Van dieren heb ik dan weer totaal geen last.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Rond maart heb ik er lichte last van, maar dat kan makkelijk verholpen worden door een allerfre of reactine kuurtje!
Maar met de katten in huis is het wel elke dag stofzuigen in die maand!
boos kijken met zulke ogen is awesome.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze zwellen aardig op en worden Satanistisch rood inderdaad.
quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met onttrokken vocht uit de hersenen die zich daardoor opzetten.
Ik verwacht dat het over 3 weken feest is.quote:Op zondag 10 mei 2009 21:50 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
boos kijken met zulke ogen is awesome.![]()
maar wanneer heb je dan die periodes dat je er erg last van hebt, want er zijn nog heel wat soorten stuifmeel die gedurende het voorjaar rondzwerven
Van wat?quote:
zijn taakstraf denk ikquote:
dichtgeplakte ogen, here you comequote:Op zondag 10 mei 2009 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik verwacht dat het over 3 weken feest is.
Met een prikker het dorp schoonmaken.quote:
Valt er wat te modden danquote:
genoeg, wat een veel zwakzinnige topics heb je daar vaak zegquote:
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulksquote:
Overigens denk ik de meeste topics van kloons zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 22:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
genoeg, wat een veel zwakzinnige topics heb je daar vaak zeg
Gezellie!quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
YESSSSSSSSSSSSSS!!!! IK MAG WEER HEERLIJK TOT HALF 6 OP SCHOOL ZITTEN
Ik liet me even gaan, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gezellie!
School is leuk toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2
Nee, ik heb wel wat beters te doen...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Juicyhill en een brommert...quote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulks
Ja ik heb echt een brommertquote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Juicyhill en een brommert...
dat is hetzelfde als Beugelbekkie kijken met een brede getatoeëerde death metal frontman, dat kan gewoon echt niet![]()
Pics.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een brommert
Is best wel chil joh, vooral in de zomer. Alleen ik had zo een ongeluk ermee gehad, vandaag erop gereden sinds iets van 4 maanden
Ik zal wel fftjes van de week pics posten. Het is wel relaxed om langs de files te rijden naar m`n werkquote:Op zondag 10 mei 2009 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pics.
Ik zit ook aan een brommer te denken, omdat de parkeergelegenheid rond mijn school, gewoon niet aanwezig is.
zoals?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
2
Nee, ik heb wel wat beters te doen...
Girugamesh!quote:
whehe, verkapt ik heb 4 maanden in de kreukels gelegen?quote:Op zondag 10 mei 2009 22:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een brommert
Is best wel chil joh, vooral in de zomer. Alleen ik had zo een ongeluk ermee gehad, vandaag erop gereden sinds iets van 4 maanden
Neuhquote:Op zondag 10 mei 2009 22:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
whehe, verkapt ik heb 4 maanden in de kreukels gelegen?
Tyf ik een stoeltje tegen je aanquote:Op zondag 10 mei 2009 22:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
WAARO? Dan heb ik zin om op m`n brommert langs te komen en te gaan toeteren enzulks
Wat zeg je?quote:Op zondag 10 mei 2009 23:13 schreef De_Ananas het volgende:
Juicyhill is homo.
Goedkoopquote:
Schattekequote:
Zal ik 'm trimmen voor jequote:Op zondag 10 mei 2009 23:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Goed, heb hem vanmiddag getrimd maar ik kan dat niet en het is niet zoals ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |