Op de transferlijst zetten (wel instellen dat je 'm wil verhuren ipv verkopen) en/of aanbieden bij andere clubs (zelfde scherm als transferlijst, dus ook instellen dat je 'm wilt verhuren). Andere optie is naar je sattelietclub sturen, als je die niet hebt kan je die aanvragen bij 'bestuurskamer'.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef MasterBR het volgende:
misschien ff een domme vraag maar ik heb net buonanotte gekocht en wil hem graag aan een andere club verhuren zodat die extra veel ervaring op kan doen bij een andere club. hoe moet ik dat doen:P
Als je ook veel prijzen hebt gepakt kan ik me voorstellen dat het vervelend wordt. Probeer wereldwijde scouting knowledge te krijgen of probeer je thuisland hoger in de coëfficiëntenlijsten te krijgen zodat er meer ploegen in Europa kunnen spelen en het niveau van je competitie stijgt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:46 schreef easyphp het volgende:
Begin FM een beetje saai te vinden na het maanden gespeeld te hebben. Iemand tips om het leuk te houden/maken?
Nou Victor mocht helaas niet komen van de FA, zijn werkvergunning werd niet goedgekeurd. En ik raakte mijn reservespits ook kwijt omdat het bestuur vond dat het bod te goed was om te weigeren. Mijn spits is geblesseerd dus nu staat er een 17 jarige Hongaar in de spits die ik eigenlijk voor de toekomst had gehaald en wou laten beginnen in de reserves.quote:
bij spelercommunicatiequote:Op zaterdag 9 mei 2009 09:54 schreef boku het volgende:
[..]
Oh ja ik weet dat het al een paar keer is gevraagd; maar hoe stel je ook alweer in dat een jeugdspeler opleiding krijgt/meeloopt van een oudere speler?
Hangt ook van de naam af. Als je een grote Aziaat intrekt, volgens mij wel. Dus als je een of andere Aziaat ergens goedkoop oppikt dan werkt het niet.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
Als ik nu een Jap/Chinees/Koreaan aantrek he. Gaat de merchandising dan echt significant omhoog of valt dat mee?
En die zijn moeilijk te vindenquote:Op zaterdag 9 mei 2009 18:06 schreef Rumille het volgende:
[..]
Hangt ook van de naam af. Als je een grote Aziaat intrekt, volgens mij wel. Dus als je een of andere Aziaat ergens goedkoop oppikt dan werkt het niet.
Had ik ook. Heb het uiteindelijk maar opgegeven om te proberen t op te lossen, en ben met maar 1 spits gaan spelenquote:Op zondag 10 mei 2009 12:06 schreef JeroenV het volgende:
Ik heb nu wat seizoenen een netwerkspel met een vriend. Hij is Arsenal, ik Chelsea.
Eerste jaar kampioen geworden en de beker gepakt. Toen had hij de Uefa cup.
Tweede jaar ging dramatisch, werd ik vijfde, hij tweede maar hij won wel de CL.
Nu ben ik dus uit op revenche.
Alleen mijn spitsen scoren voor geen meter. Ik heb heel veel kansen, ben altijd beter, maar ze leggen ze er gewoon niet in. Vaak scoren middenvelders over het gehele seizoen bijna nog meer. Ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik speel 4-1-2-1-2
Dus een heel andere taktiek? Vier verdedigers, twee verdedigende middenvelder, een gewone en twee aanvallende middenvelders en een spits?quote:Op zondag 10 mei 2009 13:02 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Had ik ook. Heb het uiteindelijk maar opgegeven om te proberen t op te lossen, en ben met maar 1 spits gaan spelen(4-2-1-2-1)
Yup, ik ben gewoon overgeschakeld.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dus een heel andere taktiek? Vier verdedigers, twee verdedigende middenvelder, een gewone en twee aanvallende middenvelders en een spits?
Het middenveld loopt super, Arshavin doet het als AMC ook super. Alleen moeten die spitsen wat vaker scoren, maar ik kan het maar niet beter laten lopen.
Ligt natuurlijk aan je spelers.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Rorata het volgende:
weet iemand wat een goede tactiek is voor een blue square north division club? Want ik kan ze zelf niet maken en een deel tijd training heb ik ook nog niet kunnen vinden? Alvast bedankt
Footballmanager heeft een speciale Mac versie uitgebracht. Daar zullen ze dus wel rekening mee gehouden hebben.quote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Moonlighter het volgende:
ik heb een vraagje:
ik heb een Mac computer en heb dus geen rechtermuisknop.
hoe kan ik dan bij tactiek pijltjes gebruiken?
CTRL + muisklik is bij apple toch rechtermuisknop? of was het appeltje + muisklikquote:Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Moonlighter het volgende:
ik heb een vraagje:
ik heb een Mac computer en heb dus geen rechtermuisknop.
hoe kan ik dan bij tactiek pijltjes gebruiken?
Dat is echt behoorlijk irritant, ja, dat men continu al je spelers wel wil huren maar niet kopen.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nu een speler die me niet moet, die mag opflikkeren dus. Maar als ik hem aanbied wil echt iedereen hem huren maar kopen ho maar. Echt raar
CTRL + muisklik inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef Rorata het volgende:
[..]
CTRL + muisklik is bij apple toch rechtermuisknop? of was het appeltje + muisklik
glquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef VonHinten het volgende:
Tijdje niet meer gespeeld, maar gisteravond weer begonnen met Atalanta. Vrij oude selectie en maar 3 miljoen om te investeren, waarvan 2,2 naar een keeper is gegaan. Ik heb wel een goede jeugdopleiding, dus zal daar vooral gebruik van gaan maken. Eerste competitiewedstrijd zal Internazionale-uit worden
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
CTRL + muisklik inderdaad.
Bedankt!
Feyenoord gedegradeerd?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]valt jullie iets op, behalve dan dat ik teveel goals tegen krijg? Een bepaalde club die er niet tussen staat ofzo?
Wie het weet mag het zeggen
Welke skin is dat?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]valt jullie iets op, behalve dan dat ik teveel goals tegen krijg? Een bepaalde club die er niet tussen staat ofzo?
Ik heb nog wel een screen uit FM2008 met Roda JC als winnaar van de Eredivisie (seizoen 2008/2009)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
Misschien wat aan je tactiek doen...quote:Op maandag 18 mei 2009 20:38 schreef fetss het volgende:
tjonge jonge jonge jonge, goed team maar winnen en veel kansen creëren ho maar!
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:39 schreef heiden6 het volgende:
De plaats Veendam wordt nog even subtiel gedist:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Nog nooit die beweegreden gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:39 schreef heiden6 het volgende:
De plaats Veendam wordt nog even subtiel gedist:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ook niet, maar de makers van het spel moeten toch iets verzinnen?quote:
Spelers moeten een Europese nationaliteit hebben ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:32 schreef JeroenV het volgende:
Moeten spelers perse een tweede nationaliteit hebben voor ze in Engeland kunnen spelen?
Want ik heb twee grote talenten van 18 die nog geen werkvergunning hebben. Ze spelen nu bij Westerlo, maar als ze eerst Belg moeten worden duurt het nog drie jaar
Nog maar eens proberen.quote:Op zondag 17 mei 2009 16:47 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een probleem met FM09. Ik kan geen wedstrijduitslagen meer bekijken. De uitslagen staan wel in mn inbox en normaal drukte ik dan op de score en dan kwam ik in het venster met de doelpuntenmaker en dergelijke. Alleen lukt dat me nu niet meer. Iemand een oplossing?
Zekers! Maar het success is wel met de kleinere clubjes. Een vrij korte samenvatting:quote:Op zondag 10 mei 2009 02:37 schreef Rorata het volgende:
iemand al een goedlopende carriere met FM 09 en werkloos beginnen en welke club?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef de_boswachter het volgende:
Aha. Zover ik kan zien heeft Steam zelf al de 9.3.0 update gepakt.
Rest alleen nog de vraag hoe ik de ManuVIII update in het spel krijg...
downloaden en in C:\Documents and Settings\Stef\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2009\db zetten. succes!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:43 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met een netwerkspel met Chelsea. Het loopt nog niet lekker, ik heb van alles al geprobeerd. Maar het lukt me maar niet om het stabiel te krijgen en ik zit bijna op de schopstoel.
Als jij de server bent kan je zelf verder spelen zonder dat de rest meedoet. Alleen is dat voor hun niet leuk, want ze hebben geen invloed op de prestaties van hun teamquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:52 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Hoe werkt zo'n netwerkspel eigenlijk? Zit te twijfelen om het met 2 andere mensen een netwerkgame te beginnen, maar hoe werkt t? Moet je dan alle 3 op 'doorgaan' klikken voordat je verder gaat? Kan je in je uppie het spel verder spelen tot een onderlinge confrontatie? Ik snap t ff niet :p
*edit* Ben ook om die reden met Juventus begonnen...we willen eventueel met zn 3en in de Serie A beginnen...Een iemand wil per se met AC Milan spelen, een iemand zal ws Inter pakken, en ik dan Juve.
Hele selectie omgegooid t eerste seizoen...alle oude bokken (waren dr genoeg) eruit gegooid (behalve Del Piero), flink wat nieuwe aankopen gedaan en een -geweldig- eerste seizoen gehad. Meteen de Serie A, beker en CL gewonnen (CL echt op t nippertje...damned overpowered Arsenal)
Ok. Ja dan pak ik gewoon 2 games -> 1 singleplayer, en 1 netwerkgame. 1 van die personen woont in t zelfde huis...die andere zou via hamachi moeten komen...zou dat te traag worden? Iemand ervaring hiermee?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Als jij de server bent kan je zelf verder spelen zonder dat de rest meedoet. Alleen is dat voor hun niet leuk, want ze hebben geen invloed op de prestaties van hun team![]()
Anders moeten er maximaal 2 zijn om het spel te kunnen spelen, dan doet de computer het derde team. Als jullie er alledrie zijn moet je inderdaad gewoon wachten tot jullie allemaal op doorgaan hebben geklikt.
Daarom vind ik met zijn tweeen ook leuker. Bovendien is het errrrg sloom als je het met drie in netwerk speelt.
Marquinhos is een held.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:57 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Na 5 jaar ajax afscheid genomen van de club, kon er vrij weinig meer bereiken. oa.:
[ afbeelding ]
Zo toch nog Marquinhos, Laurito en Wijnaldum kunnen wegkapen van Barca, Inter en Roma + van Leerdam (regen) van Utrecht. ook van de sar en overmars meegenomen als trainers en gaspar als assistent.
Zeker. Speelt op linksbuiten á la Ronadinho bij Barca. Er zitten inmiddels in 5 wedstrijden 8 in...quote:
Ik heb m als vervanger voor Del Piero gekocht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:08 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Zeker. Speelt op linksbuiten á la Ronadinho bij Barca. Er zitten inmiddels in 5 wedstrijden 8 in...
Staat bij instellingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:35 schreef de_boswachter het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik wijzig dat het bestuur niet automatisch contracten verlengt, maar dat ik er verantwoordelijk voor ben ?
Zeer irritant nl.
Thanx !
Je kan solliciteren als een club zonder manager zit of je kan bij een club waar de trainer onder druk staat "Interesse voor baan tonen". Dit doe je door in het banen scherm met de rechtermuisknop op de club te klikken en dan op "Interesse voor baan tonen" te klikken..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Kn0x het volgende:
Is het mogelijk om jezelf aan te bieden bij teams? Ik ben een tijdje bezig, maar geen team is in mij geinteresseerd, terwijl ik wel gewoon goede resultaten behaal (met Roda JC 6x kampioen en 2x CL gewonnen). Ook krijg ik nooit aanbiedingen van landen om BC te worden.
Uiteraard is het wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:14 schreef -J-D- het volgende:
Op aanrader van die knakker die hier boven me post, heb ik dit spel maar eens "gekocht".
Straks maar eens bekijken of het wat is.
Gister deel2009 gekocht en nu een paar vraagjes.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 19:42 schreef -Willempie- het volgende:
[ afbeelding ]
Middenmoter met Wolves![]()
tvp
Ik ben ook begonnen met Leeds gister. Ik merkte ook al dat mijn keepertrainer geen 7 sterren heeft. Zeer vreemd.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister deel2009 gekocht en nu een paar vraagjes.
Hoe krijg ik die logo's en shirt's bij Engelse clubs ?
Iemand een goede training?
En mijn keeperstrainer met 20 heeft op mijn traing maar 4 sterren, wat moet ik doen voor 7 ?
Speel met Leeds
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:56 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Gister deel2009 gekocht en nu een paar vraagjes.
Hoe krijg ik die logo's en shirt's bij Engelse clubs ?
Iemand een goede training?
En mijn keeperstrainer met 20 heeft op mijn traing maar 4 sterren, wat moet ik doen voor 7 ?
Speel met Leeds
http://fm.manutd.nl/content/view/2355/334/quote:Op zondag 24 mei 2009 11:34 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen met Leeds gister. Ik merkte ook al dat mijn keepertrainer geen 7 sterren heeft. Zeer vreemd.
Hampton & Richmond ben 5x op rij gepromoveerdquote:
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen ?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:47 schreef PirE het volgende:
[..]
Hampton & Richmond ben 5x op rij gepromoveerd, al was de laatste van Championship naar Premier League erg close.
Stadion van mijn helden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Echt, de voetbalvereniging bij mij in de stad heeft nog een beter stadion en die spelen 2e klasse ofzo![]()
![]()
1e 3 jaar met een 4-5-1 (1 verdedigende middenvelder centraal, daarvoor 2 MC's en twee pure wingers) gespeeld met snelle spitsen en buitenspelers en dan lekker counteren. Op snelheid win je makkelijk van al die lower division clubs en omdat je reputatie na een promotie laag is begint elke club wel aanvallend tegen je en dan lopen ze in het mesquote:Op zondag 24 mei 2009 14:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen ?
Hanteer je ook elk jaar dezelfde taktiek ?
Prachtigquote:Op zondag 24 mei 2009 12:09 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste seizoen bij Rostock. Gaat vrij aardig. Heb een taktiek en training van de site van ManU afgeplukt en deze aangepast waar nodig op mijn eigen selectie.
Nog 4 kandidaten voor de eerste 3 promotieplaatsen.
Heb vrij weinig veranderd in de selectie. Wel 2 huurspelers terug naar hun club gestuurd op het begin van het seizoen waar ik vrij weinig mee kon en Levels en Svard van Borussia Monchengladbach geleend.
Verder rest selectie in tact gehouden.
En wat me opvalt: Mijn spitsen scoren !!!!! Was dit een bug fix ?
Moet je even zoeken op Darkstarr of Tug training. Beide even goed.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Maar heeft er iemand een goed trainingsschema voor mij?
Boek nog weinig progressie
Ok zal eens zoekenquote:Op zondag 24 mei 2009 20:32 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet je even zoeken op Darkstarr of Tug training. Beide even goed.
In mijn spel met Feijenoord heb ik, volgens mij, alleen aanbiedingen gekregen van landen, maar nooit van clubs. Moet het even nakijken. Zou i.m.o. wel moeten, maakt het ook leuker.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft eigenlijk iemand ooit eens aanbiedingen gekregen om trainer te worden van een andere club terwijl het huidige contract nog doorliep ?!?
Ik heb nog nooit meegemaakt, ondanks goede prestaties ooit bij ManU dat andere clubs me hebben wilden..... Kan dat uberhaupt wel ?
Heb het wel eens meegemaakt ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
Heeft eigenlijk iemand ooit eens aanbiedingen gekregen om trainer te worden van een andere club terwijl het huidige contract nog doorliep ?!?
Ik heb nog nooit meegemaakt, ondanks goede prestaties ooit bij ManU dat andere clubs me hebben wilden..... Kan dat uberhaupt wel ?
Dat snap ik dan niet aan het spel he... Ook een van de weinige minpunten i.m.o.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:43 schreef Happel het volgende:
[..]
In mijn spel met Feijenoord heb ik, volgens mij, alleen aanbiedingen gekregen van landen, maar nooit van clubs. Moet het even nakijken. Zou i.m.o. wel moeten, maakt het ook leuker.
Na mijn ontslag bij Wielsbeke overigens op vakantie gegaan en bij alle clubs waar een trainer werd ontslagen gesolliciteerd (ingesteld als optie). Dit leidde tot een aanbieding van Bath City. Meteen op ingesprongen. Stonden 19de in de Blue Square South.
Wagebudget wordt overschreden, dus moeten wat spelers vertrekken. Om een parent club gevraagd, dat is Cardiff City geworden. Eerste wedstrijden lopen wel aardig, niks verloren in de competitie. Wel uitgeschakeld in de FA Cup. Inmiddels opgeklommen naar een 14de plaats.
Degradatie ontlopen is het voorlopige doel. In het nieuwe seizoen wil ik meestrijden om promotie, middels het hanteren van een 4-5-1-tactiek waar wordt uitgegaan van de counter. En daar heb ik snelle buitenspelers voor nodig. Mijn scout er op uit gestuurd om ze te vinden.
"wel eens".quote:
Heb al meerdere aanbiedingen gehad (Leicester City dacht ik) toen ik van L1 naar Championship ging) en na de promotie naar de Premier League ging het helemaal hard. In mei/juni kreeg ik om de zoveel dagen zo'n berichtje waarbij ik moest kiezen of ik bij die club aan de slag wilde en ik kreeg ook concrete aanbiedingen van Feyenoordquote:Op maandag 25 mei 2009 10:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
"wel eens".
Andere coaches worden wel vaak genoemd bij andere clubs, maar ikzelf nooit![]()
Vind ik wel een bug eigenlijk.
Aha ok. Maar is dit na bijvoorbeeld een officiele bugupdate van SI zelf ?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Heb al meerdere aanbiedingen gehad (Leicester City dacht ik) toen ik van L1 naar Championship ging) en na de promotie naar de Premier League ging het helemaal hard. In mei/juni kreeg ik om de zoveel dagen zo'n berichtje waarbij ik moest kiezen of ik bij die club aan de slag wilde en ik kreeg ook concrete aanbiedingen van Feyenoord![]()
(so not gonna happen), Roda JC (wtf
), Everton, Standard, Tottenham (
![]()
) en nog wat Franse clubjes en mijn contract liep nog een jaar door tot 2013 (zit nu in juli 2012).
Tot nu toe alles afgewezen omdat ik ongelofelijk benieuwd ben of ik de Premier League kan overleven met mijn clubje en ik moet ook iets hebben met de club die manage, als ze lelijke shirtjes hebben wil ik ze niet managen.
Ik heb lang niet de nieuwste update en ik ben in mijn 5e seizoen met Groningen onder andere voor Bolton en Portsmouth gevraagd terwijl ik nog een doorlopend contract had. Ik word ook vaker voor landen gevraagd dan voor clubs, maar dat heeft te maken met je reputatie en het aantal prijzen dat je wint.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ok. Maar is dit na bijvoorbeeld een officiele bugupdate van SI zelf ?
Want ik heb toen het spel net uit was ook al een aantal carrieres gestart en heb dit nog nooit mogen meemaken.
Momenteel heb ik de nieuwste update, dus ben eens benieuwd.
Ohja clubs niet managen omdat ze lelijke shirts hebben.
Ik heb geen zin om uren naar een shirtje met Kees Pul Garnalen (ofzoiets) te kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Aha ok. Maar is dit na bijvoorbeeld een officiele bugupdate van SI zelf ?
Want ik heb toen het spel net uit was ook al een aantal carrieres gestart en heb dit nog nooit mogen meemaken.
Momenteel heb ik de nieuwste update, dus ben eens benieuwd.
Ohja clubs niet managen omdat ze lelijke shirts hebben.
quote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om uren naar een shirtje met Kees Pul Garnalen (ofzoiets) te kijken![]()
en in oudere versie's van FM waren sommige kleurencombinatie's kut waardoor je de namen bijna niet kon lezen (bv wit en licht-blauw van L'OM). Ik begin eigenlijk altijd onderin bij een onbekende club en dan kies ik vaak op clubnaam, logo en/of club-kleuren. En als ik dan moet kiezen tussen een club met mooie of een met lelijke shirtjes dan kies ik toch voor de club met de mooie shirtjes
.
Ja wat dat betreft heb je wel gelijk ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:09 schreef SteveBudin het volgende:
[ afbeelding ]
2e van links vind ik mooi, die helemaal recht vind ik niks. Puur afgaand op shirtje zou ik dus voor de 2e van links gaan.Hoop trouwens dat het plaatje werkt.
Ik speel momenteel met de club San Marino, uit dezelfde divisie als jouw Figlinequote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Winski05 het volgende:
Enfin, Figline Valdarno dus.
Seizoen 1: kampioen Serie C2/B
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Winski05 het volgende:
Enfin, Figline Valdarno dus.
Seizoen 1: kampioen Serie C2/B
Seizoen 2: 3e C1/B, promotie naar Serie B
Seizoen 3: daar ben ik nu aanbeland. Heb er inmiddels 29 wedstrijden in de Serie B opzitten. Na een stroeve start en weinig punten heb ik nu de smaak te pakken: na een aantal mooie overwinningen staat Figline op een keurige 18e plaats, 2 plaatsen boven de degradatiestreep. Mijn doel is om degradatie te ontlopen, waardoor ik dus minimaal 19e moet worden.
Haha, naar Norcenni Girasole Club zeker? Daar heb ik jaren geleden een zomer lang gewerktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Daar ben ik op vakantie geweest. Wist niet dat ze in dat gat een professionele voetbalclub hadden
Toch maar niet. York it isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef BertMaalderink het volgende:
Zo, ga ook maar weer eens verder. Was het spel een tijdje moe.
Ik ga starten met Celtic.
Op die camping boven op die berg met die te relexte discotheek zekerquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:51 schreef Bullet-tooth het volgende:
Daar ben ik ook op vakantie geweest.
Da's inderdaad Norcenni Girasole Clubquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Op die camping boven op die berg met die te relexte discotheek zeker
Ik ook.
Speel jij alweer in je eigen stadion? Ik zit namelijk in een soortgelijke situatie. Ik speel nu tijdelijk op Upton Park (capaciteit 34.500) omdat mijn eigen stadion uitgebreid wordt van 5390 naar 8100 plaatsen. Er komen nu ruim 20000 man per wedstrijd en financieel is het niet echt goed als ik straks (half januari) weer voor max. 8100 man kan spelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:07 schreef Winski05 het volgende:
Het is een wonder dat ik met dit clubje in de Serie B uitkom. Figline is verreweg de kleinste club, met een stadion waar amper 1.000 mensen in kunnen en een budget...tja, de grens van 2 miljoen heb ik nog net niet bereikt.
Het stadion wordt overigens uitgebreid met 3.000 plaatsen. Nog steeds een mini-stadion, maar het is tenminste iets, zal ik maar zeggen. Vanwege de uitbreiding speel ik tijdelijk in een ander stadion, waar plaats is voor 6.750 toeschouwers. Iedere wedstrijd is stijf uitverkocht, dus het is een beetje jammer dat ik straks weer terugga naar mijn eigen stadion, die ook nog eens de helft kleiner is...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:01 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Da's inderdaad Norcenni Girasole Club
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OT:
Heb nu 26 wedstrijden gespeeld in mijn eerste seizoen Bundesliga met Rostock en het gaat toch wel vrij moeizaam. Heb eigenlijk geen fatsoenlijke spits in mijn elftal rondlopen, waardoor de doelpunten vooral komen van de AML en AMC.
Sta momenteel 15e, maar speel nog tegen een aantal concurrenten. Heb 6 punten speling op de directe plaats om degradatie, plek 17.
Ohja: Elia doet het fantastisch !
U MAD?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
.!.
Ik was er het jaar dat Blue-Da-Ba-Dee van Eiffel 65 een hit was .
Echt een toffe camping was dat toenHahaha, ik was er in datzelfde jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even OT:
Heb nu 26 wedstrijden gespeeld in mijn eerste seizoen Bundesliga met Rostock en het gaat toch wel vrij moeizaam. Heb eigenlijk geen fatsoenlijke spits in mijn elftal rondlopen, waardoor de doelpunten vooral komen van de AML en AMC.
Sta momenteel 15e, maar speel nog tegen een aantal concurrenten. Heb 6 punten speling op de directe plaats om degradatie, plek 17.
Ohja: Elia doet het fantastisch !.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Misschien heb ik je zusje wel gebatstquote:Op woensdag 27 mei 2009 18:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Hahaha, ik was er in datzelfde jaar.
Als je met zusje mijn toen 9-jarige broertje bedoelt, ik hoop het nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien heb ik je zusje wel gebatst![]()
![]()
volgens mij bedoel je zonder puntverlies, want ongeslagen ben je alquote:Op woensdag 27 mei 2009 21:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Als je met zusje mijn toen 9-jarige broertje bedoelt, ik hoop het niet.
OT:
4e Eredivisie titel op rij en dit keer het vroegst in het seizoen, nu nog kijken of ik het ongeslagen kan halen
[ afbeelding ]
Ik bedoel dus ongeslagen (zonder nederlagen) het seizoen afmaken, puntverlies heb ik al wel (gelijkespelen).quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:57 schreef fetss het volgende:
[..]
volgens mij bedoel je zonder puntverlies, want ongeslagen ben je al
in welk jaar zit je btw?
Jezelf doelen blijven stellenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:02 schreef Robinhoo het volgende:
Altijd als ik FM speel, speel ik het een weekje / 2 weken heel vaak. Dan ben ik het weer zat
Terwijl het gewoon heel goed gaat. Hoe kan ik het langer volhouden?
Ik ben York, eerste seizoen. Blue Square Premier.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:39 schreef de_boswachter het volgende:
Welke club ben je en wtf is Hubert Dijk
Dat is wel beter, een nieuw stadion!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:21 schreef Winski05 het volgende:
Edit: Een fantastische stap in de ontwikkeling van de club is natuurlijk de bouw van een nieuw stadion!
[ link | afbeelding ]
Echt te gek, over een jaar speelt Figline in een gloednieuw stadion. En wekelijks 13.000 toeschouwers is natuurlijk ook leuk voor de financiën
San Marino is in 08/09 12e geworden van de Serie C2/B, het seizoen daarop 3e en gepromoveerd naar de Serie C1/B en dit seizoen zijn ze daar als 12e geëindigd. Dat gaat dus primaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:57 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is wel beter, een nieuw stadion!
Hoe doet de club San Marino het bij jou?
Bij mij staat Figline 9 duels voor het einde(seizoen 1) in de degradatie play-offs terwijl ik met San Marino 3e sta.
Dortmundquote:Op maandag 1 juni 2009 18:32 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja quiz: Welke ex-europacupwinnaar is gedegradeerd ?
Je vertelt even tussen neus en schaamlippen door dat je van Bolton Wonderers wint met een veredelde amateurploegquote:Op maandag 1 juni 2009 23:39 schreef BertMaalderink het volgende:
Ook heb ik de eerste wedstrijd in de FA Cup gewonnen van Bolton. Ik stel er hoge prioriteit aan de toernooien, aangezien daar heel wat centen te verdienen zijn.
Kijk eens in de Oostenrijkse competitie. Lopen heel wat talentjes rond.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:47 schreef BruggiKeane het volgende:
Update van mij met Leeds in het 2e seizoen:
[ afbeelding ]
Ik doe dus volop mee voor de strijd met de playoffs, West Ham (met van Gaal als manager die is gedegradeerd) en Middlesboro zijn nog wel een maatje te groot maar playoffs mag ik waarschijnlijk wel gaan spelen. Hoewel, van West Ham heb ik uit met 1-2 gewonnen (wel met geluk). Doelstelling was in het linkerrijtje geloof ik, dus dat moet makkelijk lukken.
Heb alleen teveel tegendoelpunten, dat ligt aan het feit dat ik alleen aanvallende aankopen heb gedaan. Maar eens op zoek voor verdedigende versterking....
Nonchalant he?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je vertelt even tussen neus en schaamlippen door dat je van Bolton Wonderers wint met een veredelde amateurploeg!
2. Bundesliga en dan promoveren en teamquote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:22 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een nieuwe carriere beginnen met een klein clubje
Bundesliga lijkt me wel grappig, nog nooit in getraind eigenlijk
Dat is jammer zeg, geen promotie...dit seizoen hopelijk wat meer geluk. Hoe goed is Gianluca Palmiteri bij jou? Die was toch wel van wezenlijk belang tijdens mijn allereerste promotie...en nu ik in de Serie B speel heeft hij nog altijd een basisplaats.quote:Op maandag 1 juni 2009 16:25 schreef MMUFC het volgende:
1e seizoen bij San Marino heeft helaas geen promotie opgeleverd...
Bij mij is Figline overigens gedegradeerd..
Trainers en scouts zoeken veel werk vindenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:50 schreef J.Herrer het volgende:
Ik ga toch maar gewoon weer verder met mn huidige game
Ik vind het zo kut om bij een nieuwe game weer trainers en scouts enzo te zoeken, teveel werk
Ik zoek liever m'n eigen 7 sterren trainers en scouts uit, daar zit wel iets meer werk inquote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:33 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Trainers en scouts zoeken veel werk vinden. Kwestie van sollicitatie de deur uit doen.
Bedoel je de "echte" ranglijst, dus niet van FM ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 12:47 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik zit net even te kijken naar de ranglijst van vorig jaar in de Coco Cola League 2, zodat ik een beetje kan zien hoeveel punten ik ongeveer moet halen om te handhaven.
Zie ik dat er drie ploegen zijn bestraft met 30, 17 en 17 punten aftrek
Luton Town was zelfs kampioen geworden, maar stond nu met 30 punten minder op de 13e plaats.
Waar kunnen die straffen mee te maken hebben? En hoe kan het in godsnaam zo neukend hoog oplopen?
Heb je niet wat namen voor me van goede trainers/scouts die te halen zijn voor de middelmaat ?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zoek liever m'n eigen 7 sterren trainers en scouts uit, daar zit wel iets meer werk in
Dat is bij elke game verschillend, maar over het algemeen is Wojtovicz ofzo wel een goede scout, net als David Hamilton. Bij Anderlecht dacht ik liep er ook een goede scout rondquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb je niet wat namen voor me van goede trainers/scouts die te halen zijn voor de middelmaat ?
Ja, ik bedoel gewoon de ranglijst van de competitie. 30 punten aftrek is wel allejezus veel. Ze waren met afstand kampioen geweest andersquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bedoel je de "echte" ranglijst, dus niet van FM ?
Dan heeft het te maken met financiele problemen. Leeds Utd heeft er vorig seizoen mee te maken gehad.
Willen die dan direct komen bij jou? Ik kan die gasten met York nog lang niet aantrekken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zoek liever m'n eigen 7 sterren trainers en scouts uit, daar zit wel iets meer werk in
Met welke club speel je?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:43 schreef Lastpost het volgende:
De voorbereiding zit er inmiddels op en qua transfers heb ik nog niet bijzonder veel kunnen doen.
Heb bij Feyenoord geprobeerd om enkele jeugdige gasten te lenen, kreeg 0 op het rekest en uiteindelijk bleek zelfs Luuk de Jong niet happig op een langdurige vakantie.
Alderweireld en Sheotahul wilden overigens wel en die heb ik beiden voor 35k gehaald en met wat geluk krijg ik nog 5 miljoen voor twee middelmatige spelers die al in de selectie zaten en kan ik daarmee nog wat gerichte aankopen doen.
Voorbereiding ging prima, 1-1 tegen zowel PSV als Heerenveen en winst op Rayo (2-1), Venezia (1-0) en Potenza (3-0) en nu 2e kwalificatieronde voor de beker.
Rimini (Serie B)quote:
Jij hebt nog 75k, ik moet het doen met 1k, geen salarisbudget en een team vol parttimespelers. Ploeg zit, voor hun doen, diep in het rood en veel vooruitzichten op beter zijn er helaas niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:58 schreef J.Herrer het volgende:
Lol ik heb echt dramaspelers![]()
Bijv. een spits die een 7 heeft als afronding en conditioneel is hij al helemaal een grap
Met 75k kan ik ook bijna niks leuks halen, dus dat wordt een goede feederclub zoeken en wat afgeserveerde spelers of beginnende talenten huren
Lolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij hebt nog 75k, ik moet het doen met 1k, geen salarisbudget en een team vol parttimespelers. Ploeg zit, voor hun doen, diep in het rood en veel vooruitzichten op beter zijn er helaas niet.
Speel met Bath City in de Blue Square South.quote:
Zou ik niet doen. Die heb ik ook gehaald met Carlisle, na twee (oefen-)wedstrijden raakte hij voor het eerst geblesseerd. In de paar wedstrijden dat hij kon spelen tussen zijn blessures door scoorde hij amper, en als ik 'm niet in de basis zette (logisch gevolg dus) ging 'ie moeilijk doen omdat hij zichzelf een sterspeler vond (eerlijk is eerlijk, dat stond ook in z'n contract maar dan moet je wel scoren als spits).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:42 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Rimini (Serie B)![]()
Overigens net een zwaar bevochten 1-0 zege tegen een Serie C1 club net voor de beker en zo meteen de seizoensopener.
Heb net wel een talentvolle gozer uit Real B gehaald van 19 jaar en waag een poging om Robbie Fowler te halen.
Thnx voor de tip. Zal eens in Oostenrijk gaan scouten en kijken.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:20 schreef de_boswachter het volgende:
Kijk eens in de Oostenrijkse competitie. Lopen heel wat talentjes rond.
Of probeer Orestes weg te kapen bij Hansa Rostock. Wel een gekut met de vergunning denk ik, aangezien hij braziliaan is.
Hoezo? Gewoon de zoekoptie gebruiken, je vult daar de stats in wat je wil hebben en er komt een lijst uit.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:01 schreef J.Herrer het volgende:
David Hamilton heb ik met Leeds ookquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:22 schreef J.Herrer het volgende:
Dat is bij elke game verschillend, maar over het algemeen is Wojtovicz ofzo wel een goede scout, net als David Hamilton. Bij Anderlecht dacht ik liep er ook een goede scout rond
Naaiend iddquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Mijn voorzitter accepteerde het 2e bod van Roma meteen, ik had er veel meer uit kunnen slepen voor mijn gevoel.
Daar gaat m'n beste speler:
[ afbeelding ]
Nog geen maand later gebeurt dit:quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:12 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Naaiend idd![]()
Met Debrecen had ik Aquino, 25 miljoen clausule erin maar ging weg voor 5 miljoen ofzo.
Dan gaat de lol er wel vanaf
Dat zeg ikquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:12 schreef BruggiKeane het volgende:
Hoezo? Gewoon de zoekoptie gebruiken, je vult daar de stats in wat je wil hebben en er komt een lijst uit.
Klopt. Maar dit duurt toch niet zo lang?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:00 schreef J.Herrer het volgende:
Dat zeg ikGewoon zelf zoeken dus
Wat boswachter bedoelde is dat je zo'n vacature plaatst en dan komen ze vanzelf naar je toe, maar dat zijn meestal paupertrainers die je dan krijgt
Prachtig is dat. Die spelers koop je terug voor een prikkie.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:01 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben een game met Aston Villa begonnen, want ik had er geen zin meer in met Leeds.
Wil een topploeg opbouwen en met Villa gaat dat makkelijker.
Maar het is echt ziek hoe City met geld gooit.
Doet een speler het goed en dan willen ze hem al hebben en een paar maand later staat hij als reserve
Kans dat nieuwe voorzitter gaat investeren/met geld komt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:32 schreef BruggiKeane het volgende:
Rechtstreekse promotie moet gaan lukken. Inmiddels 3 punten voor op Middlesboro die ff aan het flippen is.
Nog 9 wedstrijden te gaan, programma is gunstig tegen degradatiekandidaten en middenmoters.
Mijn voorzitter heeft aagegeven binnenkort af te treden. Heeft dat nog positieve/negatieve gevolgen over het algemeen?
Maar er bestaat ook een kans dat je dan buiten geschopt wordt.. of er verandert eigenlijk gewoon nietsquote:Op woensdag 3 juni 2009 11:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kans dat nieuwe voorzitter gaat investeren/met geld komt.
Waar heb je die van gehaald ?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:42 schreef Saviola het volgende:
Aquino is echt de perfecte aanvaller gewoon.
[ link | afbeelding ]
Check die stats dan.
Murcia denk ik, zit ie in het begin. Als 16/17-jarige.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Waar heb je die van gehaald ?
Zit er bij mij nl. niet in. Vind maar 1 Aquino en die is van Genk en niet denderend goed.
In deze zit ie niet ...quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:43 schreef Saviola het volgende:
[..]
Murcia denk ik, zit ie in het begin. Als 16/17-jarige.
Ik speel wel nog FM08 btw
Ik doe het gewoon heel goed tot nu toe. 1e jaar gepromoveerd, doelstelling nu was een plekje in de middenmoot en ik heb nu al de playoffs gehaald.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:42 schreef PPWB84 het volgende:
Als je het goed doet word je waarschijnlijk niet ontslagen.
Ik is ook een poosje geleden met Nottingham begonnen. 1e seizoen 6e, maar mijn promotie duels tegen Birmingham en Swansea gewonnen dus seizoen er op Premier League. Sta nu netjes stijf onderaan. Caicedo, Assulin, Rufete, Delph en Foster aangetrokken, maar mag niet baten. Heb te vroeg gepiekt denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:50 schreef J.Herrer het volgende:
Als je overal een trainer voor kunt vinden wel ja
Ik denk dat ik verder ga met Nottingham Forest terug naar de top te brengen, Bradford is mij iets te pauper
edit: Het is Southampton geworden![]()
Ik ben met York in m'n eerste jaar kampioen geworden zonder ook maar één balkje te verschuiven in m'n tactiekenquote:
Das uit FM 2008.......quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:42 schreef Saviola het volgende:
Aquino is echt de perfecte aanvaller gewoon.
[ link | afbeelding ]
Check die stats dan.
Neem WestHam!quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:57 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb weer zin in een nieuwe uitdaging met iets meer geld, europees voetbal en transfermogelijkheden
Maar goed. Blijf nog ff bij Rostock
Kijk eens naar Swerts van AZ, vind ik wel een leuke!quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:04 schreef sjimz het volgende:
Ben halverwege het seizoen met Dinamo Moskou.
Heb tot nu toe 2 aankopen gedaan:
Pablo Mouche en Diego Valeri.
Ik doe dit seizoen aan de verwachtingen van het bestuur want ik sta op een 5e plek.
Hoop in de volgende transferperiode even een goede rechtsback op te kunnen trommelen.
Onbetaalbaar voor mijquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:05 schreef maffemaniak het volgende:
[..]
Kijk eens naar Swerts van AZ, vind ik wel een leuke!
Een Russische club en een speler die onbetaalbaar is..quote:
Bij CSKA en Zenit zal er zat geld zijn.quote:Op donderdag 4 juni 2009 10:14 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Een Russische club en een speler die onbetaalbaar is..
Moet zeggen, heb nog geen één keer in Rusland gespeeld, maar zit daar een beetje geld of valt dat tegen?
San Romanquote:Op donderdag 4 juni 2009 10:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Bij CSKA en Zenit zal er zat geld zijn.
Bij Dinamo valt het vies tegen.
Ik denk dat ik maar voor San Roman ga.
Zo'n spelers twijfel ik altijd sterk aan om te halen. Work rate 5, determination 5, teamwork 5 .. dat is toch wel 1 hele luie speler. Zouden dat soort stats echt nog veel verbeteren?quote:Op donderdag 4 juni 2009 11:36 schreef Winski05 het volgende:En dat allemaal dankzij misschien wel het grootste talent van Figline, Daniel Sourek:
[ link | afbeelding ]
Mentaal is hij nog niet zo sterk, maar hij is pas 18 jaar. Dat komt nog wel...technisch en fysiek kan 'ie het niveau nu al aan.
Zo uit mijn hoofd.. Op de speler klikken en in het speler menu onder Training..quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe kun je ook alweer een speler laten trainen voor een nieuwe positie? Bijvoorbeeld een D L omvormen naar een D C?
Bij de betreffende speler ga je naar 'Training'-->'Overview' en dan kun je bij 'New Position' een nieuwe positie voor de speler uitkiezen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:43 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Hoe kun je ook alweer een speler laten trainen voor een nieuwe positie? Bijvoorbeeld een D L omvormen naar een D C?
Ja, dat soort stats zijn inderdaad laag, maar ik kijk dan toch ook naar het technische en fysieke aspect. En da's toch aardig in orde...misschien dat door het spelen van wedstrijden dat soort stats omhoog gaan, of wanneer een oudere speler hem onder z'n hoede neemt. Maar van 5 naar 15 zal het waarschijnlijk niet gaan...quote:Op donderdag 4 juni 2009 12:50 schreef Saviola het volgende:
[..]
Zo'n spelers twijfel ik altijd sterk aan om te halen. Work rate 5, determination 5, teamwork 5 .. dat is toch wel 1 hele luie speler. Zouden dat soort stats echt nog veel verbeteren?
Luie honden moet ik niet. Werken voor hun geld motten zequote:Op donderdag 4 juni 2009 12:55 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Ja, dat soort stats zijn inderdaad laag, maar ik kijk dan toch ook naar het technische en fysieke aspect. En da's toch aardig in orde...misschien dat door het spelen van wedstrijden dat soort stats omhoog gaan, of wanneer een oudere speler hem onder z'n hoede neemt. Maar van 5 naar 15 zal het waarschijnlijk niet gaan...
Vagner Love?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:02 schreef Fortitudo het volgende:
ik zoek een hele goede striker die er op het moment zelf al staat. heb 2 talenten (wellbeck en sturridge)
1 oude rot (llorente), 1 ertussenin altidore
nu zoek ik een echte bomber
budget +/- 12 miljoen
garantie voor doelpunten
liefst rond de 25 ofzo
nee komt er niet in vanwege work permit. even goed bedanktquote:
Ook niet nadat je een appeal hebt gedaan?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:06 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
nee komt er niet in vanwege work permit. even goed bedankt
welke positie, welk budget en welke nationaliteit?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:09 schreef de_boswachter het volgende:
Sjimz, doe eens lijstje met supertalenten
Na een sterk begin van het 2e seizoen storte het helemaal in elkaar en zakte ik naar de 13e plaats(1 plaats boven degradatieplayoffs, maar het gat naar nummer 14 was wel 8 punten).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 11:46 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Dat is jammer zeg, geen promotie...dit seizoen hopelijk wat meer geluk. Hoe goed is Gianluca Palmiteri bij jou? Die was toch wel van wezenlijk belang tijdens mijn allereerste promotie...en nu ik in de Serie B speel heeft hij nog altijd een basisplaats.
Sakhoquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
Budget boeit niet, alle posities en in Europa.
Pandev? Villa? Vucinic?quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef Fortitudo het volgende:
zijn er betere opties dan keirrisson
ik wil eigenlijk een sign whatever the price die naar birmingham toe wil als spits
En Scott Loach voor de kleinere clubsquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:24 schreef sjimz het volgende:
Verder is in Engeland nog wel wat talent te halen:
Fabian Delph
Scott Walden
Jojno Shelvey
Voor op doel is Josh Lambo ook nog wel een talent.
Bij spitsen die er zoveel in 1 seizoen inleggen komt die interesse er ook vrijwel altijd wel. Drenthe werd gezien als groot talen, en door velen nog steeds gezien als talent, en is daarom na goede prestaties en op jonge leeftijd gehaald.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat ik eigenlijk een beetje mis in FM, is dat er een grote club met te veel geld langskomt en een matige speler van mij koopt die toevellig een sterk seizoen heeft gedraaid. Een gevalletje Drenthe of Alves bijvoorbeeld.
Wat je altijd kan proberen, en wat ik altijd doe, is om te scouten in de diverse leeftijden van talenten. Hij is 20, dan kan je er nog makkelijk 1 van 19-22 bij hebben als talent die je in het 2de laat spelen en als wissel gebruikt. En tevens 1 of 2 jonger dan 18. Die laat je dan gelijk begeleiden en stop je in je A1. Op die manier stroomt talent, mits goed begeleid en getraind, binnen je club zelf door en hoef je dus niet de toppers te scouten (en geen hoofdprijzen te betalen) maar krijg je wel toppers, als je het goed doet wereldspelers.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:18 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Nog geen maand later gebeurt dit:
[ afbeelding ]
Daar gaat m'n tweede sterspeler, vlak voor het seizoen ook nog eens. Nu zit ik wel met iets meer dan 40 miljoen aan transfergeld, maar zulke jongens vind ik niet weer zo snel.
Ik vind de interesse vaak wat tegenvallen. Heb toch regelmatig meegemaakt dat ik een topspeler te koop moest zetten, voordat er clubs om de hoek kwamen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 10:45 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Bij spitsen die er zoveel in 1 seizoen inleggen komt die interesse er ook vrijwel altijd wel. Drenthe werd gezien als groot talen, en door velen nog steeds gezien als talent, en is daarom na goede prestaties en op jonge leeftijd gehaald.
De zaken waar in het echt rekening mee gehouden word, worden ook door de AI in hun overwegingen meegenomen.
Vaak genoeg gehad dat ik een speler kon verkopen ver boven zijn waarde. In mijn huidige game heb ik een middelmatige linksback een half jaar nadat ik hem had gehaald voor 1k voor 100k +120k (over 12 maanden) verkochtquote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:52 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Wat ik eigenlijk een beetje mis in FM, is dat er een grote club met te veel geld langskomt en een matige speler van mij koopt die toevellig een sterk seizoen heeft gedraaid. Een gevalletje Drenthe of Alves bijvoorbeeld.
Das precies hoe ik ook werk (als ik niet bij een topclub zit). Altijd spelers jong halen en dan vanuit een duidelijke organisatie en doorstroom-structuur werken. En als je dr eentje van 23/24 voor 20 miljoen verkoopt, dan eentje van 17/18 kopen voor 200k.quote:
Toevallig wel ja..quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:16 schreef Chimay het volgende:
Nog iemand die met Standard Luik speelt?
Veel talenten en goede financiën. Bij mij kwam na enkele jaren ook een nieuwe voorzitter die letterlijk met geld smijt, heb nu elk jaareen transferbudget van meer dan 40 miljoen. Ondertussen ook al 5 jaar achter elkaar kampioen geworden, en nu ook de Champions League gewonnen.
9 seizoenen en maar 1 wedstrijd verliezen, dat ruikt naar cheaten (of in ieder geval naar herladen als je een wedstrijd verliest, en dus cheaten) Iedereen heeft wel eens een keer pech, veel geblesseerde of spelers met interlandverplichtingen (of beide tegelijk).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:29 schreef Saviola het volgende:
[..]
Toevallig wel ja..Al zit ik wel al in 2016. Originele spelers nog in mn basis: Cavalieri, Oliva, Musacchio, Eduardo Ratinho, Possebon, Bärkroth, Aquino.
Erelijst
Records
En ik heb pas in mn 9de seizoen voor het eerst een competitiewedstrijd verloren![]()
[ afbeelding ]
Als je met Barca de CL niet kan winnen kan je maar beter stoppenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:07 schreef Robinhoo het volgende:
ben 4 jaar op rij kampioen met Barca, maar krijg de CL maar niet.
Ja, heb er een leuke game in gehad met Akropolis of zoiets.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef John_Gotti het volgende:
Ik wil binnenkort eens met een club gaan beginnen in een competitie die ik niet ken. Scandinavië lijkt me wel leuk, en dan waarschijnlijk Zweden. Heeft iemand ervaringen met de Zweedse competitie??
Wel een mooi compliment als je denkt dat ik cheatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:00 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
9 seizoenen en maar 1 wedstrijd verliezen, dat ruikt naar cheaten (of in ieder geval naar herladen als je een wedstrijd verliest, en dus cheaten) Iedereen heeft wel eens een keer pech, veel geblesseerde of spelers met interlandverplichtingen (of beide tegelijk).
Dat probeerde ik ook aan geven, dat als je niet cheat je dus zeer goed bezig bent en een compliment verdient. Inderdaad indrukwekkende aantal voor & tegen.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wel een mooi compliment als je denkt dat ik cheat![]()
Dan zou ik toch wel elke keer de CL gewonnen hebben ook ofzoMaar ik doe het niet dus, daar zou je ook totaal geen voldoening uithalen. Overigens die streak van 9 jaar is vrij uitzonderlijk, er zijn zat momenten in mn eerste 3-4 seizoenen geweest waar ik gelijkmakers in blessuretijd maakte. Laatste jaren kom ik in de competitie nauwelijks in de problemen, concurrentie is te klein, en tactisch staat de hele boel zo goed dat ik nauwelijks iets weggeef (zie aantal tegendoelpunten).
Een handjevol tegendoelpuntenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Wel een mooi compliment als je denkt dat ik cheat![]()
Dan zou ik toch wel elke keer de CL gewonnen hebben ook ofzoMaar ik doe het niet dus, daar zou je ook totaal geen voldoening uithalen. Overigens die streak van 9 jaar is vrij uitzonderlijk, er zijn zat momenten in mn eerste 3-4 seizoenen geweest waar ik gelijkmakers in blessuretijd maakte. Laatste jaren kom ik in de competitie nauwelijks in de problemen, concurrentie is te klein, en tactisch staat de hele boel zo goed dat ik nauwelijks iets weggeef (zie aantal tegendoelpunten).
4-5-1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:51 schreef John_Gotti het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook aan geven, dat als je niet cheat je dus zeer goed bezig bent en een compliment verdient. Inderdaad indrukwekkende aantal voor & tegen.
Hoe speel jij qua formatie?
Hangt er van af. Als ik een Carriere wil en werkeloos begin of LLM doe dan selecteer ik bijna heel Europa (Eng/Ned/Bel/Fra/Por/Spa/Ita/Dui) en daarvan alle beschikbare divisies. Hoeveel divisies dat zijn weet ik even niet.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb momenteel 29 leagues geselecteerd (dus 29 divisies)
Hoeveel hebben julli er ong.?
Zo probeer ik eigenlijk ook altijd te spelen, afgezien van je 4-5-1.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Saviola het volgende:
[..]
4-5-1.
Met vrij aanvallende backs, naargelang de tegenstander.
2 aanvallende vleugels die vaak naar binnen snijden; 2 centrale verdedigende middenvelders en 1 aanvallende die ver doorschuift als een soort 2de spits. Die aanvallende posities altijd invullen met snelle beweegelijke mensen, en door die verschuivende posities telkens een voordeel creeëren. Korte passing, heel veel druk zetten.. beetje het Barça systeem maar iets minder aanvallend
Ik probeer zeer aanvallend 4-4-2 te spelen. 2 spitsen, 2 aanvallende halfs die redelijk wat vrijheid hebben en de combinaties moeten aangaan. 1 CM (ingevuld door een AMC), met de instelling van een AMC die daardoor regelmatig in de 16 komt. 1CM (ingevuld door een DMC), met de instellingen van een DMC die afbreekt en af en toe tot de 16 komt voor een afstandschot.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:58 schreef Saviola het volgende:
[..]
4-5-1.
Met vrij aanvallende backs, naargelang de tegenstander.
2 aanvallende vleugels die vaak naar binnen snijden; 2 centrale verdedigende middenvelders en 1 aanvallende die ver doorschuift als een soort 2de spits. Die aanvallende posities altijd invullen met snelle beweegelijke mensen, en door die verschuivende posities telkens een voordeel creeëren. Korte passing, heel veel druk zetten.. beetje het Barça systeem maar iets minder aanvallend
LOL ik ook met Akropolis IF, in FM2008.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, heb er een leuke game in gehad met Akropolis of zoiets.
Doe eens Pape Diakhate van Kiev halen. Grote held in mijn Dortmunf game. 24 jaar. Is nog net een talentje.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Iemand een goede talentvolle VC voor me
die ik met Bayern moet halen?
Heb Witzel van Standard al gehaald.
Als basis of talent (wissel die minuten kan moeten maken).quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Dmitri Chygrynskiy ofzo van Shakhtar Donetsk.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:37 schreef de_boswachter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |