abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 13:20:58 #76
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58110408
Ben benieuwd wie er volgend jaar basisspeler is als linker centrale verdediger, Jan Vertonghen is in mijn optiek Thomas Vermaelen al voorbij gestreefd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58110435
quote:
Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Hij voorkwam op een gegeven moment de 2-1 voor Groningen met een sliding waardoor het bij een corner bleef. Verder won hij veel kopduels en zette hij het volgens mij neer achterin. Heitinga vond ik juist niet zo sterk spelen, maar Vertonghen wel.
Eensch
pi_58111966
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Blight het volgende:

[..]

De oplossing van gisteren toen 'ie net even te laat was, was schitterend. Wat een sliding!

Tot wanneer heeft hij een contract.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58183152
Talent van het jaar, dik verdiend!
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58184021
quote:
Op zondag 20 april 2008 17:44 schreef F1Bas het volgende:

Vanaf volgend jaar onderscheid hij zich duidelijk tot de beste linksback van de eredivisie
pi_58184125
quote:
Inderdaad.
Ajax <3
pi_58184153
Dat Emanuelson 1e seizoenshelft linksback stond heeft ons de kop gekost. Als Jan daar het hele seizoen had gestaan waren we op 10 punten voorsprong kampioen geworden.
pi_58184204
met Vertonghen volgend jaar
AFC AJAX
  Moderator zondag 20 april 2008 @ 18:35:15 #84
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58184237
Absoluut verdient, ik vind Verthongen echt een toppertje en hoop vooral dat hij niet wordt gespot door een internationaal topteam want hij moet echt blijven!!!
pi_58185216
Inderdaad zeer terecht
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58185896
Jantje .
  zondag 20 april 2008 @ 20:50:06 #87
213021 Martin_Van_Geel
neus voor talent
pi_58187543
We zijn bij Ajax uitermate tevreden over de ontwikkeling van Jan Vertonghen.

Van harte gefeliciteerd!
pi_58188037
Prima dat er nu ook nog eens echt waardering begint te komen voor Vertonghen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  vrijdag 25 april 2008 @ 15:56:04 #89
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_58304867
quote:

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58304914
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58304979
quote:

[..]

Jij bent zeker zo`n PisVee-er?
pi_58600662
Seizoen zit er op voor Jan .

Zonde van die penalty tegen, maar daar kon hij niets aan doen. Makkelijk gegeven. Over het algemeen een erg sterk seizoen gespeeld.

Jan .
pi_58600730
Uitstekend seizoen, niets meer dan lof in je eerste seizoen. Een verademing ten opzichte van Urby op de rechtsbackpositie. Heeft af en toe heerlijke slidings waarmee hij de bal verovert. Een 7,5+.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58601238
Ik was bang dat ie te langzaam zou zijn maar tot nu toe speelt ie echt goed ja.
pi_58601297
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Uitstekend seizoen, niets meer dan lof in je eerste seizoen. Een verademing ten opzichte van Urby op de linksbackpositie. Heeft af en toe heerlijke slidings waarmee hij de bal verovert. Een 7,5+.
daar sluit ik me bij aan. (op een klein detail na dan)
pi_58608245
quote:
Op zaterdag 10 mei 2008 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seizoen zit er op voor Jan .

Zonde van die penalty tegen, maar daar kon hij niets aan doen. Makkelijk gegeven. Over het algemeen een erg sterk seizoen gespeeld.

Jan .
Alleen mag je in Nederland blijkbaar geen slidings maken. De beste man heeft echt wel drie of vier keer een onterechte gele kaart gehad dit seizoen. Iedereen heeft altijd een grote bek over Engels voetbal, maar zodra je er een keer lekker fel ingaat heb je meteen een kaart te pakken. En dan is Vertonghen vaak de lul. Terwijl ik hem nooit op een tackle heb kunnen betrappen die over de grens was.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  zondag 11 mei 2008 @ 13:44:33 #97
163488 RubenSosa
pi_58608734
quote:

[..]

Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_58608982
quote:
Op zondag 11 mei 2008 13:44 schreef RubenSosa het volgende:

[..]
het dubbelposten van je eigen reactie is nergens voor nodig.
  zondag 11 mei 2008 @ 14:34:55 #99
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58609471
RubenSoa

Jij wil zeggen dat het geen talent is?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58609925
Uitstekende speler. Zeker een 7,5 inderdaad. Ellenlange slidings.
pi_60168631
quote:
Vertonghen heeft er zin in en wil 'gewoon kampioen worden'
Written by Jacques Happe
Thursday, 17 July 2008

Het voetballen kon sommige Ajacieden niet snel genoeg weer beginnen. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, zo graag wilde ik weer”, vertelt Jan Vertonghen exclusief aan highlow.nl. “Ik heb het absoluut gemist.”

Voetballers die graag naar de training gaan, plezier hebben in hun werk. Ajax heeft het nodig om eindelijk weer eens kampioen te worden. Met die instelling kwam Jan Vertonghen deze week naar de eerste training. “Ik heb het absoluut gemist”, vertelde hij tegen highlow.nl. “Het waren twee weken te lang vakantie voor mij. Ik geloof dat het zes weken heeft geduurd. Lang niet gehad zo lang.” Vorig jaar deed de Belg met rugnummer 5 mee aan het EK onder 21 en daardoor had hij een kortere vakantie dan sommige teamgenoten. Maar zes weken vakantie was toch te lang. Hij trappelde van ongeduld. “Mijn moeder werd al een beetje gek van me, want ik loop al zeker drie weken te zeiken dat het voetbal wel weer mag beginnen. Ik ben blij dat ik weer op het veld mag staan.”

Gedurende zo’n vakantie, raakt hij dan nog een voetbal aan, of beperkt dat zich tot een strandbal? “Met de bal heb ik bijna niks gedaan. Vooral een beetje rondlopen thuis.” Pardon? “Ik bedoel hardlopen! Bewegen rondom in de buurt.” Ja, ja, bewegen in het dorpje waar hij woont. “Ja, je moet je conditie wel een beetje onderhouden natuurlijk.” Amsterdam mag een stuk groter zijn, maar zo rond Ajax, is natuurlijk ook een soort dorpsgevoel. “Ja, het is leuk iedereen weer te zien. Ik was helemaal blij toen ik maandagochtend wakker werd en zag dat het acht uur was. Om kwart over acht was ik al weg!”

Jan Vertonghen heeft er dus zin in. Nadat Adrie Koster aan het eind van afgelopen seizoen Urby Emanuelson steeds meer uit de verdediging weghaalde en op het linker middenveld posteerde, lijkt nu ook Marco van Basten voor deze keuze te gaan. Jan heeft rugnummer 5 toebedeeld gekregen en Urby loopt dit seizoen met nummer 8 op zijn rug. Voor Jan was maandag de eerste keer dat hij onder de oud-Wereldspeler van het Jaar mocht trainen.

“Ja, dat was leuk. Ik heb niet eerder onder hem mogen samenwerken en het is toch wel een apart gevoel. Veel over gehoord en gelezen natuurlijk. Ik vind het mooi om onder hem te mogen spelen.” Ze hadden elkaar al eens eerder ontmoet, om kennis te maken. “Ik had hem al een keer de hand geschud, maar maandag was de eerste keer dat ik echt met hem praatte.” Het betekende ook de hand schudden van nieuwe spelers. “Zoveel waren het niet, alleen Darío Cvitanich en Miralem Sulejmani. Het is leuk om die jongens hier te zien.”

Is Vertonghen er nu klaar voor? “Om te trainen wel, maar om te spelen nog niet. Daar gaan we aan werken natuurlijk, maar ik heb er wel heel veel zin in. Ik zorg wel dat ik er zaterdag klaar voor ben.” Want aanstaande zaterdag staat de eerste oefenwedstrijd al op het programma. Dan wachten de hoofdklassers van Noordwijk. “Ja, leuk. Ze hebben tegen AZ gespeeld en dat verloren ze me maar 3-0. Het zal meteen een serieus wedstrijdje worden en dat is wel leuk.”

Kijkt Jan Vertonghen uit naar het seizoen, waarin ze eindelijk landskampioen gaan worden? Hij lacht. “Ja, dat zeggen we elk jaar en we moeten het nu maar eens een keertje gaan doen. Niet teveel rond roepen, maar de daad eens bij het woord voegen. Ik ben er klaar voor. Absoluut!”
pi_60170807
Gewoon?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60171008
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon?
Waarom denk je dat er aanhalingstekens bij staan?
pi_60171189
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gewoon?
Scheel?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60171340
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Omdat de journalist Vertonghen niet serieus neemt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_60172317
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:34 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Omdat de journalist Vertonghen niet serieus neemt?
quote:
sar·cas·me (het; sarcastisch, sarcast)
1 bittere, bijtende spot
Of
quote:
iro·nie (dev)
1 spot waarbij men het tegendeel zegt van wat men bedoelt te zeggen
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60172642
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:16 schreef Triptamine het volgende:

[..]

[..]

Of
[..]

Fout. Het is een vorm van quoten. Vertonghen heeft het zo gezegd. Als het een goede journalist is, tenminste.
pi_60173565
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:17 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Ik zie geen aanhalingstekens, ik zie haakjes die op sarcasme wijzen. Hij heeft het dus niet gezegd, lijkt het.
pi_60173695
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 19:32 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Fout. Het is een vorm van quoten. Vertonghen heeft het zo gezegd. Als het een goede journalist is, tenminste.
Dat is die droeftoeter niet, maar dat is geheel off topic.
Gaat Vertonghen nog naar de OS? Hij kon toch niet tegen de smog daar ofzo?
pi_60173763
Vertonghen zat wel bij de voorlopige selectie waar er nog twee moesten afvallen. Weet niet hoe dat is afgelopen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_60175381
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 20:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat is die droeftoeter niet, maar dat is geheel off topic.
Gaat Vertonghen nog naar de OS? Hij kon toch niet tegen de smog daar ofzo?
Weet wat je bedoelt.
Laat ik het zo zeggen: als hij de journalistieke regels juist heeft gehanteerd.
pi_60238511
quote:
VERTONGHEN TOT 2013 BIJ AJAX

Van onze Telesportredactie

AMSTERDAM, maandag
Ajax staat op het punt het tot 2011 lopende contract van Jan Vertonghen (21) open te breken, op te waarderen en te verlengen tot 2013. „Beide partijen hebben de intentie uitgesproken langer met elkaar door te gaan. Als het goed is, mondt dat nog voor de Olympische Spelen uit in een nieuwe verbintenis”, verwachten de begeleiders van de jonge Belg, Marjolein en Mustapha Nakhli.

„Het eerste gesprek dateert van april en voerden we nog met Martin van Geel. Door de wisseling van de wacht kwamen de onderhandelingen even stil te liggen, maar inmiddels zitten we weer om de tafel”, aldus de Nakhli’s. „Marco van Basten heeft aangegeven Jan graag te houden. En Jan wil graag bij Ajax blijven.”

Manager technische zaken Danny Blind bevestigt het naderende akkoord. ,,De gespreken verlopen in een uitstekende harmonie en ik verwacht geen problemen. Jan verdient het ook om een beter contract te krijgen. Hij speelde afgelopen seizoen meer dan dertig wedstrijden en is daarmee een volwaardige eerste elftalspeler.”
pi_60238838
Dik terecht natuurlijk.
  maandag 21 juli 2008 @ 09:20:21 #114
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_60238864
Nog altijd weet ik niet waar ik Jan Vertonghen het liefste zie, als linksback doet hij het geweldig, maar ook als centrale verdediger of defensieve middenvelder doet hij het prima.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60239884
Mooi
  maandag 21 juli 2008 @ 11:31:43 #116
148059 Pritt
Atheďst
pi_60241099
Ik vind Vertonghen echt een van de weinige die goed uit de voeten kan op linksback.
Prima actie om hem te verlengen!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_60253930
Zeker terecht. Was vorig seizoen met Huntelaar en Suárez de beste Ajacied. Is met stappen vooruit gegaan. Hopelijk blijft hij wel spelen op de linksbackpositie, want eindelijk hebben we een speler die daar kán spelen. Urby hoeft niemand denk ik meer op die positie.
pi_60258775
Late reactie misschien, maar hier kan elke Ajacied blij mee zijn. Jan is nog jong en kan een hele goede speler worden. Geweldig inzicht en een trap waar je U tegen zegt
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61138113
quote:
'Er had meer ingezeten'

Amsterdam, 26 aug 2008

Het olympische avontuur van de Belgen nam, inclusief aanloop, maar liefst vijf weken in beslag. Met Jan Vertonghen en Thomas Vermaelen in de gelederen greep de Belgische olympische ploeg net naast het brons. ,,Er had meer ingezeten dan de vierde plaats’’, kijkt Jan Vertonghen terug.
Zondag keerden de Belgen van Ajax na hun wereldreis weer terug in Amsterdam. Vrijdag speelden de olympische Rode Duivels in Shanghai tegen Brazilië. Een mooi toernooi eindigde door de 3-0-nederlaag toch in mineur.

Drie dagen later maakten Vertonghen en zijn land- en clubgenoot Thomas Vermaelen alweer hun opwachting in een Ajax-trainingspak. Vertonghen heeft de teleurstelling over de gemiste plak verwerkt, zo lijkt het. ,,We hebben vijf fantastische weken achter de rug’’, wordt het olympische avontuur kort samengevat. Vertonghen spreekt ongetwijfeld ook voor Vermaelen. Op de dag waarop de laatste door zijn club wordt gehuldigd voor vijf jaar trouwe dienst, heeft de ‘jubilaris’ Vermaelen helaas geen tijd om terug te blikken.

De Belgen kenden een goede voorbereiding op hun deelname aan de Spelen. Desondanks ging de openingswedstrijd tegen Brazilië verloren: 1-0. In Shenyang leed België zelfs een dubbelverlies. Vincent Kompany en Marouane Fellaini liepen allebei tegen rood én een schorsing aan. Kort daarop werd de geschorste Fellaini teruggeroepen door zijn club Standard Luik. Ook Kompany werd opgeëist door zijn club, Hamburger SV.

,Hun afwezigheid heeft ons toch opgebroken tijdens het verdere toernooi’’, stelt Vertonghen vast. ,,We misten vooral kracht. Er zat heel veel voetbal in onze ploeg, maar in de halve finale tegen Nigeria werd juist heel veel kracht gevraagd. Daarbij kregen we ook te maken met de schorsing van Thomas. Zonder hem speelden we minder compact. Zijn afwezigheid was een echt gemis.’’

Vermaelen kreeg rood in de kwartfinale tegen Italië. De daarop volgende schorsing ging vooral niet ongemerkt aan Vertonghen voorbij. Door de afwezigheid van Vermaelen vervolgde Vertonghen - voorheen middenvelder - het toernooi als verdediger. ,,Het ging goed op het middenveld. Toch werd ik een linie naar achteren gehaald en vervolgden we het toernooi met een ander middenveld.’’

Ondanks alle tegenspoed en noodgedwongen positiewisselingen bleef de Belgische ploeg een opvallend hecht collectief. Wie de wedstrijden van de olympische Rode Duivels heeft gezien, moet de strijdbaarheid, creativiteit en het voetballende vermogen zijn opgevallen. Het grote aantal ‘Nederlandse’ Belgen, Zuiderburen met een heden of verleden in de Eredivisie, was opvallend. Liefst zeven ‘Nederlanders’ speelden een voorname, of soms iets minder voorname rol in de Belgische ploeg.

,,Het was inderdaad een aardig pak’’, lacht Vertonghen. ,,Het viel ons in China zelf ook op. We hebben het er met elkaar wel over gehad. Misschien is het toeval, misschien ook niet dat het allemaal zo loopt.’’ Naast de twee Ajacieden deed ook rechtsbuiten Tom de Mul van zich spreken. Ook de AZ’ers Moussa Dembélé, Maarten Martens en Sebastien Pcognoli behoorden tot de smaakmakers.

Via China (2-0) en Nieuw-Zeeland werd de kwartfinale bereikt. Vertonghen schetst de met 2-3 gewonnen kwartfinalestrijd tegen de Italië als ‘de mooiste wedstrijd van het toernooi’. ,,Die wedstrijd had alles: rode kaarten, doelpunten en nog veel meer. Het was ook voor mezelf de beste wedstrijd. Die we nog met 2-3 wonnen ook. Alleen heel jammer dat Thomas rood kreeg.’’

Dat de halve finale tegen Nigeria en de slotwedstrijd, om de bronzen medaille, verloren gingen, bracht teleurstelling in het Belgische voetbalkamp. Vooral de klap die de Nigerianen uitdeelden, kwam hard aan. De Belgen zagen de weg richting olympische top versperd door liefst vier Afrikaanse treffers. De ploeg van Vertonghen en Vermaelen plaatste daar slechts een treffer tegenover.

,,De 4-1-nederlaag tegen Nigeria bezorgde ons een aardige tik. De Nigerianen waren veel te sterk. Over twee wedstrijden gezien waren we niet veel minder dan Brazilië. Voetballend gezien waren we zelfs de evenknie van Brazilië. Alleen benutten we de kansen niet.’’

Net als de olympiërs van bondscoach Foppe de Haan, zagen ook de Belgische deelnemers weinig van China zelf. Het olympische gevoel speelde vooral de laatste avond hoog op. Op de slotavond van de Spelen zag een handvol Belgische voetballers vanaf de tribune van het olympische stadion in Beijing hoe landgenoot Tia Hellebaut goud veroverde bij het hoogspringen. Luttele uren later - in het holst van de nacht - vertrokken de Duivels alweer richting België. ,,In het stadion en in het olympisch dorp kregen we echt het olympische gevoel. Jammer dat het maar kort was; ik had er graag wat langer gezeten.’’
pi_61139161
Verthongen speelde zelf een fantastisch toernooi.
pi_61627820
Vond Vertonghen behoorlijk goed spelen op het middenveld, was behoorlijk aan het bikkelen, en in de eerste helft had hij het goed onder controle.
pi_61628935
Vond hem niet echt opvallen, vind hem als linksback toch beter....
pi_61629281
Misschien verraadt dat wel waarom hij zo'n goede wedstrijd speelde. Heb weinig gezien overigens.
  zondag 14 september 2008 @ 21:57:10 #124
163488 RubenSosa
pi_61631595
Vind als psv' er de belgen het goed doen bij ajax. Maar ze moeten het aannaaien van kaarten aan de tegenstanders echt verminderen. Bedoel dat hebben ze helemaal niet nodig.

Wel een mooie goal van Vermaelen.
pi_61643092
Gisteren was hij heel erg sterk. Misschien toch maar vast op het middenveld? En dan Van der Wiel naast Oleguer en Vermaelen linksback.
pi_61681880
quote:
Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef RubenSosa het volgende:
Vind als psv' er de belgen het goed doen bij ajax. Maar ze moeten het aannaaien van kaarten aan de tegenstanders echt verminderen. Bedoel dat hebben ze helemaal niet nodig.

Wel een mooie goal van Vermaelen.
Het aannaaien van kaarten? Kun je dat uitleggen? Kan me geen situaties voor de geest halen.
pi_61753050
Jan speelde gister weer erg goed. Wat een pass heeft die kerel in z'n benen.
pi_61753518
Jan is een topper. Dit moet zijn seizoen worden.
  vrijdag 19 september 2008 @ 13:16:25 #129
163488 RubenSosa
pi_61757333
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 18:56 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Het aannaaien van kaarten? Kun je dat uitleggen? Kan me geen situaties voor de geest halen.
Tegen roda. Volgens mij bij de gele kaart van Janssen (67ste minuut). Daar vloog Vertonghen of Vermaelen in de lucht terwijl er niks aan de hand is.

En het valt me op dat ze dat vaker doen. (en laat ik gelijk zeggen dat hun 2 niet de enige zijn, in de algemeen bij het minste aanraking liggen verdedigers op de grond om een vrije trap mee te krijgen.)

Vroeger waren het alleen de aanvallers die schwalbes maakte, nu doen verdedigers gewoon lekker mee.

Maar mijn punt was eigenlijk. Vermaelen en Vertonghen zijn goeie verdedigers, en kunnen nog beter worden, maar dit soort dingen hebben ze niet nodig.
pi_61757890
Dat was Vermaelen idd :p
Maar hij kwam wel hard in
Maar Vertonghen is echt een goede!
pi_61759417
Ik geniet enorm van Suarez en Sulejmani, maar ik kan net zo goed genieten van de enorme vechtlust van Vertonghen. Hij lijkt op het middenveld beter op zijn plaats dan als linksback (al deed hij het daar ook naar behoren).

Topper!
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_61921846
Speelde weer geweldig vandaag. Wat een geniaal linkerbeen heeft hij.
pi_61921899
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:52 schreef El_Bassie het volgende:
Speelde weer geweldig vandaag. Wat een geniaal linkerbeen heeft hij.
Hij had ook nog een mooie solo in huis
pi_61921920
Die jongen wordt met de week beter. Fantastisch nieuws dat zijn contract verlengt is!
pi_61921977
Toch goed gezien van Van Basten om het op het middenveld te zetten. Hij groeit met de week .
-
pi_61922019
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Toch goed gezien van Van Basten om het op het middenveld te zetten. Hij groeit met de week .
En niet alleen hij. Ook Urby leeft weer helemaal op, op de backpositie.
pi_61922031
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

En als Enoh zo blijft spelen heeft ie dat ook gewoon goed gezien door hem zo snel te brengen.
-
pi_61922049
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En als Enoh zo blijft spelen heeft ie dat ook gewoon goed gezien door hem zo snel te brengen.
Absoluut. Alleen vraag ik me nog steeds af wat hij in Sarpong ziet. Maar we gaan off topic.

Jantje heeft zijn contract dus tot medio 2013 verlengd
pi_61922054
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:11 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Er zit idd weer een stijgende lijn in Urby's voetbal en inzet.

Vertonghen.
pi_61922109
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 01:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Absoluut. Alleen vraag ik me nog steeds af wat hij in Sarpong ziet. Maar we gaan off topic.

Jantje heeft zijn contract dus tot medio 2013 verlengd
Ja, super dat Ajax er zo dicht bovenop zit. We gaan nog een hoop plezier aan hem beleven.
-
pi_61925131
quote:
Op vrijdag 26 september 2008 00:59 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Die jongen wordt met de week beter. Fantastisch nieuws dat zijn contract verlengt is!
Geniale pot gespeeld.
pi_61929596
Hij speelde fantastisch. Die solo . Jan .
pi_61972880
Heeft er al twee inliggen tegen Vitesse
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61973022
quote:
Op zondag 28 september 2008 16:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heeft er al twee inliggen tegen Vitesse
En een publiekswissel
pi_61973169
nice
AFC AJAX
  zondag 28 september 2008 @ 16:25:44 #146
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_61973192
Wat een speler, he
pi_61973255
Held
pi_61973274
En nu nog scoren ook. Waar gaat dit eindigen?
pi_61973308
Nu aan het woord trouwens.

Jantje
pi_61973371
Jantje

Echt een geweldenaar, oo kzn inzet en bescheidenheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')