Die 13 seconden maakt hij ergens weer goed, zo erg is dat niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:26 schreef wimderon het volgende:
Basso 13 seconden verloren.
Leipo ook niet in de eerste groep.
Ja, 30ste ofzo geloof ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:31 schreef franklop het volgende:
Menchov zat zeker vooraan? Zag dat vlak voor die klim nog 3 Rabo's naar voren gingen
Dat zijn we niet vergeten, maar ik begrijp niet waarom een pakkende wielrenner meer in de schijnwerpers staat dan een pakkende voetballer bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:28 schreef Klopkoek het volgende:
Zijn we vergeten dat Petachi zijn tong in een apotheekpotje heeft gestopt?
Cavendish![]()
![]()
Dat was het natuurlijk ook een beetje.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish. Je mag teleurgesteld zijn, maar dit leek net een kleuter wiens speelgoed is afgepakt.
Dit was wel heel triest idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:34 schreef SaintOfKillers het volgende:
Cavendish. Je mag teleurgesteld zijn, maar dit leek net een kleuter wiens speelgoed is afgepakt.
Klopt, was geen verwijt, ik bedoel dat de Giro het kijken wel waard is, vaak meer dan de Tour -wat niet gebeurt.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zou dat nooit kunnen, daar willen 3 keer zoveel sprinters meedoen, plus de bijbehorende knechten. Zou een slagveld worden.
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:39 schreef Wombcat het volgende:
Wel typisch dat Leipheimer 13 seconden verliest, terwijl Armstrong zo goed naar voren was gebracht naar Popovych.
Idd.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.
Armstrong benadrukt 1 keer dat Leipheimer wel degelijk de kopman is en hij verliest al tijd in de eerste de beste vlakke etappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |