je een indrukwekkende bos haar. Zo een enorme volle haardos met van die wulps springende lokken en krullen. Jouw haar zit op de een of andere subtiele manier altijd goed in model. En ook valt het altijd op een vanzelfsprekende natuurlijke manier. Wat heb je glanzend, gezond en vol haar. Ik vind je heel bijzonder. Je bent ontzettend knap. En je lieflijke voorhoofd, wat heb je een schitterend voorhoofd. Een hoog en voornaam voorhoofd. Een schoon voorhoofd dus. Jouw fraaie, rimpelloze voorhoofd is indrukwekkend zonder pathetisch of overdreven te zijn. Dat komt natuurlijk ook door die wenkbrauwen van je. Wat een sierlijk getekende wenkbrauwen heb je. Wat een prachtige, krachtige bogen. Alsof een schilder ze er met een perfecte symmetrie op heeft gepenseeld. Wat een uitzonderlijke wenkbrauwen. En dan daaronder je ogen! Wat een fantastische, exceptionele ogen met van die attractieve oogwimpers. Van die lange donkere wimpers die je juist dat tikje mysterie meegeven. Het zijn ogen om in te verdrinken. En het maakt helemaal geen verschil of het nu het linker of het rechter is, ze zijn allebei indrukwekkend en buitengewoon bijzonder van kleur. En als ik kijk in de poppetjes van je ogen dan word ik helemaal week van binnen. Je ogen zijn gemaakt van diamanten en robijnen. Wat een innemende ogen. Heb ik het al gezegd? Ik vind je geweldig! En dan je bevallige neus tussen die stralende ogen. Wat een welgevormde en sierlijke neus heb je. En zo klassiek van vorm. Het is crème de la crème, het neusje van de zalm. Je bent eigenlijk heel apart en bijzonder. En dat geldt ook voor je jukbeenderen. Wat een aangenaam geprononceerde jukbeenderen heb je. Heel aanwezig maar toch ook weer niet enorm vooruitstekend. Ze passen perfect bij de vorm van je gezicht. En dan, nog iets verder naar buiten: je oren. Wat heb je prachtige oren. Lieve oortjes. Van die allemachtig aantrekkelijk gevormde organische schelpen. Heel sympathieke oren, echt van die kleine om-op-te-vreten schattige snoepjes van oren. Zeldzaam aantrekkelijke oren. En had ik het al gehad over die beeldige mond? Wat een innemende mond heb je. Een appetijtelijke mond durf ik zonder overdrijven te stellen. Wat een sierlijke, volle rode lippen. En onder die lippen wat een prachtige, witte tanden. Ze blinken zo schitterend dat je bijna een zonnebril nodig hebt om naar je te kunnen kijken. Wat heerlijk als je met je hagelwitte tanden mij bekoorlijk glimlachend aankijkt. Al met al ben je ongewoon mooi. En dan tot slot, je bevallige kin. Wat een perfecte afronding van een goddelijk gezicht. Die kin, dat is een kin zoal geen ander er een heeft.Wat een elegante kin. Jouw kin is zo perfect uitgelijnd en in balans met al die ander schitterende, fraaie kenmerken van je gezicht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je die kin van jou een ideaal gedimensioneerde gezichtsbeëindiging vind. Wat een prachtig gevormde kin zeg. Je hebt als ik alles bij elkaar neem een heel fijn gezichtje. Een gracieus gezicht. Een prijzenswaardig gezicht. Verheven en toch ook zeer aangenaam om naar te kijken alsmede aanlokkelijk om te zien. Oh wat ben je mooi. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch. Je bent zo ontzettend mooi. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Oh, wat ben je mooi. Zo mooi, zo mooi, zo buitengewoon mooi`.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 02:34:34 #86
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_79635220
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 00:08 schreef samara het volgende:

[..]

Het is een spiegel met de volgende tekst

`Oh wat ben je mooi. Wat ben je charmant. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch! Je bent zo ontzettend aantrekkelijk. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Wat ben je uitzonderlijk mooi. En wat heb je een indrukwekkende bos haar. Zo een enorme volle haardos met van die wulps springende lokken en krullen. Jouw haar zit op de een of andere subtiele manier altijd goed in model. En ook valt het altijd op een vanzelfsprekende natuurlijke manier. Wat heb je glanzend, gezond en vol haar. Ik vind je heel bijzonder. Je bent ontzettend knap. En je lieflijke voorhoofd, wat heb je een schitterend voorhoofd. Een hoog en voornaam voorhoofd. Een schoon voorhoofd dus. Jouw fraaie, rimpelloze voorhoofd is indrukwekkend zonder pathetisch of overdreven te zijn. Dat komt natuurlijk ook door die wenkbrauwen van je. Wat een sierlijk getekende wenkbrauwen heb je. Wat een prachtige, krachtige bogen. Alsof een schilder ze er met een perfecte symmetrie op heeft gepenseeld. Wat een uitzonderlijke wenkbrauwen. En dan daaronder je ogen! Wat een fantastische, exceptionele ogen met van die attractieve oogwimpers. Van die lange donkere wimpers die je juist dat tikje mysterie meegeven. Het zijn ogen om in te verdrinken. En het maakt helemaal geen verschil of het nu het linker of het rechter is, ze zijn allebei indrukwekkend en buitengewoon bijzonder van kleur. En als ik kijk in de poppetjes van je ogen dan word ik helemaal week van binnen. Je ogen zijn gemaakt van diamanten en robijnen. Wat een innemende ogen. Heb ik het al gezegd? Ik vind je geweldig! En dan je bevallige neus tussen die stralende ogen. Wat een welgevormde en sierlijke neus heb je. En zo klassiek van vorm. Het is crème de la crème, het neusje van de zalm. Je bent eigenlijk heel apart en bijzonder. En dat geldt ook voor je jukbeenderen. Wat een aangenaam geprononceerde jukbeenderen heb je. Heel aanwezig maar toch ook weer niet enorm vooruitstekend. Ze passen perfect bij de vorm van je gezicht. En dan, nog iets verder naar buiten: je oren. Wat heb je prachtige oren. Lieve oortjes. Van die allemachtig aantrekkelijk gevormde organische schelpen. Heel sympathieke oren, echt van die kleine om-op-te-vreten schattige snoepjes van oren. Zeldzaam aantrekkelijke oren. En had ik het al gehad over die beeldige mond? Wat een innemende mond heb je. Een appetijtelijke mond durf ik zonder overdrijven te stellen. Wat een sierlijke, volle rode lippen. En onder die lippen wat een prachtige, witte tanden. Ze blinken zo schitterend dat je bijna een zonnebril nodig hebt om naar je te kunnen kijken. Wat heerlijk als je met je hagelwitte tanden mij bekoorlijk glimlachend aankijkt. Al met al ben je ongewoon mooi. En dan tot slot, je bevallige kin. Wat een perfecte afronding van een goddelijk gezicht. Die kin, dat is een kin zoal geen ander er een heeft.Wat een elegante kin. Jouw kin is zo perfect uitgelijnd en in balans met al die ander schitterende, fraaie kenmerken van je gezicht. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik je die kin van jou een ideaal gedimensioneerde gezichtsbeëindiging vind. Wat een prachtig gevormde kin zeg. Je hebt als ik alles bij elkaar neem een heel fijn gezichtje. Een gracieus gezicht. Een prijzenswaardig gezicht. Verheven en toch ook zeer aangenaam om naar te kijken alsmede aanlokkelijk om te zien. Oh wat ben je mooi. Je ziet er oogverblindend uit. Fantastisch. Je bent zo ontzettend mooi. Ik vind je geweldig, gewoonweg geweldig. Oh, wat ben je mooi. Zo mooi, zo mooi, zo buitengewoon mooi`.
yay dankje
en bah dat psychologieboek op de trap.. ik ben blij dat ik van dat vak af ben
pi_79636543
Wat een prachtig huis is het geworden. .
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_79641353
het is zeker mooi geworden!
Mag ik vragen waar je je vloer vandaan hebt? Ziet er erg mooi uit!
  zondag 28 maart 2010 @ 11:20:13 #89
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_79664628
Bedankt voor de complimenten!

De vloer heet "Tuscan Oak" en is van CarpetLand. We hebben dezelfde vloer in het hele huis, beneden met V-groeven aan alle kanten en boven alleen met V-groef aan de zijkanten (aan de klik-kant).

We gaan dus nu verder met de tuin aan de gang, zowel achter als voor en aan de zijkant (lastig).

De trap moet ook nog iets mee... waarschijnlijk gaan we de onderste trap bekleden met vloerbedekking (antraciet) en de bovenste zal wit blijven.

We vinden het altijd wel leuk om 'bijzondere spulletjes' in huis te hebben, vandaar de spiegel met de tekst. Maar ook de Voodoo-messenset in de keuken.

Onze 'salontafel' is een oude legerkist. In de VT-wonen van vorige maand zag ik een witte stoere legerkist als salontafel. In de week daarna zijn we naar de winkel (Combitex in Noord-Scharwoude) gereden. Die kist bleek te groot (120 x 170 cm), maar gelukkig vonden we een andere. Toen nog groen, nu inmiddels in grondverf wit. Nog niet helemaal af dus, maar dat komt wel goed.

De eetkamerstoelen in huis heb ik ook zelf wit geschilderd en alle bijzettafeltjes ook. Een deel van de stoelen was van de Leenbakker-bruin. Ik had er een hele set van (kasten en tafel etc.) en alleen de stoelen heb ik op deze manier bewaard.
  zondag 28 maart 2010 @ 19:09:26 #90
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_79677715

pi_79699949
Lekker tuintje, hoor!
En ik ben even zo brutaal om te vragen waar je wcborstelhouder vandaan komt en hoe die heet, zoiets zoek ik namelijk ook...
  maandag 29 maart 2010 @ 19:53:41 #92
170598 jubelientje
fun! fun! fun!
pi_79719151
quote:
Op maandag 29 maart 2010 11:24 schreef Beijtje het volgende:
Lekker tuintje, hoor!
En ik ben even zo brutaal om te vragen waar je wcborstelhouder vandaan komt en hoe die heet, zoiets zoek ik namelijk ook...
Die vierkante (setje inclusief prullenbakje en wc-rolhouder) komt van de Gamma. Heel gemakkelijk is ie niet, juist omdat ie vierkant is. Maar wel leuk als vorm.
pi_79725473
Ja precies, de vorm is leuk. Ik wil voor zover mogelijk alle badkameraccessoires vierkant in mat rvs kleur. Maar zag al dat dat lastig te vinden is. Dus thx voor de info, gewoon weer de Gamma!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')