DE OP IS HIER TE VINDEN! 
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld looptquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef Suijk het volgende:
Urby wil een strenge trainer, dat is Koeman niet echt.
Tja, maar Urby heeft niks te zeggen.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:19 schreef Suijk het volgende:
Urby wil een strenge trainer, dat is Koeman niet echt.
*=NIET HAALBAARquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef RayMania het volgende:
Rijkaard, Koeman, Jol of Van Gaal*. En mocht dat niet lukken, dan Adriaanse ().
Dan past een strenge trainer daar wel bij.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld loopt
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:22 schreef Breach het volgende:
[..]
En ik wil een Urby die niet als een dooie hond over het veld loopt
Of een goede instelling bij mensen als Urbyquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:23 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dan past een strenge trainer daar wel bij.
Ik zou het er mee eens zijnquote:
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.quote:
Dat held was ook wat overdreven. Maar ja voetbal is opportunisme zoals Johan Derksen altijd zegt.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.
Eens, maar ik lees nu sinds #1289 anti-Urby geluiden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:28 schreef RayMania het volgende:
Urby haat? Urby was na Suárez de beste speler van het seizoen.
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nog niet zo heel lang geleden was het een held, maar dit kan na zondag ook weer zo zijn hoor.
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon luiquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.
Als je in het shirt van Ajax voetbalt dan hoor je niet makkelijk te denken, maar jezelf voor 200% te geven.
Nee, sorry, maar Urby heb ik dit seizoen altijd inzet zien tonen in de wedstrijden.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:30 schreef Breach het volgende:
[..]
Urby staat symbool voor mannen als Sulejmani en Van Der Wiel, die er niet alles voor doen. Ze voetballen voor Ajax, dan mag je jezelf best eens wat meer uitsloven. Aan de voetballende kwaliteiten twijfel ik niet. Maar het is algemeen bekend dat deze gasten zich niet volledig geven op trainingen en in wedstrijden. Er te makkelijk over denken.
Als je in het shirt van Ajax voetbalt dan hoor je niet makkelijk te denken, maar jezelf voor 200% te geven.
Toch zal de kritiek in de media Sujli wel wat doen, ondanks zijn salarisquote:Op zaterdag 9 mei 2009 11:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Helaas werkt het niet meer zo. Ze krijgen een torenhoog salaris en nog een Mercedes er bovenop; dat krijgen ze hoe dan ook, voetballers tegenwoordig zijn met uitzonderingen daar gelaten gewoon lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |