Het zijn toch wel scharrelkipjes he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Dat leek me logischquote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Wel een paar keer bijna hoor, maar daar gaat het nu niet om...![]()
Ik doelde meer op haar spoiler dat je je een beetje oud voelt als iedereen over examens praat!
Dat is altijd leuk met uitzondering van de dag erna danquote:Op zondag 10 mei 2009 19:06 schreef reetveter het volgende:
Gister manne mooi feest gehad. 250 liter bier op door 40 drinkenden ofzo
Serieus waarom krijg je ook een kater bij drankquote:Op zondag 10 mei 2009 19:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat is altijd leuk met uitzondering van de dag erna dan.
Laatst ook een feest bij iemand thuis... 250 flesjes bier, 20 man.
Signaal van het lichaam denk ik zo.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Serieus waarom krijg je ook een kater bij drank
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minderquote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Altijd als ik thuis kom drink ik paar glazen water en eet ik nog wat, want heb altijd honger dus valt het die dag erna wel mee. Alleen beetje koppijn..quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minder
Doe ik ook altijd. Wat eten en veel water drinken (tot je bijna moet kotsen).quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
gewoon een liter of 2 water tegelijkertijd zuipen en het is aanzienlijk minder
quote:
klopt, het is echt een pain in the ass om het goed bij te houdenquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Wat eten en veel water drinken (tot je bijna moet kotsen).
Lukt gewoon niet, maar een kater is toch niet zo heel erg...quote:Op zondag 10 mei 2009 20:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Demon hunter![]()
een band die zelfs rifjes van gothics ript
christiaaan metolcorez
[..]
klopt, het is echt een pain in the ass om het goed bij te houden![]()
Iets met onttrokken vocht uit de hersenen die zich daardoor opzetten.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
DAT DAT KAN IN NEDERELAND!quote:Op zondag 10 mei 2009 21:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iets met onttrokken vocht uit de hersenen die zich daardoor opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |