Dat is dan jammer, dan rotten ze maar op. Ik wel gasten zien met een mentaliteit als Heitinga of een Suarez die, laat hem zijn maniertjes hebben, tot de allerlaatste seconde vecht. Vecht voor de club waar hij voor speelt. Zoals het ook hoort als je met dat logo op je borst loopt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon lui
Daar denkt Van Basten anders overquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.
Ja, en ik ook. Lees maar wat topics terug. Dan zie je ook redelijk wat reacties over de inzet van Urby.quote:
Tja, ik zie een Urby die bij 10 graden met de mouwtjes over zijn handen loopt. Een Urby die niet weet hoe snel hij naar binnen moet als het kutweer is. Als je voor Ajax voetbalt moet dat je geen zak uitmaken. Vind ik.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:36 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, en ik ook. Lees maar wat topics terug. Dan zie je ook redelijk wat reacties over de inzet van Urby.
Ik denk dat Jol en V Gaal onhaalbaar zijn.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef RayMania het volgende:
Rijkaard, Koeman, Jol of Van Gaal. En mocht dat niet lukken, dan Adriaanse ().
Nope, echt niet in alle wedstrijden. Hij is dit seizoen echt wel een van de betere geweest, hij is een van de meest sociale figuren in de selectie en hij kan als hij wil verschrikkelijk goed voetballen, maar hij heeft absoluut ook nog echt het lamlendige en ongeïnteresseerde over zich heen in sommige duels.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.
Rijkaard dan trainer? Cruijf TD? en de andere 2 assistent? Stam zit al bij Zwolle trouwens.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb de oplossing:
- Al die managers uit het bedrijfsleven eruit!
- Nieuwe managers die zichzelf geen manager noemen en gewoon sporen hebben verdiend in het voetbal of bij de uitvoer van een minder commercieel beleid
- Oude logo terug om ervoor te zorgen dat de fans ook gehoord worden
- Rijkaard
- Cruijf
- de Boer
- Jaap Stam
quote:Op vrijdag 26 september 2008 01:16 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Er zit idd weer een stijgende lijn in Urby's voetbal en inzet.
Vertonghen.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby speelde best goed. Hield het veld breed was goed aanspeelbaar. Toonde inzet. Was niks mis mee.
quote:Op zondag 8 maart 2009 15:18 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Urby is normaal gesproken echt wel een jonge die dit seizoen veel inzet toont en daarnaast ook nog goed voetbalt. Denk dat je net de verkeerde eruit pakt.
Sno is nu trouwens echt afgeschreven. Die moet in de zomer maar weer weg. Jezus wat speelt hij dom en ongeinspireerd.
quote:Op zondag 1 februari 2009 00:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Jij kijkt echt andere wedstrijden volgens mij. Als er iemand vandaag passie liet zien was het Urby wel. En vorige week lag het aan alles behalve aan de inzet.
En nu is het weer "Urbyquote:Op zondag 9 november 2008 21:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet echt een actie in huis heeft, maar verder speelt hij uitstekend.
En zijn inzet is een voorbeeld voor de rest.
Juist, juist.....en inderdaad 2 assistenten voor verdedigend opzicht, daar schort het duidelijk aanquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:43 schreef easyphp het volgende:
[..]
Rijkaard dan trainer? Cruijf TD? en de andere 2 assistent? Stam zit al bij Zwolle trouwens.
Nee, het is niet Urbyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:45 schreef RayMania het volgende:
Eerste resultaten van Google op "Urby + Inzet".
En nu is het weer "Urby"?
Wie zegt dat Urby zo'n trainer nodig heeft? Volgens mij had hij het over Ajax in het algemeen. En ja, die kan wel zo'n type trainer gebruiken, want er lopen een shitload aan spelers zonder instelling rond. Alleen ik schaar daar Urby niet bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:50 schreef Breach het volgende:
En als hij dan roept dat er een trainer met meer overwicht moet komen dan vind ik dat onzin omdat als je bij Ajax voetbalt je dat volgens mij niet nodig hoeft te hebben. Dan zijn er genoeg redenen om van jezelf al discipline te tonen.
ja laten ze vooral in het bestuur mensen zetten die geen verstand van zaken hebben. Gelukkig hebben ze wel hun sporen verdiend in het voetbal. Het gaat erom of je goed bent in je vakgebied. Je moet een financieel directeur hebben die zijn sporen heeft verdiend in de financiele wereld en niet iemand uit de voetbalwereld die nog net een winst verlies rekening kan opstellen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:40 schreef TheFrankey het volgende:
Ik heb de oplossing:
- Al die managers uit het bedrijfsleven eruit!
- Nieuwe managers die zichzelf geen manager noemen en gewoon sporen hebben verdiend in het voetbal of bij de uitvoer van een minder commercieel beleid
- Oude logo terug om ervoor te zorgen dat de fans ook gehoord worden
- Rijkaard
- Cruijf
- de Boer
- Jaap Stam
Volgens mij kwam Urzaiz in 2007 en vertrok Koeman ergens in 2005quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waarom willen mensen in godenzonennaam Koeman terug?
Krijgen we weer aankopen als Sikora, Sonck en DE TANK
De tank was inderdaad door Koeman gehaald.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:51 schreef Doopy-X- het volgende:
Waarom willen mensen in godenzonennaam Koeman terug?
Krijgen we weer aankopen als Sikora, Sonck en DE TANK
Volgens mij ging jij weleens naar een training van Ajax. Let volgende keer maar eens wat beter op hem. Dan snap je daarna misschien beter wat ik bedoelquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wie zegt dat Urby zo'n trainer nodig heeft? Volgens mij had hij het over Ajax in het algemeen. En ja, die kan wel zo'n type trainer gebruiken, want er lopen een shitload aan spelers zonder instelling rond. Alleen ik schaar daar Urby niet bij.
Misschien is het een idee om zondag actie te voeren. Ik stel voor dat alle stoere supporters de ingangen gaan blokkeren en de 1e helft wegblijven.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.
Als je in het shirt van Ajax voetbalt dan hoor je niet makkelijk te denken, maar jezelf voor 200% te geven.
Ach, het gaat er toch om dat er gepresteerd wordt in de wedstrijden? Tuurlijk moet er op een training ook inzet getoond worden, maar zo schokkend vind ik dat niet (als het zo is).quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:54 schreef Breach het volgende:
[..]
Volgens mij ging jij weleens naar een training van Ajax. Let volgende keer maar eens wat beter op hem. Dan snap je daarna misschien beter wat ik bedoel
En dat gebeurt dus te weinig. Heerenveen uit, Heracles thuis, PSV uit, Sparta uit.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:59 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ach, het gaat er toch om dat er gepresteerd wordt in de wedstrijden?
Denk dat menig trainer het op dit gebied niet met je eens isquote:Tuurlijk moet er op een training ook inzet getoond worden, maar zo schokkend vind ik dat niet (als het zo is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |