quote:
Hoi PietjePuk007 draai je een een paar uren Bunker-redactie?quote:
Had je gister niet zoveel moeten zuipen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wat een geconcentreerd werk is dat schakelen zeg. Na 15min ben je scheel
.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je gister niet zoveel moeten zuipen.
Zeg wanneer ga jij op zwart en krijg ik dat kekke donkerblauwe kleurtje?quote:
Ja ik heb je IED topickick gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga jij op zwart en krijg ik dat kekke donkerblauwe kleurtje?
Vindingrijk, is het niet?quote:
Hij zoekt modrechtenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe jij in TBO?
Ik had slechts dankbetuigingen verwacht na het aan het licht brengen van deze kwestie. Net als bij hackers.quote:
En zo valt het leven op Fok! wederom tegen!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had slechts dankbetuigingen verwacht na het aan het licht brengen van deze kwestie. Net als bij hackers.
Ik stop er maar mee denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zo valt het leven op Fok! wederom tegen!
Niet om mezelf op de borst te kloppen hoor, maar eigenlijk ben ik daar best goed in.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent een slechte leugenaar Ludo!
Er zijn leukere talenten, maar tochquote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om mezelf op de borst te kloppen hoor, maar eigenlijk ben ik daar best goed in.
Best een eng idee, zoveel FOK-ers op 10 minuten loopafstand van mijn nederige stulpje.quote:
Het is bijna eng hequote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef Talitha het volgende:
Best een eng idee, zoveel FOK-ers op 10 minuten loopafstand van mijn nederige stulpje.
quote:
Valt me zwaar tegenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |