Ik hou in ieder geval wel van je grapjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat er mensen zijn die van mij houden?
"Rob?? wie is rob?? Heb je nog een andere vriend tineke?"quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
Zolang jij je lief niet slaat wel heurquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Denk je dat er mensen zijn die van mij houden?
Dat ga ik terugsturenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
"Rob?? wie is rob?? Heb je nog een andere vriend tineke?"
Vandaag weer een paar nieuwe grappen hè.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:27 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ik hou in ieder geval wel van je grapjes![]()
En je hebt een leuke stem op de radio
Nee, ik had dat e-mailadres gewoon verzonnen. Bestaat het dan echt?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:29 schreef Marurk het volgende:
Goed gedaan, TS. Nou krijgen die mensen allemaal spam zometeen door die Google bots enzo.
Of was dat de bedoeling?
vast welquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik had dat e-mailadres gewoon verzonnen. Bestaat het dan echt?
wimenpim@hotmail.comquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral bij homoparen is het een vreemd gezicht: "Martijn en Alex" <martijnenalex@hotmail.com>
Ik gebruik even fictieve namen. :-)
Heb ik niet. Ik heb alleen twee parkieten en die sla ik in elk geval niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:28 schreef letterdief het volgende:
[..]
Zolang jij je lief niet slaat wel heur![]()
(doetie knul namelijk)
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Vooral bij homoparen is het een vreemd gezicht: "Martijn en Alex" <martijnenalex@hotmail.com>
notification failurequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die MartijnRob of AlexTineke heten hoor.
Heb je heus niet verzonnen.
OMG nu worden die mensen ook nog gemaildquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:39 schreef B.E.D het volgende:
[..]
OMG nu worden die mensen ook nog gemaild
HAHAquote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat moet ik terugsturen?
quote:
Heb je 'm al gemaild?quote:
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:44 schreef Marurk het volgende:
[..]
En als de mailadressen echt bestaan, dan krijgen ze ook nog een boel spam.![]()
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.
nee hoor - het zijn echt vriendjes!!quote:Op zaterdag 9 mei 2009 21:32 schreef gebrokenglas het volgende:
........ Is dit echt heel sarcastisch.... of...quote:Op zaterdag 9 mei 2009 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb het niet gecheckt nee. Vandaar dat ik het erbij heb gezet dat het fictief is. Dan weet de spammer dat het geen echt adres hoeft te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |