Je was live in de uitzending.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is gek dat die stomme dingen er niet uitgeknipt zijn. Hoe ging dat dan (ik heb het zelf niet gehoord)? Zeiden ze "Federer-fan is nu even naar de wc en intussen luisteren we naar zijn parkieten"?
Het was niet live dus het lijkt me dat het eruitgeknipt had kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wma
vanaf 02:20:30
vanaf 02:21:00 ging jij even weg 'ben zo terug'
Je had zeker niet in de gaten dat je ook echt live op de radio was?
Of zijn dit soort gesprekken allemaal opgenomen, tijdens een plaat ofzo?
Hoelaat had je gebeld? 14.20 uur?
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Je was live in de uitzending.En jij zei zelf dat je even weg ging.
janenmargriet@hotmail.com whaha
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat het al werd opgenomen. Werd niet gezegd.
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.
Eigenlijk wel een bazenactie dat ik wegliep.![]()
Sterker nog, het was gister.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Maar je had wel gebeld om 14:20? Dat alles dus wel live was?
Niet dat TImur het bijv. 10 minuten eerder opneemt buiten de uitzending om, om het gesprek nog te knippen en plakken.
Ik hoop dat jullie niet al te geshockeerd waren.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wehehehe chapeau voor t urineren in de uitzending!!
Ja, ik heb het net ook even aan Timur gevraagd maar nog geen reactie gekregen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dan is het wel vreemd dat het zo gedaan is idd.
Ah zie je wel geen enkel gesprek durven ze live uit te zenden.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, het was niet live. Op de tijd van de uitzending liep ik door de stad.
Eigenlijk wel een bazenactie dat ik wegliep.![]()
Nee, zij belden vrijdag tegen 15.00 uur.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:31 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ah zie je wel geen enkel gesprek durven ze live uit te zenden.
Dan vonden ze het blijkbaar een leuk gesprek om zo uit te zenden. 'eindelijk iets interessants' moeten ze gedacht hebben.
Hoelaat had je dan gebeld?
Hoe kan ik het 'doorspoelen'? En ik kan nergens zien hoeveel tijd er al verstreken is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:00 schreef B.E.D het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)adio/zaterdag-12.wma
vanaf 02:20:30
vanaf 02:21:00 ging jij even weg 'ben zo terug'
[...]
Dat meen je niet.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, zij belden vrijdag tegen 15.00 uur.
Ja. Maar ja, zo actualiteitgebonden is het nou ook weer niet. Maar ik snap niet dat dat stukje er niet uitgeknipt is.Ik ga er maar even van uit dat ze daar een goede reden voor hadden maar ik kan niets bedenken wat het rechtvaardigt.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:45 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Dat meen je niet.
Dat stukje is gisteren al opgenomen?
O, maar zo erg was het toch niet? Het had wel wat grappigs.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 21:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja. Maar ja, zo actualiteitgebonden is het nou ook weer niet. Maar ik snap niet dat dat stukje er niet uitgeknipt is.Ik ga er maar even van uit dat ze daar een goede reden voor hadden maar ik kan niets bedenken wat het rechtvaardigt.
Dan is het niet erg.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, maar zo erg was het toch niet? Het had wel wat grappigs.
ja, stel ze zouden zich registreren bij fok!quote:Op maandag 11 mei 2009 09:29 schreef DABAMaster het volgende:
[..]
of je ouders doen het wél goed en hebben begrepen dat kinderen niet vrij moeten worden gelaten op het internet?
Da's een idee alleen denk ik dat hij me dan alsnog zou zijn gaan gaan roepen.quote:Op zondag 17 mei 2009 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Je had ook die deur op een kier kunnen zetten, zodat de deurbelreparateur in elk geval zijn gang kon gaan.
Eng hoor. Je autonomie opgeven wegens het waanidee dat liefde wordt genoemd.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Da's toch lief! Zulke stellen hebben écht geen geheimen voor elkaar hoor!111
quote:Op zondag 17 mei 2009 15:51 schreef Tuvai.net het volgende:
Da's toch lief! Zulke stellen hebben écht geen geheimen voor elkaar hoor!111
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |