Eenschquote:Op donderdag 17 april 2008 11:57 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij voorkwam op een gegeven moment de 2-1 voor Groningen met een sliding waardoor het bij een corner bleef. Verder won hij veel kopduels en zette hij het volgens mij neer achterin. Heitinga vond ik juist niet zo sterk spelen, maar Vertonghen wel.
quote:Op donderdag 17 april 2008 12:28 schreef Blight het volgende:
[..]
De oplossing van gisteren toen 'ie net even te laat was, was schitterend. Wat een sliding!
quote:Op zondag 20 april 2008 17:44 schreef F1Bas het volgende:
Talent van het jaar, dik verdiend!
quote:
daar sluit ik me bij aan. (op een klein detail na dan)quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:44 schreef RayMania het volgende:
Uitstekend seizoen, niets meer dan lof in je eerste seizoen. Een verademing ten opzichte van Urby op de linksbackpositie. Heeft af en toe heerlijke slidings waarmee hij de bal verovert. Een 7,5+.
Alleen mag je in Nederland blijkbaar geen slidings maken. De beste man heeft echt wel drie of vier keer een onterechte gele kaart gehad dit seizoen. Iedereen heeft altijd een grote bek over Engels voetbal, maar zodra je er een keer lekker fel ingaat heb je meteen een kaart te pakken. En dan is Vertonghen vaak de lul. Terwijl ik hem nooit op een tackle heb kunnen betrappen die over de grens was.quote:Op zaterdag 10 mei 2008 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Seizoen zit er op voor Jan.
Zonde van die penalty tegen, maar daar kon hij niets aan doen. Makkelijk gegeven. Over het algemeen een erg sterk seizoen gespeeld.
Jan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |