alleen als je van tieten houdtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zal ik mee gaan doen.
Of ben ik niet gewenst?
tuurlijkquote:
bohquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry, je mag mn tieten niet zien.
Ik heb wel twee paar schoenen in mn fobo staan
Ziek, met Vriendin, familieweekend, weg naar Hockeyfeest. En ik ben net terug omdat ik uit eten moestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
goedenavondwaarom gaat niemand stappen ofzo
Jezus wat een lelijke shirts. Waar zijn die van?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef gers het volgende:
Deze wil ik kopen![]()
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
De lelijkheid maakt ze juist tofquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus wat een lelijke shirts. Waar zijn die van?
Ik vind de bovenste dan wel leuker dan de onderste.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
De lelijkheid maakt ze juist tof![]()
Bovenste is van Sierra Leone onderste van Zanzibar
jawelquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind ze allebei afschuweliijk, je bent toch niet van lan ze aan te doen he
dat was toch 1 pakquote:Op zondag 10 mei 2009 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kameroen had zo'n helden shirt
[ afbeelding ]
dat shirt heeft cultwaardequote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
echt, met zo'n shirt hoef je helemaal geen homofoob te zijn om ze op afstand te houden...
1 nadeel, de vrouwen houd je er ook mee weg
Ook met dat bovenste shirt ja
je kan die chick wel gelijk batsenquote:Op zondag 10 mei 2009 02:02 schreef Marurk het volgende:
Ook vet handig he.Had vandaag iemand van de middelbare school wat uitgelegd voor een toets die die maandag heeft, en nu blijkt dus dat ik dat boek zelf heb meegenomen naar huis.
Lekker dan. Kan ik dat morgen weer heulemaal gaan terugbrengen.![]()
gheylquote:Op zondag 10 mei 2009 02:14 schreef gers het volgende:
ja ik zat noobs te pwnen met fifa 09 terwijl een pubsletje aan me penis zat te zuigen
met hull city pwn ik iedereenquote:
maar ik ga slapenquote:
Ga mee naar dat hockeyfeest±!!!11quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ziek, met Vriendin, familieweekend, weg naar Hockeyfeest. En ik ben net terug omdat ik uit eten moest
Lukte niet, moest eerst uit eten, en die gasten waren al weg en moest ik 3 kwartier a uur alleen fietsen..quote:
ja maar hockiesletjes zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 10:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Lukte niet, moest eerst uit eten, en die gasten waren al weg en moest ik 3 kwartier a uur alleen fietsen..
Die zwarte zijn gaafquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry, je mag mn tieten niet zien.
Ik heb wel twee paar schoenen in mn fobo staan
goedemorgen , want vond je moeder van de taartquote:Op zondag 10 mei 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zwarte zijn gaaf!
En goedemorgen allemaal!
Heel mooi en lief enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 11:11 schreef gers het volgende:
[..]
goedemorgen , want vond je moeder van de taart
wat lief van jequote:
Dank je en ik geloof dat je moeder t leuk vondquote:Op zondag 10 mei 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zwarte zijn gaaf!
En goedemorgen allemaal!
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef LudoSanders het volgende:
Posten in MED is niet voor een ieder weggelegd.
Ja net bij de koffiequote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef gers het volgende:
[..]
wat lief van jeheeft ze er ook al een stukje van gegeten ?
![]()
Je arme topicquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand heeft op het delete knopje gedrukt.
LudoSanders vervangt remlof als FA
Ben je ongesteldquote:Op zondag 10 mei 2009 12:55 schreef Fascination het volgende:
Ga eens in de zon liggen bleke dekhengsten.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Heb je nog niets liefs zien posten vandaag!
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Nee hoor, ben wel in een goede bui.
Bt die taart vind ik echt super schattig van je.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik in de zon op het strand aan het bakken was.
Werd ik wakker lig ik in bed.
Je bent te laat, helaas.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ik droomde dat ik op deze mooie dag zou moeten werken...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik in de zon op het strand aan het bakken was.
Werd ik wakker lig ik in bed.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
3 bier, een patatje, 2 milfs, een broodje kroket, een broodjefrikande met curry en een chocolade milkshake alsjeblieft.
quote:
Wat een onzin. De verpaupering slaat toe in deze maatschappij. Doe er iets aan, voordat het te laat is!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Helaas mag de snackbar geen bier meer verkopen, en curry op je frikandel is een doodzonde dus daar doen we niet aan!
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb vannacht, maar er zat een korst bovenop mijn hoofd.
Die in mijn hoofd is vrij rustig.quote:
Whehequote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet niet wat ik gedaan heb vannacht, maar er zat een korst bovenop mijn hoofd.
Neh ik zit binnen, zoals het een echte fokker betaamdquote:Op zondag 10 mei 2009 16:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hai, hoe is het met je, beetje aan het bijkleuren in de zon of???
Je zou als vent zijnde toch maar eens met een snee wakker worden, daar word je ook niet blij vanquote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Whehewees blij dat je geen diepe snee hebt
!
[..]
Neh ik zit binnen, zoals het een echte fokker betaamden met jou
?
Ach, als je er borsten bij krijgtquote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zou als vent zijnde toch maar eens met een snee wakker worden, daar word je ook niet blij van
Waarom zou je dat willen? En een echte vent heeft sowieso al borsten.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ach, als je er borsten bij krijgt? Waarom zou je klagen
Boterhammengevecht?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hehehehehe dat meisje is helemaal niet dood!quote:
Weet ik veel joh, om keihard genomen te worden?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? En een echte vent heeft sowieso al borsten.
Borsten?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Weet ik veel joh, om keihard genomen te worden?
Laat maar weer Mausquote:Op zondag 10 mei 2009 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Borsten?
En dan zou je als vent zijnde met een snee dus genomen willen worden?
Vreemd hoor.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef LudoSanders het volgende:
Ik voel niet de behoefte om me keihard in mijn snee genomen te laten worden, anders was ik wel van de herenliefde geweest.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
[..]
?
Ohoh wat ziet mijn oog daar, een taalfout van onze eigen Breathtaking.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
!
[..]
?
Het was niet eens een grap.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:52 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Aha, ik heb je slechte grap onderuit gehaald
Ook niet voor een paar dagen?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:38 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Je zou als vent zijnde toch maar eens met een snee wakker worden, daar word je ook niet blij van
Dat méén je niet!quote:Op zondag 10 mei 2009 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohoh wat ziet mijn oog daar, een taalfout van onze eigen Breathtaking.![]()
quote:
Okéquote:Op zondag 10 mei 2009 17:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
FOEI! JIJ GAAT OVER DE KNIE JONGEDAME!!!!!
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:04 schreef bloodysunday het volgende:
En toen was het voetbalseizoen weer over
zijn jullie allemaal al begonnen met leren?quote:
Jupquote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn jullie allemaal al begonnen met leren?
quote:
met een meer dan terechte winnaar als je 't mij vraagtquote:Op zondag 10 mei 2009 17:04 schreef bloodysunday het volgende:
En toen was het voetbalseizoen weer over
Ik leer sowieso nooit, daar ben ik te cool voorquote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Beginnen jullie nu pas met leren....![]()
![]()
Ik ben al 9 jaar klaar!!!!
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik leer sowieso nooit, daar ben ik te dom voor
Nee hihihihihihi, but I will soonquote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zijn jullie allemaal al begonnen met leren?
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee hihihihihihi, but I will soon!
Heb jij ook eindexamens dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgende week maandag beginnen de examens hequote:Op zondag 10 mei 2009 17:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
oei natuurkunde,.. heb je ook nog eens scheikunde en bio daarnaast?quote:Op zondag 10 mei 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hoop het.. van natuurkunde snap ik geen hol
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op zondag 10 mei 2009 18:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben heb geen examens, morgen gewoon weer werken en geld verdienen om mn kinderen te verzorgen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'M WITH YOU ON THIS ONE!!!!No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Dankjewelquote:
Ja dusquote:Op zondag 10 mei 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Volgende week maandag beginnen de examens he
Jij hebt geen kinderen Kaliquote:
Dat is niet echt een verrassing, nee.quote:
Stoer manquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
Gister manne mooi feest gehad. 250 liter bier op door 40 drinkenden ofzo
20 flesjes pp?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
Houd je smoel dicht. Als ik dat neer wil zetten hier dan mag ik dat, en dan heb je dat maar leuk te vinden.quote:
Hij is dicht hoor? Of praat jij tegen je computer?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Houd je smoel dicht. Als ik dat neer wil zetten hier dan mag ik dat, en dan heb je dat maar leuk te vinden.
Jij bent nog ouder dan ik zelfsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ja, meer keus waar je kunt zittenquote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was het leuk in een half leeg stadion?
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij is dicht hoor? Of praat jij tegen je computer?
Het zijn toch wel scharrelkipjes he?quote:
quote:
Dat leek me logischquote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wel een paar keer bijna hoor, maar daar gaat het nu niet om...![]()
Ik doelde meer op haar spoiler dat je je een beetje oud voelt als iedereen over examens praat!
Dat is altijd leuk met uitzondering van de dag erna danquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
Serieus waarom krijg je ook een kater bij drankquote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk met uitzondering van de dag erna dan.
Laatst ook een feest bij iemand thuis... 250 flesjes bier, 20 man.
Signaal van het lichaam denk ik zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus waarom krijg je ook een kater bij drank
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minderquote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Altijd als ik thuis kom drink ik paar glazen water en eet ik nog wat, want heb altijd honger dus valt het die dag erna wel mee. Alleen beetje koppijn..quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minder
Doe ik ook altijd. Wat eten en veel water drinken (tot je bijna moet kotsen).quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minder
quote:
klopt, het is echt een pain in the ass om het goed bij te houdenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Wat eten en veel water drinken (tot je bijna moet kotsen).
Lukt gewoon niet, maar een kater is toch niet zo heel erg...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Demon hunter![]()
een band die zelfs rifjes van gothics ript
christiaaan metolcorez
[..]
klopt, het is echt een pain in the ass om het goed bij te houden![]()
Iets met onttrokken vocht uit de hersenen die zich daardoor opzetten.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERELAND!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met onttrokken vocht uit de hersenen die zich daardoor opzetten.
2 paracetamol en een flink glas water voor het slapen gaan. Dag erop nergens last van.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
2 paracetamol en een flink glas water voor het slapen gaan. Dag erop nergens last van.
quote:
Welk vak zit jij?quote:
Ik zat hockey te kijken in een skybox.quote:
Geen, ik was zeu brak als een mallefackerquote:Op zondag 10 mei 2009 21:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Welk vak zit jij?
[..]
Ik zat hockey te kijken in een skybox.
Nepfan.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen, ik was zeu brak als een mallefacker![]()
jij bent vast een van die gemene mensen die naar voetbal wedstrijdjes gaan..... voor de sfeer *donderschok*quote:Op zondag 10 mei 2009 21:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen, ik was zeu brak als een mallefacker![]()
Nee.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:31 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jij bent vast een van die gemene mensen die naar voetbal wedstrijdjes gaan..... voor de sfeer *donderschok*
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik had ook heul geen kaartje trouwens.
Ik heb pillen, een snuifert, en oogdruppels.quote:
quote:
Idee?quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb pillen, een snuifert, en oogdruppels.
En nog sta ik strak van de hooikoorts.![]()
Een leraar wilde mij ooit de klas uitsturen omdat hij dacht dat ik keihigh was.![]()
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb pillen, een snuifert, en oogdruppels.
En nog sta ik strak van de hooikoorts.![]()
Een leraar wilde mij ooit de klas uitsturen omdat hij dacht dat ik keihigh was.![]()
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben er echt hypergevoelig voor.
En laat ons mams nou allerlei struiken en bomen en planten in de tuin gestampt te hebben die strak staan van de pollen.![]()
Van dieren heb ik dan weer totaal geen last.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Rond maart heb ik er lichte last van, maar dat kan makkelijk verholpen worden door een allerfre of reactine kuurtje!
Maar met de katten in huis is het wel elke dag stofzuigen in die maand!
boos kijken met zulke ogen is awesome.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zwellen aardig op en worden Satanistisch rood inderdaad.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het over 3 weken feest is.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
boos kijken met zulke ogen is awesome.![]()
maar wanneer heb je dan die periodes dat je er erg last van hebt, want er zijn nog heel wat soorten stuifmeel die gedurende het voorjaar rondzwerven
Van wat?quote:
zijn taakstraf denk ikquote:
dichtgeplakte ogen, here you comequote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het over 3 weken feest is.
Met een prikker het dorp schoonmaken.quote:
Valt er wat te modden danquote:
genoeg, wat een veel zwakzinnige topics heb je daar vaak zegquote:
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulksquote:
Overigens denk ik de meeste topics van kloons zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
genoeg, wat een veel zwakzinnige topics heb je daar vaak zeg
Gezellie!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS!!!! IK MAG WEER HEERLIJK TOT HALF 6 OP SCHOOL ZITTEN
Ik liet me even gaan, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie!
School is leuk toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
Nee, ik heb wel wat beters te doen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Juicyhill en een brommert...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulks
Ja ik heb echt een brommertquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Juicyhill en een brommert...
dat is hetzelfde als Beugelbekkie kijken met een brede getatoeëerde death metal frontman, dat kan gewoon echt niet![]()
Pics.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een brommert
Is best wel chil joh, vooral in de zomer. Alleen ik had zo een ongeluk ermee gehad, vandaag erop gereden sinds iets van 4 maanden
Ik zal wel fftjes van de week pics posten. Het is wel relaxed om langs de files te rijden naar m`n werkquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics.
Ik zit ook aan een brommer te denken, omdat de parkeergelegenheid rond mijn school, gewoon niet aanwezig is.
zoals?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2
Nee, ik heb wel wat beters te doen...
Girugamesh!quote:
whehe, verkapt ik heb 4 maanden in de kreukels gelegen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een brommert
Is best wel chil joh, vooral in de zomer. Alleen ik had zo een ongeluk ermee gehad, vandaag erop gereden sinds iets van 4 maanden
Neuhquote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, verkapt ik heb 4 maanden in de kreukels gelegen?
Tyf ik een stoeltje tegen je aanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulks
Wat zeg je?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo.
Goedkoopquote:
Schattekequote:
Zal ik 'm trimmen voor jequote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed, heb hem vanmiddag getrimd maar ik kan dat niet en het is niet zoals ik wil.
Hell yeahquote:
Ook zo`n beetje de enigste j-rock band die ik luisterquote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hell yeah
Eén van de weinige die dat zou herkennen
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoor deze giller die mijn neefje vanavond tegen me zei.
"Hij:Welke kleur is de binnenkant van een viagra pil?
Ik: Geen idee![]()
Hij: DAN SLIK JE DUS OOK HELE HAHHAHAHA "![]()
![]()
Ik moet bekennen dat ik hard moest lachen.quote:
indo's hebben humorquote:Op zondag 10 mei 2009 23:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoor deze giller die mijn neefje vanavond tegen me zei.
"Hij:Welke kleur is de binnenkant van een viagra pil?
Ik: Geen idee![]()
Hij: DAN SLIK JE DUS OOK HELE HAHHAHAHA "![]()
![]()
Zonde, je zou er meer moeten luisteren, zit zoveel goeds tussen!quote:Op zondag 10 mei 2009 23:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ook zo`n beetje de enigste j-rock band die ik luister
Klopt.quote:
Kan je eindelijk afvallenquote:
Heb ik niet nodig. Ik heb namelijk een welgevormd torso.quote:
Ik ben erquote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
Is hier nog wat te beleven? Ik vrees dat ik het antwoord al weet.
Van mij mag je het proberen.quote:Op zondag 10 mei 2009 23:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zal ik 'm trimmen voor je? Ik heb daar vast talent voor.
Wat toevallig, ik ook! Neuken?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb ik niet nodig. Ik heb namelijk een welgevormd torso.
Ik kan niet dansen. Al mn vrienden zeggen van wel maar ik geloof ze nietquote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
Klacht: Vrouwen die niet kunnen dansen.
Oeh als jij er bent is het altijd leuk.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ben erwe kunnen een kinky nightchat beginnen!
Ik ook niet.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen. Al mn vrienden zeggen van wel maar ik geloof ze niet![]()
Was dat sarcastisch?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oeh als jij er bent is het altijd leuk.
MÊNNUS WAT SJIEKquote:
Natuurlijk niet. Je kent me toch, ik vind je hartstikke leuk.quote:
je mah hier een pilsje doenquote:Op maandag 11 mei 2009 00:00 schreef Fascination het volgende:
Is hier nog wat te beleven? Ik vrees dat ik het antwoord al weet.
Ik vind dat zo'n afknapperquote:Op maandag 11 mei 2009 00:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik kan niet dansen. Al mn vrienden zeggen van wel maar ik geloof ze niet![]()
Hahahaquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik beweeg wat en ga met m'n hoofd heen en weer. Dan lijkt 't nog wat.
Dit dusquote:Op maandag 11 mei 2009 00:05 schreef gers het volgende:
[..]
MÊNNUS WAT SJIEK
Sjiek straatnaambordje ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |