Ja net bij de koffiequote:Op zondag 10 mei 2009 11:22 schreef gers het volgende:
[..]
wat lief van jeheeft ze er ook al een stukje van gegeten ?
![]()
Je arme topicquote:Op zondag 10 mei 2009 12:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iemand heeft op het delete knopje gedrukt.
LudoSanders vervangt remlof als FA
Ben je ongesteldquote:Op zondag 10 mei 2009 12:55 schreef Fascination het volgende:
Ga eens in de zon liggen bleke dekhengsten.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 10 mei 2009 12:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ben je ongesteld? Heb je nog niets liefs zien posten vandaag!
Dankjequote:Op zondag 10 mei 2009 12:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Nee hoor, ben wel in een goede bui.
Bt die taart vind ik echt super schattig van je.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik in de zon op het strand aan het bakken was.
Werd ik wakker lig ik in bed.
Je bent te laat, helaas.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype)
Ik droomde dat ik op deze mooie dag zou moeten werken...quote:Op zondag 10 mei 2009 13:04 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droomde dat ik in de zon op het strand aan het bakken was.
Werd ik wakker lig ik in bed.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:52 schreef Silentalarm het volgende:
3 bier, een patatje, 2 milfs, een broodje kroket, een broodjefrikande met curry en een chocolade milkshake alsjeblieft.
quote:
Wat een onzin. De verpaupering slaat toe in deze maatschappij. Doe er iets aan, voordat het te laat is!quote:Op zondag 10 mei 2009 15:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Helaas mag de snackbar geen bier meer verkopen, en curry op je frikandel is een doodzonde dus daar doen we niet aan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |