wel oprecht ja.. maar geen goede verliezer, slechte winnaar dusquote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie het niet juist mooi, zoals Cavendish daar stond? Is tenminste echt, oprecht.
Weten we de volgende keer ook dat hij het meent als hij blij is.
Iedere seconde is er 1 en je kan wel zeggen dat ie het wel even gaat terugpakken in de tijdrit maar dat moet ook nog maar blijken. Als topfavoriet voor de eindzege hoor je gewoon vooraan te zittenquote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef franklop het volgende:
Maar goed wat is nou 13 seconden als je nog een tijdrit van 60km voor de boeg heb
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Vinden jullie het niet juist mooi, zoals Cavendish daar stond? Is tenminste echt, oprecht.
Juist, dat was het probleem. Hij had zelf aan moeten gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.
Petacchi ging ook vrij vroeg aan. Normaal gesproken kan Cavendish dan nog een jump plaatsen, maar dat kon 'ie vandaag niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Juist, dat was het probleem. Hij had zelf aan moeten gaan
Ik zou het pas kwalijk gaan vinden als hij straks in een interview gaat zeggen dat hij makkelijk had kunnen winnen van Petacchi.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Hij stond er wel erg kinderachtig bij. Hij is op zijn waarde geklopt, als 'ie nou pech had gehad, dan was het nog wel te begrijpen, maar Petacchi was gewoon sneller vandaag. Petacchi ging aan, en Cavendish kwam er niet meer dichterbij.
Dat dus, hij ging mij gisteren ook veel te fanatiek als eerste over de streep terwijl de kopman dat moet doen.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd.
Kan ook zijn dat Armstrong wel uitstraalt naar buiten toe dat Leipheimer de kopman is, maar in de praktijk niemand naast zich duldt.
Hij is nog haast een kind, met z'n 22 jaar. Over 5 jaar zal hij beter tegen zijn verlies kunnen.quote:
Dat dacht ik gisteren ook.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:53 schreef maril het volgende:
[..]
Dat dus, hij ging mij gisteren ook veel te fanatiek als eerste over de streep terwijl de kopman dat moet doen.
Ik denk wel dat Armstrong veel beter in de ploeg ligt dan Contador. Die blijf ik daar een beetje een outsider vinden, iemand die er rijdt omdat hij daar beter wordt omringd, niet omdat hij het daar zo leuk vindt.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat dacht ik gisteren ook.
En hij heeft nummer 1, terwijl normaal gesproken de kopman dat heeft.
Kan nog wel boeiend worden in de Tour dan, want Contador laat zich denk ik ook niet zomaar opzij zetten.
quote:Op zondag 10 mei 2009 17:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het ondersteunt wel de faalhaas-theorie over Leipheimer.
Armstrong benadrukt 1 keer dat Leipheimer wel degelijk de kopman is en hij verliest al tijd in de eerste de beste vlakke etappe.
quote:Had no luck on the finishing circuits today, stuck behind crash after crash, was in the front at first but then couldn't make it back up
Mooi ja. Tekent de echte winnaars, die kunnen niet tegen hun verlies.quote:Op zondag 10 mei 2009 17:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Die zat er ook bijquote:Op zondag 10 mei 2009 18:23 schreef maril het volgende:
Ik weet dat Laurens ten Dam in de eerste groep is geëindigd maar hoe zit het met Mechov?
Idd. Toen ik die valpartij zag, was zowat het eerste wat ik dacht "daar zal Menchov wel weer achter zitten".quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Die zat er ook bij![]()
Eigenlijk niet des Menchovs
Ik zag Soler ook genoemd worden als outsider voor het klassement.quote:Op zondag 10 mei 2009 18:24 schreef Ereinion het volgende:
Ach, om nou na 13 seconden verlies direct hele theoriën over iemands persoonlijkheid op te stellen. Soler verliest hier 49 seconden, dat tikt al aardig aan.
Het is hem vaak zat overkomen dat hij tijd verloor omdat ie niet zat op te letten. Denk aan die waaiers in de Tour bijvoorbeeldquote:Op zondag 10 mei 2009 20:04 schreef ItaloDancer het volgende:
Wat is dat voor onzin met Menchov? Je ziet hem toch bijna de hele tijd bij de eerste 30 rijden?
Mayo heeft anders stukken meer gepresteerd dan Soler.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik zag Soler ook genoemd worden als outsider voor het klassement.
Ik denk zelf dat Soler nooit meer zover gaat komen als in de tour 2007. En dus overal te kort gaat komen, een beetje zoals Mayo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |