Niemand, het zijn fictieve namen.quote:
Ja, vind ik ook. Een van de meest trieste dingen die je kunt doen.quote:
Er zijn genoeg mensen die Rob of Tineke heten hoor.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die Rob of Tineke heten hoor.
Heb je heus niet verzonnen.
Tijd over?quote:
Voor hotmail.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien vinden ze 2 aparte adressen te duur.
Bedankt voor je steun.quote:
Eerste keer van al mijn KLB-topics?quote:
Ja, verschrikkelijk. Maar hij houdt dus van haar en zij niet van hem?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:05 schreef letterdief het volgende:
Ik ken iemand die heeft een pietjelovesanne@hotmail.com, maar dan met hun eigen namen. Walgelijk gewoon
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 20:59 schreef Bomil het volgende:
nog nooit gezien maar wel triest!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:08 schreef RacerDKB het volgende:
Whehe ik kreeg mail terug van Rob en TinekeWie ik was vroeg Rob.
Ja, Royal Sadness.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht idd. Wat nou als je voor werkgerelateerde zaken een email adres moet opgeven, rob_en_tineke@.. staat dan ook zo lekker professioneel.
Ik weet wat jouw msn adres is.quote:
Bibi en Hans.quote:
Als je het buiten die rondreis maar niet meer hebt gebruikt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:13 schreef Oksel het volgende:
Ik had het ook met mijn ex toen we aan het rondreizen waren. Dat is dan weer even wat normaler. Toch?
Niet eens? Dat spreekt eigenlijk voor zich vind ik.quote:Ik weet het WW van de e-mail van mn vriendin niet eens.
Zij dat.quote:Zei die van mij ook niet. Vind het prima zo..
Bibi, Hans en Anne (L)volgende week centerparcs(L)quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bibi,_Hans_en_Anne_(L)volgende week_centerparcs(L)@hotmail.com
Nou, lekkere vriend ben jij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef B.E.D het volgende:
OMG Federer-fan wat doe je!!!!!!!!!!
Ik heb Rob en Tineke zojuist dit topic gemaild
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:16 schreef B.E.D het volgende:
OMG Federer-fan wat doe je!!!!!!!!!!
Ik heb Rob en Tineke zojuist dit topic gemaild
Ik moest hard lachenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
nee hoor - de rob en tineke die ik ken zijn heel aardige mensen - heel lief!quote:
Dat weet ik niet, maar ik kan me moeilijk indenken dat iemand van hem houdtquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, verschrikkelijk. Maar hij houdt dus van haar en zij niet van hem?
Ik zou schrijven "Tineke zegt dat je een grote faler bent."quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
Denk je dat er mensen zijn die van mij houden?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef letterdief het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik kan me moeilijk indenken dat iemand van hem houdt
En dat Federer van de week nog wel een keer belt als Rob niet thuis is.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik zou schrijven "Tineke zegt dat je een grote faler bent."
Stel je voor dat de een dan zegt "Nou, ik ga even mijn e-mail checken" en dat de ander dan zegt "Hoeft niet, heb ik al gedaan."quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Daniel1976 het volgende:
Dat is ook triest alsof je geen persoon meer bent los van elkaar
Nee, zet dat er maar niet bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:25 schreef B.E.D het volgende:
[..]
En dat Federer van de week nog wel een keer belt als Rob niet thuis is.
Ik hou in ieder geval wel van je grapjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat er mensen zijn die van mij houden?
"Rob?? wie is rob?? Heb je nog een andere vriend tineke?"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
Zolang jij je lief niet slaat wel heurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat er mensen zijn die van mij houden?
Dat ga ik terugsturenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Rob?? wie is rob?? Heb je nog een andere vriend tineke?"
Vandaag weer een paar nieuwe grappen hè.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik hou in ieder geval wel van je grapjes![]()
En je hebt een leuke stem op de radio
Nee, ik had dat e-mailadres gewoon verzonnen. Bestaat het dan echt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:29 schreef Marurk het volgende:
Goed gedaan, TS. Nou krijgen die mensen allemaal spam zometeen door die Google bots enzo.
Of was dat de bedoeling?
vast welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik had dat e-mailadres gewoon verzonnen. Bestaat het dan echt?
wimenpim@hotmail.comquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral bij homoparen is het een vreemd gezicht: "Martijn en Alex" <martijnenalex@hotmail.com>
Ik gebruik even fictieve namen. :-)
Heb ik niet. Ik heb alleen twee parkieten en die sla ik in elk geval niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef letterdief het volgende:
[..]
Zolang jij je lief niet slaat wel heur![]()
(doetie knul namelijk)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral bij homoparen is het een vreemd gezicht: "Martijn en Alex" <martijnenalex@hotmail.com>
notification failurequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die MartijnRob of AlexTineke heten hoor.
Heb je heus niet verzonnen.
OMG nu worden die mensen ook nog gemaildquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG nu worden die mensen ook nog gemaild
HAHAquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
quote:
Heb je 'm al gemaild?quote:
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
En als de mailadressen echt bestaan, dan krijgen ze ook nog een boel spam.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.
nee hoor - het zijn echt vriendjes!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
........ Is dit echt heel sarcastisch.... of...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.
Sowieso hotmail gebruiken voor zakelijke doeleinden. Koop een echt adres ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:08 schreef Sapstengel het volgende:
Terechte klacht idd. Wat nou als je voor werkgerelateerde zaken een email adres moet opgeven, rob_en_tineke@.. staat dan ook zo lekker professioneel.
Dat kreeg ik zelf ook, snolquote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:44 schreef Droomert het volgende:
RacerDKB heeft zelf dat email snel aangemaakt.
Er was laatst nog een plaatje dat het email niet bestond.
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 10 mei 2009 00:14 schreef B.E.D het volgende:
Je kunt toch geen hotmail.com adressen meer maken?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:29 schreef Blight het volgende:
Mooi topic!
Zeer terechte klacht ook overigens. Echt van dat SBS6 plebs wat dit soort e-mailadressen aanmaakt.
quote:
Pas op, want straks open ik ook nog een KLB-topic over het woord partner. Dat vind ik namelijk een afschuwelijk woord.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:03 schreef Viking84 het volgende:
Herkenbaar. M'n broer en zus hebben ook een gezamenlijk e-mailadres met hun partners.
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
je uitslag van je SOA test is binnen en ik hoop dat je zo snel mogelijk hier op spreekuur kan komen.
Ik wil niet via de mail dit uitleggen maar spoed is gewenst. Ook geen gemeenschap meer hebben met Tineke! Ik herhaal GEEN gemeenschap meer met Tineke en die collega waar je het over had.
Ik hoop echt snel wat van je te horen!!
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Whahaquote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
je uitslag van je SOA test is binnen en ik hoop dat je zo snel mogelijk hier op spreekuur kan komen.
Ik wil niet via de mail dit uitleggen maar spoed is gewenst. Ook geen gemeenschap meer hebben met Tineke! Ik herhaal GEEN gemeenschap meer met Tineke en die collega waar je het over had.
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Ja, top.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
nee maar toch ff die verwarring daar zaaien
Het is principieel. Ik weiger zo'n e-mailadres te gebruiken, tenzij het barack_and_michelle@whitehouse.gov is.quote:Op zondag 10 mei 2009 08:15 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar wat ik niet begrijp TS is: je wilt toch met die mensen in contact komen? Wat maakt het dan uit?
Hetzelfde als rijden in een Franse auto... Het is een belachelijk iets, maar je vervoert je toch op dat moment?
En heeft TS gedacht aan het sturen van een SMS?
weten ze al dat het 2009 is? zelfs mijn opa had een gsm... en die was 84quote:Op zondag 10 mei 2009 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is principieel. Ik weiger zo'n e-mailadres te gebruiken, tenzij het barack_and_michelle@whitehouse.gov is.
Ik weiger mee te gaan in die burgerlijkheid.
Een sms'je is geen optie want hij heeft geen mobiele telefoon.En hun vaste telefoon heeft ook geen voicemail.
![]()
![]()
![]()
Ik zal ze eens bellen.quote:
Wat zijn dat voor mensen?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is principieel. Ik weiger zo'n e-mailadres te gebruiken, tenzij het barack_and_michelle@whitehouse.gov is.
Ik weiger mee te gaan in die burgerlijkheid.
Een sms'je is geen optie want hij heeft geen mobiele telefoon.En hun vaste telefoon heeft ook geen voicemail.
![]()
![]()
![]()
Burgerlijke mensen.quote:
"gr rob"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
Ja, vooral als het stellen zijn waarvan de vrouw zo'n vrolijke naam heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
tvp, gezamenlijke e-mail adressen zijn sad....
Idd, beetje vreemd. Alternatievelingen die zich afzetten tegen de maatschappij?quote:
misschien zijn het wel erg zuinige mensen? die samen maar 1 adres in gebruik hebben op deze manierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Idd, beetje vreemd. Alternatievelingen die zich afzetten tegen de maatschappij?
Shelliee & Johnnie (L) December 2013 skivakantie Landgraaff (L)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bibi, Hans en Anne (L)volgende week centerparcs(L)
Dit maakt dit topic dan weer de moeite waard om te volgen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
ff dit gestuurd:quote:
Misschien dat dat niet mag van hun ouders?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef joepie91 het volgende:
Vervelender:
Ben sinds kort eindredacteur en algemene regelneef van schoolkrant, en dan krijg je dus mensen die aan komen zetten met jan_jansma@hotmail.com, wat dus het e-mailadres van hun ouders is. Met de mededeling dat ik maar in de onderwerpregel moet zetten dat het voor hun is. Jezus, hoe moeilijk is het om even je eigen adres aan te maken?
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goedquote:Op maandag 11 mei 2009 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat dat niet mag van hun ouders?
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goed
Je hebt natuurlijk vrij en vrij. Toezicht is goed, maar het kan te ver gaan natuurlijk. Een e-mailadres is niets mis mee als je het mij zou vragen..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Je PI.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goed
Kunnen meisjes van jouw leeftijd daar dan al mee omgaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
OMG ik heb een meisje in de klas en die heeft als email doorgegeven aan de mentrix de gezamelijke email van haar ouders. blijkbaar heeft ze zelfs geen vrijheid op het internet
Het is krachtiger als het 'je' was vervangen door 'u'. En 'Tineke' met 'uw partner'.quote:
quote:
Gozer, ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Ga huilen ofzo, ik vond het grappig.quote:
Een meisje kan niet 23 zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb op MSN een meisje (23 jaar) dat haar msn èn e-mailadres deelt met haar vader, moeder en 2 zussen! Met als gevolg dat ik haar nooit aanspreek, want ik heb geen zin in "Hello? Who are you?" Want idd: hoe moeilijk is het om even iets voor jezelf aan te maken!
Met 5 man dat is wel lekker verwarrend johquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb op MSN een meisje (23 jaar) dat haar msn èn e-mailadres deelt met haar vader, moeder en 2 zussen! Met als gevolg dat ik haar nooit aanspreek, want ik heb geen zin in "Hello? Who are you?" Want idd: hoe moeilijk is het om even iets voor jezelf aan te maken!
Onterecht. Meisjes kunnen heul goed 23 zijnquote:
Sommige vrouwen van 23 zijn al heel erg vrouw (quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Chai het volgende:
Tvp. Lees dit topic in de stilteruimte en moest een paar x bijna hardop lachen.
Nee dat is een ruimte op school en als je daarin zit moet je stil zijn. En iedereen is ook echt helemaal stil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zit je in een klooster ofzo??
Dus die namen bestaan heul niet?quote:
HAHA die hebben we een tijdje niet gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
John_en_willeke@hotmail.com vinden dit een goed topic!
Voor mij is iemand van 29 ook een meisje hoor. Net als dat ik mezelf ook als jongen zie en niet als man. Vind ik zo overdreven klinken.quote:
Omgquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
23 jaar en nog thuis wonen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef fyah het volgende:
Het ellendige is dat Tineke ook meteen hun e-mailadres en telefoonnummers invult op elke pop-up met de woorden "gratis", "win" en "gefeliciteerd". Rob ergert zich aan alle spam. Hij begrijpt het niet. Rob gebruikt zijn e-mailadres graag om in te loggen op pussystock.net. Tineke is sporten. Rob logt in.
Royal Sadness.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Toen ik verplicht een verslag moest maken met de sukkel van de klas (denk aan het stereotype nerd, dat is hij precies, alleen haalt hij dan alleen onvoldoendes) vroeg ik om zijn e-mailadres; het was "familie.jansen@hotmail.com".
[...]
Is dat zo gek dan?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Of van die stellen die dan voor het eerst gaan samenwonen en een "leuk" kaartje maken voor hun welkomstparty, met rechtsonder een envelop en links uitgelijnd hun gezamelijke emailadres wat meestal zoiets is als:
patrickenesmee@yahoo.com
quote:
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb een oud-collega die is 35, nog maagd en woont nog bij zijn moeder.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je voelt jezelf waarschijnlijk heel stoer als je jezelf met hem vergelijkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
***MAAGD ALERT***quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je voelt jezelf waarschijnlijk heel stoer als je jezelf met hem vergelijkt.
Herkenbaar. Hadden jullie ook een gezamelijk emailadres?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.
Johan heette hij geloof ik.
Eerlijk is eerlijk. Die had ik niet verwacht.quote:
Briljante reactie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hadden jullie ook een gezamelijk emailadres?tvp
Ook sterk.quote:
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleestquote:Op zondag 10 mei 2009 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
(...)
Een sms'je is geen optie want hij heeft geen mobiele telefoon.![]()
ik heb het geprobeerd. yup.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleest
WTFquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleest
En als je dan zomaar wat in je sms zet??quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je echt eens proberen is echt super droog.
heeft ie zijn naam laten veranderen of is ie gesneefd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.
Johan heette hij geloof ik.
Dan zegt die stem ook zomaar watquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als je dan zomaar wat in je sms zet??
quote:
Een beller kwam met een klacht, en wel bijna letterlijk de OP van dit topic .... alsof ie 't aan het voorlezen was.quote:
Het heeft iets zieligs over zich. Dat je afzonderlijk met elkaar niet meer iets kan afspreken bijvoorbeeld. Als ik een gezellig bieravondje wil met rob dan zit Tineke er gvd ook direct weer tussen terwijl ik vind dat die er weinig mee te maken moet hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef P.Netratie het volgende:
Niet mis mee, om een gezamelijk e-mail adres te hebben.
Maar ja, het is hier tenslotte Fok he
Als Tineke zo graag mee wil, dan mag ze mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het heeft iets zieligs over zich. Dat je afzonderlijk met elkaar niet meer iets kan afspreken bijvoorbeeld. Als ik een gezellig bieravondje wil met rob dan zit Tineke er gvd ook direct weer tussen terwijl ik vind dat die er weinig mee te maken moet hebben.
Ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, welke Fok!ker was net op 3FM met dit topic?
Heb je de groetjes aan mij gedaan?quote:
Helemaal niet aan gedacht.quote:
Wat gek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:59 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb je gehoord.
Dude, je ging gewoon even naar de wc, terwijl je al in de uitzending was!![]()
Dure zendtijd, wat doe je. Jij laat zomaar even je grasparkieten fluiten, en wij maar in spanning wachten.
Dat dit zomaar kan op de Nederlandse staatsradio!
Wat is gek?quote:
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat is gek?
Ik vond je verder wel goed hoor. Begrijp me niet verkeerd.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wmaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?
Je was live in de uitzending.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?
Het was niet live dus het lijkt me dat het eruitgeknipt had kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wma
vanaf 02:20:30
vanaf 02:21:00 ging jij even weg 'ben zo terug'
Je had zeker niet in de gaten dat je ook echt live op de radio was?
Of zijn dit soort gesprekken allemaal opgenomen, tijdens een plaat ofzo?
Hoelaat had je gebeld? 14.20 uur?
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was live in de uitzending.En jij zei zelf dat je even weg ging.
janenmargriet@hotmail.com whaha
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat het al werd opgenomen. Werd niet gezegd.
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.
Eigenlijk wel een bazenactie dat ik wegliep.![]()
Sterker nog, het was gister.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?
Niet dat TImur het bijv. 10 minuten eerder opneemt buiten de uitzending om, om het gesprek nog te knippen en plakken.
Ik hoop dat jullie niet al te geshockeerd waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehe chapeau voor t urineren in de uitzending!!
Ja, ik heb het net ook even aan Timur gevraagd maar nog geen reactie gekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.
Ah zie je wel geen enkel gesprek durven ze live uit te zenden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.
Eigenlijk wel een bazenactie dat ik wegliep.![]()
Nee, zij belden vrijdag tegen 15.00 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ah zie je wel geen enkel gesprek durven ze live uit te zenden.
Dan vonden ze het blijkbaar een leuk gesprek om zo uit te zenden. 'eindelijk iets interessants' moeten ze gedacht hebben.
Hoelaat had je dan gebeld?
Hoe kan ik het 'doorspoelen'? En ik kan nergens zien hoeveel tijd er al verstreken is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wma
vanaf 02:20:30
vanaf 02:21:00 ging jij even weg 'ben zo terug'
[...]
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zij belden vrijdag tegen 15.00 uur.
Ja. Maar ja, zo actualiteitgebonden is het nou ook weer niet. Maar ik snap niet dat dat stukje er niet uitgeknipt is.Ik ga er maar even van uit dat ze daar een goede reden voor hadden maar ik kan niets bedenken wat het rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Dat stukje is gisteren al opgenomen?
O, maar zo erg was het toch niet? Het had wel wat grappigs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, zo actualiteitgebonden is het nou ook weer niet. Maar ik snap niet dat dat stukje er niet uitgeknipt is.Ik ga er maar even van uit dat ze daar een goede reden voor hadden maar ik kan niets bedenken wat het rechtvaardigt.
Dan is het niet erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar zo erg was het toch niet? Het had wel wat grappigs.
ja, stel ze zouden zich registreren bij fok!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?
Da's een idee alleen denk ik dat hij me dan alsnog zou zijn gaan gaan roepen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Je had ook die deur op een kier kunnen zetten, zodat de deurbelreparateur in elk geval zijn gang kon gaan.
Eng hoor. Je autonomie opgeven wegens het waanidee dat liefde wordt genoemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Da's toch lief! Zulke stellen hebben écht geen geheimen voor elkaar hoor!111
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Da's toch lief! Zulke stellen hebben écht geen geheimen voor elkaar hoor!111
Jij kent geen liefde?quote:Op zondag 17 mei 2009 15:59 schreef Lkw het volgende:
[..]
Eng hoor. Je autonomie opgeven wegens het waanidee dat liefde wordt genoemd.
Ik heb niet het idee dat het bestaat in de vorm zoals mensen erover zwijmelen idd.quote:
Ja, en als je zoiets opmerkt hoor je de beruchte regel 'o dat maakt niet uit, we hebben geen geheimen voor elkaar, we weten alles van elkaar af'.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:30 schreef Lkw het volgende:
Zeer terechte klacht! Ik heb ook een paar van die mailadressen in mijn adresboek en je weet nooit naar wie je nou eigenlijk mailt en wie het leest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |