Het aannaaien van kaarten? Kun je dat uitleggen? Kan me geen situaties voor de geest halen.quote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef RubenSosa het volgende:
Vind als psv' er de belgen het goed doen bij ajax. Maar ze moeten het aannaaien van kaarten aan de tegenstanders echt verminderen. Bedoel dat hebben ze helemaal niet nodig.
Wel een mooie goal van Vermaelen.
Tegen roda. Volgens mij bij de gele kaart van Janssen (67ste minuut). Daar vloog Vertonghen of Vermaelen in de lucht terwijl er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Het aannaaien van kaarten? Kun je dat uitleggen? Kan me geen situaties voor de geest halen.
Hij had ook nog een mooie solo in huisquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:52 schreef El_Bassie het volgende:
Speelde weer geweldig vandaag. Wat een geniaal linkerbeen heeft hij.
En niet alleen hij. Ook Urby leeft weer helemaal op, op de backpositie.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch goed gezien van Van Basten om het op het middenveld te zetten. Hij groeit met de week.
En als Enoh zo blijft spelen heeft ie dat ook gewoon goed gezien door hem zo snel te brengen.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En niet alleen hij. Ook Urby leeft weer helemaal op, op de backpositie.
Absoluut. Alleen vraag ik me nog steeds af wat hij in Sarpong ziet. Maar we gaan off topic.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En als Enoh zo blijft spelen heeft ie dat ook gewoon goed gezien door hem zo snel te brengen.
Er zit idd weer een stijgende lijn in Urby's voetbal en inzet.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En niet alleen hij. Ook Urby leeft weer helemaal op, op de backpositie.
Ja, super dat Ajax er zo dicht bovenop zit. We gaan nog een hoop plezier aan hem beleven.quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Absoluut. Alleen vraag ik me nog steeds af wat hij in Sarpong ziet. Maar we gaan off topic.
Jantje heeft zijn contract dus tot medio 2013 verlengd
Geniale pot gespeeld.quote:Op vrijdag 26 september 2008 00:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die jongen wordt met de week beter. Fantastisch nieuws dat zijn contract verlengt is!
En een publiekswisselquote:Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft er al twee inliggen tegen Vitesse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |