23 jaar en nog thuis wonen.quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb op MSN een meisje (23 jaar) dat haar msn èn e-mailadres deelt met haar vader, moeder en 2 zussen! Met als gevolg dat ik haar nooit aanspreek, want ik heb geen zin in "Hello? Who are you?" Want idd: hoe moeilijk is het om even iets voor jezelf aan te maken!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef fyah het volgende:
Het ellendige is dat Tineke ook meteen hun e-mailadres en telefoonnummers invult op elke pop-up met de woorden "gratis", "win" en "gefeliciteerd". Rob ergert zich aan alle spam. Hij begrijpt het niet. Rob gebruikt zijn e-mailadres graag om in te loggen op pussystock.net. Tineke is sporten. Rob logt in.
Royal Sadness.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Toen ik verplicht een verslag moest maken met de sukkel van de klas (denk aan het stereotype nerd, dat is hij precies, alleen haalt hij dan alleen onvoldoendes) vroeg ik om zijn e-mailadres; het was "familie.jansen@hotmail.com".
[...]
Is dat zo gek dan?quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef de_boswachter het volgende:
Of van die stellen die dan voor het eerst gaan samenwonen en een "leuk" kaartje maken voor hun welkomstparty, met rechtsonder een envelop en links uitgelijnd hun gezamelijke emailadres wat meestal zoiets is als:
patrickenesmee@yahoo.com
quote:
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb een oud-collega die is 35, nog maagd en woont nog bij zijn moeder.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Je voelt jezelf waarschijnlijk heel stoer als je jezelf met hem vergelijkt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
***MAAGD ALERT***quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je voelt jezelf waarschijnlijk heel stoer als je jezelf met hem vergelijkt.
Herkenbaar. Hadden jullie ook een gezamelijk emailadres?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.
Johan heette hij geloof ik.
Eerlijk is eerlijk. Die had ik niet verwacht.quote:
Briljante reactie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:32 schreef DeRCT14 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Hadden jullie ook een gezamelijk emailadres?tvp
Ook sterk.quote:
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleestquote:Op zondag 10 mei 2009 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
(...)
Een sms'je is geen optie want hij heeft geen mobiele telefoon.![]()
ik heb het geprobeerd. yup.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleest
WTFquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Je kan ook SMSen naar een vast nummer, krijg je zo'n computerstem die de SMS voorleest
En als je dan zomaar wat in je sms zet??quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Moet je echt eens proberen is echt super droog.
heeft ie zijn naam laten veranderen of is ie gesneefd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 17:15 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Zo ken ik er ook een. Prachtige kerel was dat. Supervriendelijk en daar werd soms hard misbruik van gemaakt. Kwam ik voor hem op.
Johan heette hij geloof ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |