Ja, maar Colombia doet niet echt mee voor het klassement. Garmin heeft wel Vandevelde natuurlijk, maar voorlopig doet Rabobank eigenlijk best wel een goede zaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef Ambrosius het volgende:
Rabo nog altijd 3e, al is het verschil natuurlijk wel ruim een halve minuut.
Ook de Italianen op de RAI hoor ik dat net zeggen: Per Menchov molto benequote:Op zaterdag 9 mei 2009 16:55 schreef TheArt het volgende:
Zoals gezegd echt een heel behoorlijk TTT van Rabo. Sterker nog, gewoon goed.
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Toch opvallend dat de ploegen die eerst zijn gestart allemaal nog bovenaan staan. Uiteraard de huidige top 3, maar ook het vrij nietszeggende Barloworld staat nog verrassend hoog.
Mwah, gezien de selectie en de vorm van Cancellara verwachtte ik al niet heel veel.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:07 schreef Wombcat het volgende:
Had ik idd ook meer van verwacht.
De "late" ploegen kakken allemaal veel meer in elkaar dan de "vroege" ploegen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
En volgens mij zijn de omstandigheden gewoon hetzelfde, want de wind lijkt me ook geen rol te spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |