Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.quote:Op zondag 9 november 2008 21:02 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is zo, maar KJH was niet lekker in vorm, en op de een of andere manier loop je dan sneller tegen allerlei rotblessures aan...
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.quote:Op zondag 9 november 2008 20:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zo te horen wel een week of 4.
Overigens is Urby echt he-le-maal los he? Vandaag was ie ook weer erg dreigend.
mwoah, ik vond dit echt zo'n ongelukkig moment dat je gewoon vaker hebt als je niet lekker speelt. Heb geen statistieken hierover, is gewoon een gevoelquote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
ik ben er weer gewoon bij op 414 zoals bijna altijdquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Wie is er allemaal bij Ajax - psv? Ik sta bij The North Fanatics.
Geen actie in huis?quote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.
En zijn inzet is een voorbeeld voor de rest.
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.quote:Op zondag 9 november 2008 20:49 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En niet een voor een echte overtreding
Ben het wel met Againzender.. Iemand niet in vorm loopt gewoon eerder tegen dit soort dingen op. Balans tussen lichaam en geest.quote:Op zondag 9 november 2008 21:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Niet in vorm zijn kan door blessures maar ik heb nog nooit gehoord dat als je niet in vorm bent je dan sneller geblesseerd raakt.
Ook al was KJH wel in bloedvorm dan nog kon dit gebeuren, was gewoon ongelukkig.
Tuurlijk kan hij wel voetballen, maar hij gaat te weinig (of eigenlijk niet) langs zijn tegenstander.quote:
En ik ben het dus weer met jou eensquote:Op zondag 9 november 2008 21:12 schreef dronkeykong het volgende:
Als je ziet hoe dit gebeurde bij Huntelaar heeft het weinig met vorm te maken. Hij loopt achter die verdediger die zijn voet raakt zijn been/enkel waardoor deze dubbelknakt.
In vorm had dit ook kunnen gebeuren, gewoon een onverwachtse gebeurtenis die zijn lichaam onmogelijk had kunnen opvangen/of voorkomen.
Sowieso gaf hij makkelijk de kaarten aan Ajax. Van der Wiel die Slijngaard nauwelijks aanraakt, een meter verder valt krijgt geel. De ander kant op trekt die linkeraanvaller van Sparta hem gewoon onderuit en krijgt een vermaning.quote:Op zondag 9 november 2008 21:07 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat maakt het wel erg triest inderdaad.![]()
toegegeven, die van vanmiddag leek erg makkelijk gegeven
Zuid 1ste ring....zoals altijd....quote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
114 hieroquote:Op zondag 9 november 2008 21:05 schreef Houniet het volgende:
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.quote:Op zondag 9 november 2008 21:03 schreef dronkeykong het volgende:
Hoe kan je iets horen scheuren
Ik heb van alles gebroken en gescheurd maar hoorde toch niets in me hoofd hoor.
Bovenarm gebroken, meerdere keren arm uit de kom, enkel gebroken, enkel gekneusd, kruisbanden afgescheurd en niks gehoord hoor.quote:Op zondag 9 november 2008 21:33 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik heb meerdere keren (kruis)banden gescheurd en Menisci geplet en dat hoorde ik elke keer behoorlijk goed terwijl het gebeurde. In dit geval kan het kraakbeen zijn of een enkelband. Of niks, dat laatste hoop ik natuurlijk. Maar de beschrijving van het geval maakt mij niet optimistisch.
We zijn juist bikkels van staal.quote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Ja en alle voetballers zijn mietjesquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
Zit iedereen hier nu tegen elkaar op te bieden hoe erg ze wel niet van glas zijn allemaal?
Nee, het was meer om een situatie / scenario te schetsen wat Huntelaar heeft meegemaakt vanmiddagquote:Op zondag 9 november 2008 21:40 schreef Silenus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |