DE OP IS HIER TE VINDEN! 
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld looptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef Suijk het volgende:
Urby wil een strenge trainer, dat is Koeman niet echt.
Tja, maar Urby heeft niks te zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef Suijk het volgende:
Urby wil een strenge trainer, dat is Koeman niet echt.
*=NIET HAALBAARquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef RayMania het volgende:
Rijkaard, Koeman, Jol of Van Gaal*. En mocht dat niet lukken, dan Adriaanse ().
Dan past een strenge trainer daar wel bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld loopt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld loopt
Of een goede instelling bij mensen als Urbyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan past een strenge trainer daar wel bij.
Ik zou het er mee eens zijnquote:
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.quote:
Dat held was ook wat overdreven. Maar ja voetbal is opportunisme zoals Johan Derksen altijd zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.
Eens, maar ik lees nu sinds #1289 anti-Urby geluiden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
Urby haat? Urby was na Suárez de beste speler van het seizoen.
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon luiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.
Als je in het shirt van Ajax voetbalt dan hoor je niet makkelijk te denken, maar jezelf voor 200% te geven.
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.
Als je in het shirt van Ajax voetbalt dan hoor je niet makkelijk te denken, maar jezelf voor 200% te geven.
Toch zal de kritiek in de media Sujli wel wat doen, ondanks zijn salarisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon lui
Dat is dan jammer, dan rotten ze maar op. Ik wel gasten zien met een mentaliteit als Heitinga of een Suarez die, laat hem zijn maniertjes hebben, tot de allerlaatste seconde vecht. Vecht voor de club waar hij voor speelt. Zoals het ook hoort als je met dat logo op je borst loopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon lui
Daar denkt Van Basten anders overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.
Ja, en ik ook. Lees maar wat topics terug. Dan zie je ook redelijk wat reacties over de inzet van Urby.quote:
Tja, ik zie een Urby die bij 10 graden met de mouwtjes over zijn handen loopt. Een Urby die niet weet hoe snel hij naar binnen moet als het kutweer is. Als je voor Ajax voetbalt moet dat je geen zak uitmaken. Vind ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en ik ook. Lees maar wat topics terug. Dan zie je ook redelijk wat reacties over de inzet van Urby.
Ik denk dat Jol en V Gaal onhaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef RayMania het volgende:
Rijkaard, Koeman, Jol of Van Gaal. En mocht dat niet lukken, dan Adriaanse ().
Nope, echt niet in alle wedstrijden. Hij is dit seizoen echt wel een van de betere geweest, hij is een van de meest sociale figuren in de selectie en hij kan als hij wil verschrikkelijk goed voetballen, maar hij heeft absoluut ook nog echt het lamlendige en ongeïnteresseerde over zich heen in sommige duels.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.
Rijkaard dan trainer? Cruijf TD? en de andere 2 assistent? Stam zit al bij Zwolle trouwens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb de oplossing:
- Al die managers uit het bedrijfsleven eruit!
- Nieuwe managers die zichzelf geen manager noemen en gewoon sporen hebben verdiend in het voetbal of bij de uitvoer van een minder commercieel beleid
- Oude logo terug om ervoor te zorgen dat de fans ook gehoord worden
- Rijkaard
- Cruijf
- de Boer
- Jaap Stam
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Er zit idd weer een stijgende lijn in Urby's voetbal en inzet.
Vertonghen.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby is normaal gesproken echt wel een jonge die dit seizoen veel inzet toont en daarnaast ook nog goed voetbalt. Denk dat je net de verkeerde eruit pakt.
Sno is nu trouwens echt afgeschreven. Die moet in de zomer maar weer weg. Jezus wat speelt hij dom en ongeinspireerd.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.
En nu is het weer "Urbyquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.
En zijn inzet is een voorbeeld voor de rest.
Juist, juist.....en inderdaad 2 assistenten voor verdedigend opzicht, daar schort het duidelijk aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef easyphp het volgende:
[..]
Rijkaard dan trainer? Cruijf TD? en de andere 2 assistent? Stam zit al bij Zwolle trouwens.
Nee, het is niet Urbyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Eerste resultaten van Google op "Urby + Inzet".
En nu is het weer "Urby"?
Wie zegt dat Urby zo'n trainer nodig heeft? Volgens mij had hij het over Ajax in het algemeen. En ja, die kan wel zo'n type trainer gebruiken, want er lopen een shitload aan spelers zonder instelling rond. Alleen ik schaar daar Urby niet bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
En als hij dan roept dat er een trainer met meer overwicht moet komen dan vind ik dat onzin omdat als je bij Ajax voetbalt je dat volgens mij niet nodig hoeft te hebben. Dan zijn er genoeg redenen om van jezelf al discipline te tonen.
ja laten ze vooral in het bestuur mensen zetten die geen verstand van zaken hebben. Gelukkig hebben ze wel hun sporen verdiend in het voetbal. Het gaat erom of je goed bent in je vakgebied. Je moet een financieel directeur hebben die zijn sporen heeft verdiend in de financiele wereld en niet iemand uit de voetbalwereld die nog net een winst verlies rekening kan opstellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb de oplossing:
- Al die managers uit het bedrijfsleven eruit!
- Nieuwe managers die zichzelf geen manager noemen en gewoon sporen hebben verdiend in het voetbal of bij de uitvoer van een minder commercieel beleid
- Oude logo terug om ervoor te zorgen dat de fans ook gehoord worden
- Rijkaard
- Cruijf
- de Boer
- Jaap Stam
Volgens mij kwam Urzaiz in 2007 en vertrok Koeman ergens in 2005quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waarom willen mensen in godenzonennaam Koeman terug?
Krijgen we weer aankopen als Sikora, Sonck en DE TANK
De tank was inderdaad door Koeman gehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waarom willen mensen in godenzonennaam Koeman terug?
Krijgen we weer aankopen als Sikora, Sonck en DE TANK
Volgens mij ging jij weleens naar een training van Ajax. Let volgende keer maar eens wat beter op hem. Dan snap je daarna misschien beter wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat Urby zo'n trainer nodig heeft? Volgens mij had hij het over Ajax in het algemeen. En ja, die kan wel zo'n type trainer gebruiken, want er lopen een shitload aan spelers zonder instelling rond. Alleen ik schaar daar Urby niet bij.
Misschien is het een idee om zondag actie te voeren. Ik stel voor dat alle stoere supporters de ingangen gaan blokkeren en de 1e helft wegblijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Ach, het gaat er toch om dat er gepresteerd wordt in de wedstrijden? Tuurlijk moet er op een training ook inzet getoond worden, maar zo schokkend vind ik dat niet (als het zo is).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij weleens naar een training van Ajax. Let volgende keer maar eens wat beter op hem. Dan snap je daarna misschien beter wat ik bedoel
En dat gebeurt dus te weinig. Heerenveen uit, Heracles thuis, PSV uit, Sparta uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, het gaat er toch om dat er gepresteerd wordt in de wedstrijden?
Denk dat menig trainer het op dit gebied niet met je eens isquote:Tuurlijk moet er op een training ook inzet getoond worden, maar zo schokkend vind ik dat niet (als het zo is).
Your so right. Er zijn zoveel waardeloze spelers de revu gepasseerd de laatste jaren dat mijn beeld ietwat vertroebeld isquote:
quote:09 mei 2009
Ajax werkte vrijdag de eerste training af na het vertrek van Marco van Basten onder leiding van interim-trainer John van ’t Schip. ,,Het is nog wel een beetje vreemd’’, zei Miralem Sulejmani na de training. ,,Dit is de eerste training zonder Marco.’’
Sulejmani zag het vertrek van Van Basten niet aankomen. ,,Ik had geen idee dat hij weg wilde gaan. Het was voor mij een totale verrassing.’’
Na de hectische week moet Ajax zondag aan de bak in de laatste competitiewedstrijd, tegen FC Twente. In november won Ajax in Enschede met 2-0 door doelpunten van Siem de Jong en Rasmus Lindgren. Sindsdien is er veel veranderd bij beide teams. Ook Sulejmani is zich daarvan bewust. ,,De wedstrijd zal lastig worden zondag’’, beaamt hij. ,,De situatie waarin we zitten, maakt ons als team en als groep sterker. We zullen voor elkaar moeten vechten.’’
De knop omzetten vindt Sulejmani belangrijk, maar lastig. ,,Het blijft toch in je hoofd spoken’’, zegt hij. De winst op Twente kan een belangrijk steuntje in de rug betekenen. ,,Ik hoop dat het ons lukt om drie punten binnen te halen. Twente staat tweede op de ranglijst en is verzekerend van de voorronde Champions league. Ik denk dat ze zich meer gaan richten op de bekerfinale op 17 mei.’’
Sulejmani hoopt ook op een beetje geluk. ,,Tegen AZ en Sparta Rotterdam ging het gewoon niet goed. Het laatste duel verloren wij zelfs met 4-0. Ik hoop dat het geluk ook een beetje aan onze kant staat.’’
Het seizoen is anders verlopen dan gehoopt. ,,Eerst gingen wij voor de tweede plaats die toegang geeft tot de voorronde van de Champions League. Nu moeten wij vechten voor de derde plaats.’’ Gezien het doelsaldo is er een kans aanwezig dat PSV Ajax kan inhalen. Maar Sulejmani vindt dat er niet te veel naar andere clubs gekeken moet worden. ,,Wij hebben die punten hard nodig. We moeten ons richten op onze wedstrijd en niet naar PSV kijken.’’
Zijn eerste jaar in Amsterdam wordt nog wel eens gehekeld door critici. Sulejmani vindt het jammer. ,,Er wordt niet begrepen dat ik pas twintig jaar ben en nog in een leerproces zit. Dit is pas mijn tweede seizoen in een eerste elftal.’’ Sulejmani beschrijft dit seizoen als een ‘moeilijk seizoen’. Als hij terugblikt op zijn persoonlijke ontwikkeling zegt hij: ,,Dit alles is helemaal nieuw voor mij. Alles is veranderd in mijn leven. Het enige wat ik wil is natuurlijk meer leren en werken aan mijn voetbalervaring. Ik moet mijn niveau en goede vorm van vorig seizoen weer halen.’’
Het feit dat ie hoopt dat het geluk nu wel een beetje aan Ajax' kant is, getuigt toch ook weer van het feit dat die gasten totaal niet realistisch meer zijn. Hallo! Met 4-0 verliezen is geen kwestie van geluk of domme pech.quote:
Furby, ga met barbies spelen.quote:In een zoektocht naar een nieuwe trainer heeft Urby Emanuelson een advies voor zijn huidige werkgever. De flankspeler van Ajax hoopt op iemand die streng op de groep overkomt. Emanuelson is samen met Maarten Stekelenburg de spelers die het langste bij Ajax zitten van de huidige A-selectie.
Sinds 2005 maakte de Ajacied vier trainers mee. ''Danny
Blind, Adrie Koster en Marco van Basten waren heel rustige trainers. Henk
ten Cate bleek het tegenovergestelde en dat werkte beter. Ik vind dat het
weer tijd is voor een harde hand, een strenge trainer. Ik denk dat onze
spelersgroep daar behoefte aan heeft.''
Oh sjips .. helemaal vergetenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:34 schreef fuckbuddy het volgende:
@chadi,
Je moet een nieuw topic openen...
LvG heb je dicht gegooid
Ten Cate was de beste trainer die we hebben gehad laatste 10 jaar. Alleen heeft hij altijd zo snel ruzie met spelers of met de TD.quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ten Cate was de beste trainer die we hebben gehad laatste 10 jaar. Alleen heeft hij altijd zo snel ruzie met spelers of met de TD.
Ten Cate was niets bijzonders. Daarnaast boeit het me niet of hij goed was al dan niet, maar dat Furby om een kleuterjuf vraagt die hem op z'n billen spankt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ten Cate was de beste trainer die we hebben gehad laatste 10 jaar. Alleen heeft hij altijd zo snel ruzie met spelers of met de TD.
En hij pakt zodra het kan de trein ..quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat Urby bedoelt hoor. Je kan heel veel dingen aan een spelersgroep zelf overlaten maar dat kan pas als men duidelijk weet welke standaarden en wat er van je verwacht wordt als speler en als groep.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:48 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ten Cate was niets bijzonders. Daarnaast boeit het me niet of hij goed was al dan niet, maar dat Furby om een kleuterjuf vraagt die hem op z'n billen spankt.
quote:
sucks.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat Urby vindt dat de spelersgroep een strenge trainer nodig heeft, zegt al genoeg over de instelling van ze. Dus als het niet hoeft, dan lopen ze de kantjes er van af?
Toen hadden we ook wel aardige spelers, vond het niet echt de verdienste van Ten Cate.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 12:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik weet dat veel hier er anders over denken. Maar het elftal dat er stond het laatste half jaar van het 1e seizoen van Ten Cate was echt een heel goed elftal.
Jongens op die leeftijd moeten eerst op een bepaald niveau gebracht worden op een wijze zodat ze die wijze leren kennen en herkennen en ook zelf toepassen. Is menselijk en heel normaal.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 13:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Dat Urby vindt dat de spelersgroep een strenge trainer nodig heeft, zegt al genoeg over de instelling van ze. Dus als het niet hoeft, dan lopen ze de kantjes er van af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |