Sporza ook nu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport hadden ze het net over Boonen (heel verrassend)
Goed zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza ook nu.
Heb de OP maar even toegevoegd.
Korte etappe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Die 17e etappe, is dat een lange tijdrit of een korte etappe? Wel een mooie, bijna 30 km klimmen.
Die etappe is trouwens ingekort wegens hevige sneeuwval bovenop de Blockhaus en bijbehorende gevaarlijke wegen. De finish is nu +-5 km eerder op zo'n 1600m hoogte.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Die 17e etappe, is dat een lange tijdrit of een korte etappe? Wel een mooie, bijna 30 km klimmen.
Ohh, ik dacht wegens de vrachtwagens die niet over de bergweggetjes konden rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:34 schreef knep het volgende:
[..]
Die etappe is trouwens ingekort wegens hevige sneeuwval bovenop de Blockhaus en bijbehorende gevaarlijke wegen. De finish is nu +-5 km eerder op zo'n 1600m hoogte.
Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht wegens de vrachtwagens die niet over de bergweggetjes konden rijden.
Zie ook; [Giro] Zeventiende etappe wellicht korterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijn.
Ze hadden langs de San Marco moeten rijden, en dan dwars door al die kleine straatje en bruggetjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind de plaatjes trouwens wel tegenvallen , ze rijden echt langs de lelijke kant van Venetië ...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze hadden langs de San Marco moeten rijden, en dan dwars door al die kleine straatje en bruggetjes
Nieuwe definitie van waterfietsen.quote:
Ja, maar Colombia doet niet echt mee voor het klassement. Garmin heeft wel Vandevelde natuurlijk, maar voorlopig doet Rabobank eigenlijk best wel een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rabo nog altijd 3e, al is het verschil natuurlijk wel ruim een halve minuut.
Ook de Italianen op de RAI hoor ik dat net zeggen: Per Menchov molto benequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
Zoals gezegd echt een heel behoorlijk TTT van Rabo. Sterker nog, gewoon goed.
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend dat de ploegen die eerst zijn gestart allemaal nog bovenaan staan. Uiteraard de huidige top 3, maar ook het vrij nietszeggende Barloworld staat nog verrassend hoog.
Mwah, gezien de selectie en de vorm van Cancellara verwachtte ik al niet heel veel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Had ik idd ook meer van verwacht.
De "late" ploegen kakken allemaal veel meer in elkaar dan de "vroege" ploegen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.
Ik denk dat ze de TTT in de Tour nog een tandje liever willenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Garmin faalt toch wel, dit was zowat het hoofddoel van het voorseizoen. Hell, misschien het hele seizoen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Dat verhaalte van Renaat over die LaserhelmenMet een ingebouwde douche, als ze hun bidon leeg willen hebben, dan kunnen ze die op hun helm leegdrukken en krijgen ze een douche
Zijn volgens mij gewoon te snel gestart. Verwacht dat die verder in elkaar zakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch al 13 seconden verloren op Colombia.
Scheelt maar een paar seconden.quote:
Dat verbaast me niet, het verbaast me alleen dat het verschil tussen beide ploegen zo klein is. Dat had ik nooit verwacht van tevoren.quote:
Zit er wel in. Maar zelfs als ze in het laatste deel nog eens 25 seconden verliezen, doen ze het nog niet slecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn volgens mij gewoon te snel gestart. Verwacht dat die verder in elkaar zakken.
Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ze goed bezig warenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit er wel in. Maar zelfs als ze in het laatste deel nog eens 25 seconden verliezen, doen ze het nog niet slecht.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef knep het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ze goed bezig waren.
Het circus begint weer....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Bruce117 het volgende:
En Lance is ook onderweg
En toch zie je amper beweging in die bomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:23 schreef wimderon het volgende:
De wind lijkt me toch wel iets van een rol te spelen, ze zijn nu allemaal snel aan het eerste punt, terwijl de eerste ploegen allemaal hun beste stuk aan het eind hadden.
Dat is hij imho natuurlijk niet, maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport is nu een discussie gaande of Lance Armstrong de beste renner ooit is, omdat hij de Tour zeven keer won.
Antwoord kan kort zijn: neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport is nu een discussie gaande of Lance Armstrong de beste renner ooit is, omdat hij de Tour zeven keer won.
is morgen maandag?quote:
Dat komt dan door de tijd waarin hij rijdt, want Merckx was ook een gigantische controlfreak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Armstrong de beste "iets" ooit is, dan is het waarschijnlijk de meest professionele ronderenner ooit.
quote:
ok, want anders wordt het weekend wat kort.. Buren wordt doorgeschoven naar maandag..quote:
Om mezelf te quoten:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:53 schreef Sautor het volgende:
Ze hebben het in '72 wel gedaan (zei Renaat volgens mij)
quote:Het is de achtste keer dat een Giro rit ergens in de gemeente Venezia aankomt, vaak in Lido of Mestre, maar in 1978 fietste men een 12km lange tijdrit door de nauwe straatjes en over vele bruggetjes in het historische centrum van de stad, Francesco Moser won deze unieke tijdrit. De laatste aankomst in Venezia was in 1997, ook toen ging de ronde hier van start en won Mario Cipollini een criterium in Lido di Venezia.
De bekendste wielrenner uit Venezia (Mestre) is Enrico Franzoi, de veldrijder/wegrenner van Liquigas doet niet mee aan deze Giro.
Ze worden 7e en dat is vind ik een onverwacht goed resultaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:37 schreef The_Hives het volgende:
onverwacht goed van Rabo, ook al lijkt de 5e of 6e plaats niet erg goed. Mooie prestatie
Idd. En ze zitten met de meeste klassementrenners nog op een kluitje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze worden 7e en dat is vind ik een onverwacht goed resultaat.
Dan gaat Columbia winnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef Wombcat het volgende:
Astana gelijk met LPR.
Dat kostte ze nog wel een secondje, want de man op kop moest zowat in de remmen knijpenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Lance moet toch als eerste over de streep komen.
Verder nog Ten Dam, Stamsnijder, Tjallingii en De Groot. Van Emden, Kozontchuk en Horrillo moesten overboord.quote:
Verslag; [Giro] Team Columbia wint ploegentijdritquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef TheArt het volgende:
Uitslag:
1 - Columbia 21'50"
2 - Garmin 21'56"
3 - Astana 22'03"
4 - LPR 22'12"
5 - ISD 22'17"
6 - Katusha 22'25"
7 - Rabobank 22'28"
8 - Liquigas 22'30"
9 - Lampre 22'32"
10 - Milram 22'39"
11 - Cervelo 22'39"
12 - Barloworld 22'44"
13 - Saxo Bank 22'45"
14 - Caisse d'Epargne 22'48"
15 - Bouygues Telecom 22'51"
16 - Diquigiovanni 22'56"
17 - Quick Step 23'04"
18 - Xacobeo 23'09"
19 - Acqua & Sapone 23'11"
20 - Silence-Lotto 23'12"
21 - AG2R 23'25"
22 - Fuji-Servetto 23'27"
Mwah ik had ze vooraf op plek 8 staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
quote:1. Garmin
2. Columbia
3. Astana
4. Saxo
5. Liquigas
6. Katusha
7. LPR
8. Rabobank
Barloworld
10. ISD
Diquigiovanni
Caisse
13. Lampre
14. Cervelo
15. Acqua
16. Milram
17. Ag2r
18. Silence
QST
Fuji
21. Xacobea
22. Bouyges
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:46 schreef TheArt het volgende:
Djezus, die camera constant op Armstrong. Laat eens wat anders zien
Ah, ik had verwacht dat Van Emden wel mee zou kunnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verder nog Ten Dam, Stamsnijder, Tjallingii en De Groot. Van Emden, Kozontchuk en Horrillo moesten overboord.
Wordt een leuk team in de ploegentijdrit daar met Cavendish, Rogers, Lövkvist, Grabsch, Monfort, Hincapie, Kirchen en dan nog eventueel Martin en Sivtsov. Hallelujahquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:52 schreef wimderon het volgende:
En dan te bedenken dat Columbia haar grootste kanonnen eigenlijk niet eens mee heeft hier. Dat wordt wat in de Tour met Martin en Hincapie erbij. (En dan hebben ze ook nog wereldkampioen TT Grabsch en Rabon die alsmaar beter wordt in het tijdrijden)
Heeft Ralf ook een contract getekend?quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt een leuk team in de ploegentijdrit daar met Cavendish, Rogers, Lövkvist, Grabsch, Monfort, Hincapie, Grabsch en dan nog eventueel Martin en Sivtsov. Hallelujah
Martin rijdt de Tour sowieso las ik. Je hebt alleen 2x Grabsch, maar Kirchen is ook geen verkeerde tijdrijder. En verder zal er wel een van de semi-sprinters meegaan voor Cavendish.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wordt een leuk team in de ploegentijdrit daar met Cavendish, Rogers, Lövkvist, Grabsch, Monfort, Hincapie, Grabsch en dan nog eventueel Martin en Sivtsov. Hallelujah
Renshaw eruit voor Greipel (die kan ook tijdrijden)quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Martin rijdt de Tour sowieso las ik. Je hebt alleen 2x Grabsch, maar Kirchen is ook geen verkeerde tijdrijder. En verder zal er wel een van de semi-sprinters meegaan voor Cavendish.
Monfort zal ook de Tour wel rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Renshaw eruit voor Greipel (die kan ook tijdrijden)
Kirchen voor Sioutsou
Martin voor Barry
Grabsch of Rabon voor Possoni
van de huidige ploeg weet ik met zekerheid al dat Pinotti, Barry, Possoni en Renshaw de Tour niet rijden. Vervang die door Martin, Hincapie, en Grabsch/Rabon/Monfort/Greipel/Kirchen of wie dan ook holyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:52 schreef wimderon het volgende:
En dan te bedenken dat Columbia haar grootste kanonnen eigenlijk niet eens mee heeft hier. Dat wordt wat in de Tour met Martin en Hincapie erbij. (En dan hebben ze ook nog wereldkampioen TT Grabsch en Rabon die alsmaar beter wordt in het tijdrijden)
Boasson Hagen zal de Tour ook nog niet rijden, gok ik. Op 22-jarige leeftijd de dubbel Giro-Tour rijden, lijkt me wat teveel van het goede.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:36 schreef Bartoli het volgende:
[..]
van de huidige ploeg weet ik met zekerheid al dat Pinotti, Barry, Possoni en Renshaw de Tour niet rijden. Vervang die door Martin, Hincapie, en Grabsch/Rabon/Monfort/Greipel/Kirchen of wie dan ook holy
Voor het rose bedoel je? Als het alleen voor de etappezege is zie ik het nut niet, de sprintersploegen zijn allemaal nog heel gretig in de eerste rit dus je hebt imo een kleinere kans op succes (het is niet onmogelijk, ik weet wat Bertogliati in de Tour heeft gepresteerd), maar Cancellara's vorm zou moeten groeien en de kans op een succesvolle ontsnapping wordt groter naarmate de ronde vordert dus als ik hem was zou ik een weekje geduld hebben.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Cancellara nog niet helemaal top is, die zou waarschijnlijk wel een realistische kans maken om op 4 km. te jumpen en het vol te houden.
Gelukkig rijden Gilbert en Pozzato ook nog mee..quote:Op zondag 10 mei 2009 11:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Jammer dat Cancellara nog niet helemaal top is, die zou waarschijnlijk wel een realistische kans maken om op 4 km. te jumpen en het vol te houden.
Gilbert en Pozzato hebben allebei de rit van morgen uitgepikt als "hun" rit.quote:Op zondag 10 mei 2009 11:42 schreef jantje1234 het volgende:
Gelukkig rijden Gilbert en Pozzato ook nog mee..
Waarom die van morgen, dat lijkt me nog meer een sprintersrit dan die van vandaagquote:Op zondag 10 mei 2009 11:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gilbert en Pozzato hebben allebei de rit van morgen uitgepikt als "hun" rit.
Ik hoop juist op een mooie massasprintquote:Op zondag 10 mei 2009 11:49 schreef Mr_DG het volgende:
Hopelijk knallen er nog wat mensen weg op dat heuveltje vlak voor de streep. Anders word het vast weer Cavendish.
Over LBL zei Gilbert overigens dat hij gewoon 250 km moest volgen, en dan sprinten. Dus euh.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je begint zonder ambitie aan de Giro?
GILBERT: Nee, want dan zou ik gewoon niet meedoen. Ik wil graag een etappe winnen: als ik 's morgens voel dat het erin zit, zal ik de hele dag lang à fond gaan.
Ik heb het roadbook eens bekeken en er zitten een paar ritten tussen die me aanspreken. Zoals de derde, van Grado naar Valdobbiadene: een vlakke aanloop met op het einde een paar venijnige heuveltjes. Ik sprak vanmorgen nog met Filippo Pozzato en die heeft zijn zinnen gezet op dezelfde etappe. Het zou mooi zijn als de twee renners die het voorjaar kleur hebben gegeven daar een duel kunnen uitvechten.
Vandaag is geschikter voor aanvallen, morgen is de sprint zelf lastiger. Een paar echte klimmetjes in de finale (wel verder van de finish) en de laatste 4.5km lopen continu (vals plat) bergop, maar goed dat moeten Petacchi en Cavendish-in-MSR-vorm ook wel aankunnen.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom die van morgen, dat lijkt me nog meer een sprintersrit dan die van vandaag![]()
Rit 6 en 7 lijken me geschikter voor hen...
Idd en Testa Della Corsa moet voorop rijden ! Elke rit !quote:Op zondag 10 mei 2009 15:26 schreef wimderon het volgende:
Waarom ineens al die Engelse titeltjes![]()
Ik wil 'inseguitori' zien staan, niet 'followers'
Dit gebeurt al heel af en toe.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:55 schreef Klopkoek het volgende:
En straks ook dat we hartslagen in beeld kunnen zien... voor de echte stathoeren.
Bressanone-Mayrhofen, Innsbruck-Chiavenna en Torino-Arenzano zijn ideaal voor een groepje vluchters. Zeker de eerste van die drie zie ik geen massasprint worden.quote:Op zondag 10 mei 2009 15:51 schreef Klopkoek het volgende:
Op de VRT zeggen ze dat er slechts drie mogelijkheden zijn op een massasprint deze Giro![]()
Tellen jullie even mee?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezo maar drie kansen?
Wel leuk is dat de laatste anderhalve week de sprinters alvast de koffers kunnen pakken
Liet Cav nou gewoon lopen, of kon 'ie niet?quote:Op zondag 10 mei 2009 16:31 schreef Ambrosius het volgende:
Farrar pakt 2" terug op Cavendish, nog 4" over.
Hij weet toch dat ie de etappe gaat pakkenquote:Op zondag 10 mei 2009 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Liet Cav nou gewoon lopen, of kon 'ie niet?
Of, deed hij alsof hij niet kon, maar liet hij gewoon lopen
Moet ik nog zien, op dat klimmetje gaan een paar mannen zeker nog knallen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Hij weet toch dat ie de etappe gaat pakken![]()
Straks sprint hij voor niets meer, Voeckler kan niet eeuwig blijven rennen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef DeeBee het volgende:
Attention whore Voeckler sprinten voor niet bestaande punten.
Het was wel een hele mooie sprint, alleen maar positief dus die actiequote:Op zondag 10 mei 2009 16:49 schreef DeeBee het volgende:
Attention whore Voeckler sprinten voor niet bestaande punten.
Nja als Garmin dit tempo weet vol te houden niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:55 schreef Ambrosius het volgende:
Wel duidelijk dat je met een paar mannetjes misschien wel weg kunt blijven als je hard gaat op die klim.
Hongerklop?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:13 schreef DeeBee het volgende:
Wat heeft die Popovych te eten gehad...![]()
Klassements mannen vooraan bij het klimmetje.
Zo vroeg al?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Menchov is z'n Giro wsl aan 't verliezen
Behoudt King Mark het roze, of gaat deze naar Ale?quote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef rubbereend het volgende:
Cavendish verslagen, dat zie je niet vaak meer
Nee Cavendish houdt hemquote:Op zondag 10 mei 2009 17:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Behoudt King Mark het roze, of gaat deze naar Ale?
Heerlijk dat hij weer eens een keer royaal geklopt wordt!quote:
Volgens mij Cav wel in het roze.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Behoudt King Mark het roze, of gaat deze naar Ale?
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Petacchi, wat een sprintrit, zo zie je ze in de Tour nooit
Die 13 seconden maakt hij ergens weer goed, zo erg is dat niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef wimderon het volgende:
Basso 13 seconden verloren.
Leipo ook niet in de eerste groep.
Ja, 30ste ofzo geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:31 schreef franklop het volgende:
Menchov zat zeker vooraan? Zag dat vlak voor die klim nog 3 Rabo's naar voren gingen
Dat zijn we niet vergeten, maar ik begrijp niet waarom een pakkende wielrenner meer in de schijnwerpers staat dan een pakkende voetballer bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Zijn we vergeten dat Petachi zijn tong in een apotheekpotje heeft gestopt?
Cavendish![]()
![]()
Dat was het natuurlijk ook een beetje.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish. Je mag teleurgesteld zijn, maar dit leek net een kleuter wiens speelgoed is afgepakt.
Dit was wel heel triest idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish. Je mag teleurgesteld zijn, maar dit leek net een kleuter wiens speelgoed is afgepakt.
Klopt, was geen verwijt, ik bedoel dat de Giro het kijken wel waard is, vaak meer dan de Tour -wat niet gebeurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zou dat nooit kunnen, daar willen 3 keer zoveel sprinters meedoen, plus de bijbehorende knechten. Zou een slagveld worden.
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Wel typisch dat Leipheimer 13 seconden verliest, terwijl Armstrong zo goed naar voren was gebracht naar Popovych.
Idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.
Armstrong benadrukt 1 keer dat Leipheimer wel degelijk de kopman is en hij verliest al tijd in de eerste de beste vlakke etappe.
wel oprecht ja.. maar geen goede verliezer, slechte winnaar dusquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie het niet juist mooi, zoals Cavendish daar stond? Is tenminste echt, oprecht.
Weten we de volgende keer ook dat hij het meent als hij blij is.
Iedere seconde is er 1 en je kan wel zeggen dat ie het wel even gaat terugpakken in de tijdrit maar dat moet ook nog maar blijken. Als topfavoriet voor de eindzege hoor je gewoon vooraan te zittenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef franklop het volgende:
Maar goed wat is nou 13 seconden als je nog een tijdrit van 60km voor de boeg heb
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie het niet juist mooi, zoals Cavendish daar stond? Is tenminste echt, oprecht.
Juist, dat was het probleem. Hij had zelf aan moeten gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.
Petacchi ging ook vrij vroeg aan. Normaal gesproken kan Cavendish dan nog een jump plaatsen, maar dat kon 'ie vandaag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Juist, dat was het probleem. Hij had zelf aan moeten gaan
Ik zou het pas kwalijk gaan vinden als hij straks in een interview gaat zeggen dat hij makkelijk had kunnen winnen van Petacchi.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.
Dat dus, hij ging mij gisteren ook veel te fanatiek als eerste over de streep terwijl de kopman dat moet doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Kan ook zijn dat Armstrong wel uitstraalt naar buiten toe dat Leipheimer de kopman is, maar in de praktijk niemand naast zich duldt.
Hij is nog haast een kind, met z'n 22 jaar. Over 5 jaar zal hij beter tegen zijn verlies kunnen.quote:
Dat dacht ik gisteren ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef maril het volgende:
[..]
Dat dus, hij ging mij gisteren ook veel te fanatiek als eerste over de streep terwijl de kopman dat moet doen.
Ik denk wel dat Armstrong veel beter in de ploeg ligt dan Contador. Die blijf ik daar een beetje een outsider vinden, iemand die er rijdt omdat hij daar beter wordt omringd, niet omdat hij het daar zo leuk vindt.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook.
En hij heeft nummer 1, terwijl normaal gesproken de kopman dat heeft.
Kan nog wel boeiend worden in de Tour dan, want Contador laat zich denk ik ook niet zomaar opzij zetten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.
Armstrong benadrukt 1 keer dat Leipheimer wel degelijk de kopman is en hij verliest al tijd in de eerste de beste vlakke etappe.
quote:Had no luck on the finishing circuits today, stuck behind crash after crash, was in the front at first but then couldn't make it back up
Mooi ja. Tekent de echte winnaars, die kunnen niet tegen hun verlies.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die zat er ook bijquote:Op zondag 10 mei 2009 18:23 schreef maril het volgende:
Ik weet dat Laurens ten Dam in de eerste groep is geëindigd maar hoe zit het met Mechov?
Idd. Toen ik die valpartij zag, was zowat het eerste wat ik dacht "daar zal Menchov wel weer achter zitten".quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zat er ook bij![]()
Eigenlijk niet des Menchovs
Ik zag Soler ook genoemd worden als outsider voor het klassement.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Ereinion het volgende:
Ach, om nou na 13 seconden verlies direct hele theoriën over iemands persoonlijkheid op te stellen. Soler verliest hier 49 seconden, dat tikt al aardig aan.
Het is hem vaak zat overkomen dat hij tijd verloor omdat ie niet zat op te letten. Denk aan die waaiers in de Tour bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat is dat voor onzin met Menchov? Je ziet hem toch bijna de hele tijd bij de eerste 30 rijden?
Mayo heeft anders stukken meer gepresteerd dan Soler.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zag Soler ook genoemd worden als outsider voor het klassement.
Ik denk zelf dat Soler nooit meer zover gaat komen als in de tour 2007. En dus overal te kort gaat komen, een beetje zoals Mayo.
Volgens mij oordeel je nu volledig op basis van één incident.. of heb je meer voorbeelden?quote:Op zondag 10 mei 2009 20:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Het is hem vaak zat overkomen dat hij tijd verloor omdat ie niet zat op te letten. Denk aan die waaiers in de Tour bijvoorbeeld
't Is maar de vraag in hoeverre dat een excuus is natuurlijk, de beste man staat nu niet direct bekend om zijn stuurmanskunsten..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Mayo heeft anders stukken meer gepresteerd dan Soler.
Soler heeft dit seizoen trouwens al een paar aardige uitslagen neergezet op bijvoorbeeld de Mont Faron en in de Lombardische Wielerweek. Lijkt me nogal voorbarig om hem nu al af te schrijven na een slecht jaar (waar hij ook een goed excuus had, hij viel letterlijk uit in de Giro en Tour).
http://player.nos.nl/inde(...)5258/category/sport/quote:Op zondag 10 mei 2009 22:30 schreef Sautor het volgende:
Zijn er ergens wat beelden te zien, kon het helaas niet zien vandaag.
Klopt van Mayo.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:19 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Mayo heeft anders stukken meer gepresteerd dan Soler.
Soler heeft dit seizoen trouwens al een paar aardige uitslagen neergezet op bijvoorbeeld de Mont Faron en in de Lombardische Wielerweek. Lijkt me nogal voorbarig om hem nu al af te schrijven na een slecht jaar (waar hij ook een goed excuus had, hij viel letterlijk uit in de Giro en Tour).
quote:Op zondag 10 mei 2009 22:35 schreef maril het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/inde(...)5258/category/sport/
Eens. Ik vond het wel mooi om te zien dat hij teleurgesteld was, maar ook omdat ik het leuk vond dat Petacchi 'm klopte.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Godverdorie, alweer eens.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook.
En hij heeft nummer 1, terwijl normaal gesproken de kopman dat heeft.
Kan nog wel boeiend worden in de Tour dan, want Contador laat zich denk ik ook niet zomaar opzij zetten.
Vannacht, België 1.quote:Op zondag 10 mei 2009 22:44 schreef Sautor het volgende:
[..]
![]()
Op Eurosport is snooker, en ik zie ook nergens een nieuws beginnen
In de herhaling van Studio Sport van 18.00 niet hoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat ze bij de NOS nog steeds gefixeerd zijn op de laatste speelronde in de Eredivisie.
Al moet ik ook zeggen dat op België een politiek praatprogramma ook tot uitentreuren herhaald zal worden.
quote:
Ik heb gewoon beeldquote:Op maandag 11 mei 2009 15:31 schreef Basje_B het volgende:
Iemand enig idee waarom nog niet live is op Sporza.be.
Staat 15.00 uur maar nog geen beeld helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |