Wat zijn dat voor mensen?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:23 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is principieel. Ik weiger zo'n e-mailadres te gebruiken, tenzij het barack_and_michelle@whitehouse.gov is.
Ik weiger mee te gaan in die burgerlijkheid.
Een sms'je is geen optie want hij heeft geen mobiele telefoon.En hun vaste telefoon heeft ook geen voicemail.
![]()
![]()
![]()
Burgerlijke mensen.quote:
"gr rob"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
Ja, vooral als het stellen zijn waarvan de vrouw zo'n vrolijke naam heeft.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:29 schreef Black_Rainbow het volgende:
tvp, gezamenlijke e-mail adressen zijn sad....
Idd, beetje vreemd. Alternatievelingen die zich afzetten tegen de maatschappij?quote:
misschien zijn het wel erg zuinige mensen? die samen maar 1 adres in gebruik hebben op deze manierquote:Op zondag 10 mei 2009 16:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Idd, beetje vreemd. Alternatievelingen die zich afzetten tegen de maatschappij?
Shelliee & Johnnie (L) December 2013 skivakantie Landgraaff (L)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bibi, Hans en Anne (L)volgende week centerparcs(L)
Dit maakt dit topic dan weer de moeite waard om te volgen...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
ff dit gestuurd:quote:
Misschien dat dat niet mag van hun ouders?quote:Op maandag 11 mei 2009 00:31 schreef joepie91 het volgende:
Vervelender:
Ben sinds kort eindredacteur en algemene regelneef van schoolkrant, en dan krijg je dus mensen die aan komen zetten met jan_jansma@hotmail.com, wat dus het e-mailadres van hun ouders is. Met de mededeling dat ik maar in de onderwerpregel moet zetten dat het voor hun is. Jezus, hoe moeilijk is het om even je eigen adres aan te maken?
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goedquote:Op maandag 11 mei 2009 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien dat dat niet mag van hun ouders?
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goed
Je hebt natuurlijk vrij en vrij. Toezicht is goed, maar het kan te ver gaan natuurlijk. Een e-mailadres is niets mis mee als je het mij zou vragen..quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?
quote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
je uitslag van je SOA test is binnen en ik hoop dat je zo snel mogelijk hier op spreekuur kan komen.
Ik wil niet via de mail dit uitleggen maar spoed is gewenst. Ook geen gemeenschap meer hebben met Tineke! Ik herhaal GEEN gemeenschap meer met Tineke en die collega waar je het over had.
Ik hoop echt snel wat van je te horen!!
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Je PI.quote:Op maandag 11 mei 2009 09:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als je geen eigen e-mail aan mag maken van je ouders, doe je toch echt iets neit goed
Kunnen meisjes van jouw leeftijd daar dan al mee omgaan?quote:Op maandag 11 mei 2009 09:10 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
OMG ik heb een meisje in de klas en die heeft als email doorgegeven aan de mentrix de gezamelijke email van haar ouders. blijkbaar heeft ze zelfs geen vrijheid op het internet
Het is krachtiger als het 'je' was vervangen door 'u'. En 'Tineke' met 'uw partner'.quote:
quote:
Gozer, ben je 12 ofzo?quote:Op zondag 10 mei 2009 08:05 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Beste Rob,
je uitslag van je SOA test is binnen en ik hoop dat je zo snel mogelijk hier op spreekuur kan komen.
Ik wil niet via de mail dit uitleggen maar spoed is gewenst. Ook geen gemeenschap meer hebben met Tineke! Ik herhaal GEEN gemeenschap meer met Tineke en die collega waar je het over had.
Ik hoop echt snel wat van je te horen!!
Met vriendelijke groet,
Dokter C. de Jong
Sint Franciscus
Ga huilen ofzo, ik vond het grappig.quote:
Een meisje kan niet 23 zijnquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb op MSN een meisje (23 jaar) dat haar msn èn e-mailadres deelt met haar vader, moeder en 2 zussen! Met als gevolg dat ik haar nooit aanspreek, want ik heb geen zin in "Hello? Who are you?" Want idd: hoe moeilijk is het om even iets voor jezelf aan te maken!
Met 5 man dat is wel lekker verwarrend johquote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
Ik heb op MSN een meisje (23 jaar) dat haar msn èn e-mailadres deelt met haar vader, moeder en 2 zussen! Met als gevolg dat ik haar nooit aanspreek, want ik heb geen zin in "Hello? Who are you?" Want idd: hoe moeilijk is het om even iets voor jezelf aan te maken!
Onterecht. Meisjes kunnen heul goed 23 zijnquote:
Sommige vrouwen van 23 zijn al heel erg vrouw (quote:
Wat is dat?quote:Op maandag 11 mei 2009 11:51 schreef Chai het volgende:
Tvp. Lees dit topic in de stilteruimte en moest een paar x bijna hardop lachen.
Nee dat is een ruimte op school en als je daarin zit moet je stil zijn. En iedereen is ook echt helemaal stil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat is dat?
Zit je in een klooster ofzo??
Dus die namen bestaan heul niet?quote:
HAHA die hebben we een tijdje niet gezienquote:Op maandag 11 mei 2009 11:23 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[ afbeelding ]
John_en_willeke@hotmail.com vinden dit een goed topic!
Voor mij is iemand van 29 ook een meisje hoor. Net als dat ik mezelf ook als jongen zie en niet als man. Vind ik zo overdreven klinken.quote:
Omgquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
quote:Op maandag 11 mei 2009 11:09 schreef Isabeau het volgende:
Terechte klacht!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |