Sporza ook nu.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:24 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport hadden ze het net over Boonen (heel verrassend)
Goed zoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza ook nu.
Heb de OP maar even toegevoegd.
Korte etappe.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Die 17e etappe, is dat een lange tijdrit of een korte etappe? Wel een mooie, bijna 30 km klimmen.
Die etappe is trouwens ingekort wegens hevige sneeuwval bovenop de Blockhaus en bijbehorende gevaarlijke wegen. De finish is nu +-5 km eerder op zo'n 1600m hoogte.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:30 schreef Sloggi het volgende:
Die 17e etappe, is dat een lange tijdrit of een korte etappe? Wel een mooie, bijna 30 km klimmen.
Ohh, ik dacht wegens de vrachtwagens die niet over de bergweggetjes konden rijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:34 schreef knep het volgende:
[..]
Die etappe is trouwens ingekort wegens hevige sneeuwval bovenop de Blockhaus en bijbehorende gevaarlijke wegen. De finish is nu +-5 km eerder op zo'n 1600m hoogte.
Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:35 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ohh, ik dacht wegens de vrachtwagens die niet over de bergweggetjes konden rijden.
Zie ook; [Giro] Zeventiende etappe wellicht korterquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:37 schreef knep het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld ook het geval zijn.
Ze hadden langs de San Marco moeten rijden, en dan dwars door al die kleine straatje en bruggetjesquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ik vind de plaatjes trouwens wel tegenvallen , ze rijden echt langs de lelijke kant van Venetië ...
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:42 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ze hadden langs de San Marco moeten rijden, en dan dwars door al die kleine straatje en bruggetjes
Nieuwe definitie van waterfietsen.quote:
Ja, maar Colombia doet niet echt mee voor het klassement. Garmin heeft wel Vandevelde natuurlijk, maar voorlopig doet Rabobank eigenlijk best wel een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rabo nog altijd 3e, al is het verschil natuurlijk wel ruim een halve minuut.
Ook de Italianen op de RAI hoor ik dat net zeggen: Per Menchov molto benequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
Zoals gezegd echt een heel behoorlijk TTT van Rabo. Sterker nog, gewoon goed.
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend dat de ploegen die eerst zijn gestart allemaal nog bovenaan staan. Uiteraard de huidige top 3, maar ook het vrij nietszeggende Barloworld staat nog verrassend hoog.
Mwah, gezien de selectie en de vorm van Cancellara verwachtte ik al niet heel veel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Had ik idd ook meer van verwacht.
De "late" ploegen kakken allemaal veel meer in elkaar dan de "vroege" ploegen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.
Ik denk dat ze de TTT in de Tour nog een tandje liever willenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Garmin faalt toch wel, dit was zowat het hoofddoel van het voorseizoen. Hell, misschien het hele seizoen.
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Dat verhaalte van Renaat over die LaserhelmenMet een ingebouwde douche, als ze hun bidon leeg willen hebben, dan kunnen ze die op hun helm leegdrukken en krijgen ze een douche
Zijn volgens mij gewoon te snel gestart. Verwacht dat die verder in elkaar zakken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:11 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Toch al 13 seconden verloren op Colombia.
Scheelt maar een paar seconden.quote:
Dat verbaast me niet, het verbaast me alleen dat het verschil tussen beide ploegen zo klein is. Dat had ik nooit verwacht van tevoren.quote:
Zit er wel in. Maar zelfs als ze in het laatste deel nog eens 25 seconden verliezen, doen ze het nog niet slecht.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn volgens mij gewoon te snel gestart. Verwacht dat die verder in elkaar zakken.
Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ze goed bezig warenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:14 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zit er wel in. Maar zelfs als ze in het laatste deel nog eens 25 seconden verliezen, doen ze het nog niet slecht.
Ah, op die fiets.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:16 schreef knep het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook toen ik zei dat ze goed bezig waren.
Het circus begint weer....quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:21 schreef Bruce117 het volgende:
En Lance is ook onderweg
En toch zie je amper beweging in die bomen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:23 schreef wimderon het volgende:
De wind lijkt me toch wel iets van een rol te spelen, ze zijn nu allemaal snel aan het eerste punt, terwijl de eerste ploegen allemaal hun beste stuk aan het eind hadden.
Dat is hij imho natuurlijk niet, maar dat is een andere discussie.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport is nu een discussie gaande of Lance Armstrong de beste renner ooit is, omdat hij de Tour zeven keer won.
Antwoord kan kort zijn: neequote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:25 schreef Sj0rSz het volgende:
Op Eurosport is nu een discussie gaande of Lance Armstrong de beste renner ooit is, omdat hij de Tour zeven keer won.
is morgen maandag?quote:
Dat komt dan door de tijd waarin hij rijdt, want Merckx was ook een gigantische controlfreak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als Armstrong de beste "iets" ooit is, dan is het waarschijnlijk de meest professionele ronderenner ooit.
quote:
ok, want anders wordt het weekend wat kort.. Buren wordt doorgeschoven naar maandag..quote:
Om mezelf te quoten:quote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:53 schreef Sautor het volgende:
Ze hebben het in '72 wel gedaan (zei Renaat volgens mij)
quote:Het is de achtste keer dat een Giro rit ergens in de gemeente Venezia aankomt, vaak in Lido of Mestre, maar in 1978 fietste men een 12km lange tijdrit door de nauwe straatjes en over vele bruggetjes in het historische centrum van de stad, Francesco Moser won deze unieke tijdrit. De laatste aankomst in Venezia was in 1997, ook toen ging de ronde hier van start en won Mario Cipollini een criterium in Lido di Venezia.
De bekendste wielrenner uit Venezia (Mestre) is Enrico Franzoi, de veldrijder/wegrenner van Liquigas doet niet mee aan deze Giro.
Ze worden 7e en dat is vind ik een onverwacht goed resultaat.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:37 schreef The_Hives het volgende:
onverwacht goed van Rabo, ook al lijkt de 5e of 6e plaats niet erg goed. Mooie prestatie
Idd. En ze zitten met de meeste klassementrenners nog op een kluitje.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze worden 7e en dat is vind ik een onverwacht goed resultaat.
Dan gaat Columbia winnen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:33 schreef Wombcat het volgende:
Astana gelijk met LPR.
Dat kostte ze nog wel een secondje, want de man op kop moest zowat in de remmen knijpenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:42 schreef Ambrosius het volgende:
Lance moet toch als eerste over de streep komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |