alleen als je van tieten houdtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:08 schreef Ascendancy het volgende:
Zal ik mee gaan doen.
Of ben ik niet gewenst?
tuurlijkquote:
bohquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry, je mag mn tieten niet zien.
Ik heb wel twee paar schoenen in mn fobo staan
Ziek, met Vriendin, familieweekend, weg naar Hockeyfeest. En ik ben net terug omdat ik uit eten moestquote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
goedenavondwaarom gaat niemand stappen ofzo
Jezus wat een lelijke shirts. Waar zijn die van?quote:Op zondag 10 mei 2009 00:05 schreef gers het volgende:
Deze wil ik kopen![]()
[ afbeelding ]
of deze
[ afbeelding ]
De lelijkheid maakt ze juist tofquote:Op zondag 10 mei 2009 00:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus wat een lelijke shirts. Waar zijn die van?
Ik vind de bovenste dan wel leuker dan de onderste.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:09 schreef gers het volgende:
[..]
De lelijkheid maakt ze juist tof![]()
Bovenste is van Sierra Leone onderste van Zanzibar
jawelquote:Op zondag 10 mei 2009 00:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind ze allebei afschuweliijk, je bent toch niet van lan ze aan te doen he
dat was toch 1 pakquote:Op zondag 10 mei 2009 01:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kameroen had zo'n helden shirt
[ afbeelding ]
dat shirt heeft cultwaardequote:Op zondag 10 mei 2009 00:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
echt, met zo'n shirt hoef je helemaal geen homofoob te zijn om ze op afstand te houden...
1 nadeel, de vrouwen houd je er ook mee weg
Ook met dat bovenste shirt ja
je kan die chick wel gelijk batsenquote:Op zondag 10 mei 2009 02:02 schreef Marurk het volgende:
Ook vet handig he.Had vandaag iemand van de middelbare school wat uitgelegd voor een toets die die maandag heeft, en nu blijkt dus dat ik dat boek zelf heb meegenomen naar huis.
Lekker dan. Kan ik dat morgen weer heulemaal gaan terugbrengen.![]()
gheylquote:Op zondag 10 mei 2009 02:14 schreef gers het volgende:
ja ik zat noobs te pwnen met fifa 09 terwijl een pubsletje aan me penis zat te zuigen
met hull city pwn ik iedereenquote:
maar ik ga slapenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |