Dan zegt die stem ook zomaar watquote:Op donderdag 14 mei 2009 00:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
En als je dan zomaar wat in je sms zet??
quote:
Een beller kwam met een klacht, en wel bijna letterlijk de OP van dit topic .... alsof ie 't aan het voorlezen was.quote:
Het heeft iets zieligs over zich. Dat je afzonderlijk met elkaar niet meer iets kan afspreken bijvoorbeeld. Als ik een gezellig bieravondje wil met rob dan zit Tineke er gvd ook direct weer tussen terwijl ik vind dat die er weinig mee te maken moet hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 23:25 schreef P.Netratie het volgende:
Niet mis mee, om een gezamelijk e-mail adres te hebben.
Maar ja, het is hier tenslotte Fok he
Als Tineke zo graag mee wil, dan mag ze mee.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:52 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Het heeft iets zieligs over zich. Dat je afzonderlijk met elkaar niet meer iets kan afspreken bijvoorbeeld. Als ik een gezellig bieravondje wil met rob dan zit Tineke er gvd ook direct weer tussen terwijl ik vind dat die er weinig mee te maken moet hebben.
Ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:25 schreef SuperwormJim het volgende:
Ok, welke Fok!ker was net op 3FM met dit topic?
Heb je de groetjes aan mij gedaan?quote:
Helemaal niet aan gedacht.quote:
Wat gek.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:59 schreef B.E.D het volgende:
Ik heb je gehoord.
Dude, je ging gewoon even naar de wc, terwijl je al in de uitzending was!![]()
Dure zendtijd, wat doe je. Jij laat zomaar even je grasparkieten fluiten, en wij maar in spanning wachten.
Dat dit zomaar kan op de Nederlandse staatsradio!
Wat is gek?quote:
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:41 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Wat is gek?
Ik vond je verder wel goed hoor. Begrijp me niet verkeerd.
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wmaquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?
Je was live in de uitzending.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?
Het was niet live dus het lijkt me dat het eruitgeknipt had kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wma
vanaf 02:20:30
vanaf 02:21:00 ging jij even weg 'ben zo terug'
Je had zeker niet in de gaten dat je ook echt live op de radio was?
Of zijn dit soort gesprekken allemaal opgenomen, tijdens een plaat ofzo?
Hoelaat had je gebeld? 14.20 uur?
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was live in de uitzending.En jij zei zelf dat je even weg ging.
janenmargriet@hotmail.com whaha
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat het al werd opgenomen. Werd niet gezegd.
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.
Eigenlijk wel een bazenactie dat ik wegliep.![]()
Sterker nog, het was gister.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?
Niet dat TImur het bijv. 10 minuten eerder opneemt buiten de uitzending om, om het gesprek nog te knippen en plakken.
Ik hoop dat jullie niet al te geshockeerd waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehe chapeau voor t urineren in de uitzending!!
Ja, ik heb het net ook even aan Timur gevraagd maar nog geen reactie gekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |