Ga mee naar dat hockeyfeest±!!!11quote:Op zaterdag 9 mei 2009 23:47 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ziek, met Vriendin, familieweekend, weg naar Hockeyfeest. En ik ben net terug omdat ik uit eten moest
Lukte niet, moest eerst uit eten, en die gasten waren al weg en moest ik 3 kwartier a uur alleen fietsen..quote:
ja maar hockiesletjes zijnquote:Op zondag 10 mei 2009 10:53 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Lukte niet, moest eerst uit eten, en die gasten waren al weg en moest ik 3 kwartier a uur alleen fietsen..
Die zwarte zijn gaafquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sorry, je mag mn tieten niet zien.
Ik heb wel twee paar schoenen in mn fobo staan
goedemorgen , want vond je moeder van de taartquote:Op zondag 10 mei 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zwarte zijn gaaf!
En goedemorgen allemaal!
Heel mooi en lief enzoquote:Op zondag 10 mei 2009 11:11 schreef gers het volgende:
[..]
goedemorgen , want vond je moeder van de taart
wat lief van jequote:
Dank je en ik geloof dat je moeder t leuk vondquote:Op zondag 10 mei 2009 11:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die zwarte zijn gaaf!
En goedemorgen allemaal!
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op zondag 10 mei 2009 12:00 schreef LudoSanders het volgende:
Posten in MED is niet voor een ieder weggelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |