Velp naar Elshofquote:Op zondag 10 mei 2009 19:26 schreef iFries het volgende:
Ik heb hem van Elshof naar Heerenveen gebracht :-)
quote:Op zondag 10 mei 2009 23:19 schreef Richfield het volgende:
De hint is niet voldoende, ik heb net een half uur gezocht maar kan niets vinden
volgens mij ben ik niet de enige
quote:
berendseweg ofzoiets (uit mijn hoofd)quote:
Je zal ongetwijfeld dicherbij zijn. Morgen kan ik sowieso niet (vanavond ook niet). Misschien morgen avond of anders woensdag. ALS hij er dan nog ligt...quote:Op maandag 11 mei 2009 16:57 schreef Richfield het volgende:
ik overweeg nog
[quizmaster]Gefeliciteerd, dat antwoord is goed, u gaat door voor de koelkast ! ! !quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef rene90 het volgende:
[..]
Is dat positief of negatief die koelkast
of, je bent zo koud als een koelkast.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
[quizmaster]Gefeliciteerd, dat antwoord is goed, u gaat door voor de koelkast ! ! !![]()
![]()
[/quizmaster]
Benieuwd naar de nieuwe locatiequote:Op maandag 11 mei 2009 17:49 schreef Richfield het volgende:
Ik ben onderweg.
Ooh ja fuck daar was het vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef 2cv het volgende:
[..]
[quizmaster]Gefeliciteerd, dat antwoord is goed, u gaat door voor de koelkast ! ! !![]()
![]()
[/quizmaster]
Hopelijk niet in dit geval.quote:
quote:
quote:
EN waar komt hij te liggen.... Doe maar in de buurt van Deventerquote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Richfield het volgende:
Hij heeft net al een toertje door duitsland gemaakt maar hij ligt nog achterin de auto
zet ik dr in, rene had m aangepast, die had de nieuwe ''richtlijn'' nog niet doorgekregen denk ikquote:Op maandag 11 mei 2009 21:58 schreef swollywood het volgende:
Waarom staat er geen (Richfield) in de TT achter ONDERWEG?
Of is dat al weer afgeschaft?
Aha, ik vond het al zo apart dat er een naam achter stondquote:Op maandag 11 mei 2009 22:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zet ik dr in, rene had m aangepast, die had de nieuwe ''richtlijn'' nog niet doorgekregen denk ik
Dat lijkt de goede kant (mijn kant) uit te gaan, of gaat ie naar het zuiden?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:52 schreef Richfield het volgende:
Hij heeft net al een toertje door duitsland gemaakt maar hij ligt nog achterin de auto
zoiets was de planning (omdat ik er werk niet om je te matsenquote:Op maandag 11 mei 2009 21:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
EN waar komt hij te liggen.... Doe maar in de buurt van Deventer
go go! Colmschate of Bathmen ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 22:54 schreef Richfield het volgende:
[..]
zoiets was de planning (omdat ik er werk niet om je te matsen)
foto? zodat wij ook weer gelukkig zijn?quote:
http://www.ilocal.nl/rubriek/tankstations/groesbeekquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:20 schreef Richfield het volgende:
[ afbeelding ]
Overdag zou de foto een stuk makkelijker zijn geweest
[ afbeelding ]
Swolly ruikt een kans ^_^quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:29 schreef swollywood het volgende:
Thuiswerk ja. Neem dan maar ff pauze en drop dat ding in Hasselt of zo.
Moet lukken in een koffiepauze.
het verneukeratieve was dat ik dacht dat het bord aan de hoofdweg zou liggenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:28 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
http://www.ilocal.nl/rubriek/tankstations/groesbeek
aangezien er maar 1 texaco is in groesbeek, ja
daarom heb ik die ook niet op de foto gezetde kruising was makkelijk, en is ook snel gevonden, marja niemand die m uittekend of er over nadenkt dan duurt het wel ff
Dan pik ik hem op, ik heb echt de perfecte plaats gevonden, daar komt niemand achter ookal tekent men het uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:11 schreef Richfield het volgende:
Als het deventer moet worden word het wel morgen, ik ben vandaag aan het thuiswerken
anders word het ergens in de buurt van zwolle (ten oosten denk ik)
maar dan moet je wel snel zijn om swol voor te zijn
dat is t leuke juistquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:11 schreef Richfield het volgende:
[..]
het verneukeratieve was dat ik dacht dat het bord aan de hoofdweg zou liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |