abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68869486
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:26 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Dus een heel andere taktiek? Vier verdedigers, twee verdedigende middenvelder, een gewone en twee aanvallende middenvelders en een spits?

Het middenveld loopt super, Arshavin doet het als AMC ook super. Alleen moeten die spitsen wat vaker scoren, maar ik kan het maar niet beter laten lopen.
Yup, ik ben gewoon overgeschakeld.
Spits
AMF AMF
CM
Def mid Def Mid
Verdediger - Verdediger - Verdediger - Verdediger

imho om die opstelling te laten slagen moet wel 1 v/d def mids een goede passing hebben, en een hoge creativiteit....en 1 sloper (Ik heb daar Veloso voor de passing, Fazio voor het slopen)....idem met de CM...moet een rasechte spelverdeler zijn.

Mijn ene AMF is al 5 jaar lang club topscorer, de andere AMF is al 5 jaar top assists Mn spits hobbelt er ergens achteraan.
pi_68874368
weet iemand wat een goede tactiek is voor een blue square north division club? Want ik kan ze zelf niet maken en een deel tijd training heb ik ook nog niet kunnen vinden? Alvast bedankt
pi_68875833
quote:
Op zondag 10 mei 2009 16:03 schreef Rorata het volgende:
weet iemand wat een goede tactiek is voor een blue square north division club? Want ik kan ze zelf niet maken en een deel tijd training heb ik ook nog niet kunnen vinden? Alvast bedankt
Ligt natuurlijk aan je spelers.
*edit* Ik deed wel bij mijn Blue Square North teampje de instellingen 'simpeler' houden, en ook neit veel met creatieve vrijheid spelen. Is te veel voor ze

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2009 16:46:23 ]
  maandag 11 mei 2009 @ 10:14:24 #29
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_68896633
Met Auxerre sta ik nu 2e achter het al jaren ongrijpbare PSG. PSG heeft na 19 wedstrijden pas 6 goals tegen gehad

In de UEFA Cup in een poule met Porto, Schalke en Vojdovina op doelsaldo eerste geworden. Porto werd tweede. Nu volgt Feyenoord, daarna PSV of Manchester City.

Ik doe verder vooral veel aankopen voor de toekomst. M'n basis-middenveld heeft een gemiddelde leeftijd van een jaar of 20...Maar het werkt wel
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  maandag 11 mei 2009 @ 13:58:02 #30
209676 knijn1985
Einhorn maakt nog geen zomer
pi_68903593
heeft iemand die ene handleiding nog met tips over het maken van opstellingen enzo?
pi_68903603
weet iemand of er nog recentelijke database-updates zijn van FM05?

Heb FM09 al gekocht
wel duur. je betaald er nu nog steeds 50 euro voor

[ Bericht 41% gewijzigd door Moonlighter op 11-05-2009 14:29:22 ]
if you ain't cheating you ain't trying
pi_68908951
ik heb een vraagje:
ik heb een Mac computer en heb dus geen rechtermuisknop.
hoe kan ik dan bij tactiek pijltjes gebruiken?
pi_68909562
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Moonlighter het volgende:
ik heb een vraagje:
Footballmanager heeft een speciale Mac versie uitgebracht. Daar zullen ze dus wel rekening mee gehouden hebben.
pi_68909997
Weet iemand hier hoe je voorgoed TV View moet uitzetten?
pi_68913644
quote:
Op maandag 11 mei 2009 16:26 schreef Moonlighter het volgende:
ik heb een vraagje:
CTRL + muisklik is bij apple toch rechtermuisknop? of was het appeltje + muisklik
pi_68927908
Zojuist voor het eerst meegemaak dat een keeper scoort.

Ik speel met FC Dordrecht in de beker tegen NAC, kom 1-0 voor, en in blessuretijd weet Ten Rouwelaar de bal vanuit een corner in de goal te werken, 1-1 dus.

Overigens heb ik verloren op penalty's.

NAC, wat een kankerclub is het ook.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68927913
quote:
Op zondag 10 mei 2009 13:45 schreef ganzenherder het volgende:
Ik heb nu een speler die me niet moet, die mag opflikkeren dus. Maar als ik hem aanbied wil echt iedereen hem huren maar kopen ho maar. Echt raar
Dat is echt behoorlijk irritant, ja, dat men continu al je spelers wel wil huren maar niet kopen.

Vooral het feit dat je 13 keer NEE zegt en ze gewoon nog een 14e keer proberen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68934450
quote:
Op maandag 11 mei 2009 18:41 schreef Rorata het volgende:

[..]

CTRL + muisklik is bij apple toch rechtermuisknop? of was het appeltje + muisklik
CTRL + muisklik inderdaad.
Bedankt!
pi_68939579
Tijdje niet meer gespeeld, maar gisteravond weer begonnen met Atalanta. Vrij oude selectie en maar 3 miljoen om te investeren, waarvan 2,2 naar een keeper is gegaan. Ik heb wel een goede jeugdopleiding, dus zal daar vooral gebruik van gaan maken. Eerste competitiewedstrijd zal Internazionale-uit worden
pi_68939841
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 14:28 schreef VonHinten het volgende:
Tijdje niet meer gespeeld, maar gisteravond weer begonnen met Atalanta. Vrij oude selectie en maar 3 miljoen om te investeren, waarvan 2,2 naar een keeper is gegaan. Ik heb wel een goede jeugdopleiding, dus zal daar vooral gebruik van gaan maken. Eerste competitiewedstrijd zal Internazionale-uit worden
gl
pi_68940974
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 12:04 schreef Moonlighter het volgende:

[..]

CTRL + muisklik inderdaad.
Bedankt!
  dinsdag 12 mei 2009 @ 23:23:48 #42
168255 J.Herrer
pi_68960945

valt jullie iets op, behalve dan dat ik teveel goals tegen krijg? Een bepaalde club die er niet tussen staat ofzo?
Wie het weet mag het zeggen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_68961607
even om te laten zien dat je ook een seizoen kan draaien met minder tegendoelpunten

pas in de 14e wedstrijd kreeg ik 2 tegendoelpunten, ik speelde gelijk tegen genoa met 2-2, waar ik nog goed weg kwam ook
pi_68961921
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]

valt jullie iets op, behalve dan dat ik teveel goals tegen krijg? Een bepaalde club die er niet tussen staat ofzo?
Feyenoord gedegradeerd? Dat heeft FM dan vrij realistisch gedaan, want in het echt is Feyenoord natuurlijk ook een verschrikkelijk schijtteam.

Mensen, alsjeblieft, hap! Gun me dit lolletje
pi_69003643
Stekelenburg scoorde bij mij een doelpuntje tegen AZ nadat Romero mee opkwam bij een corner
pi_69009942
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:23 schreef J.Herrer het volgende:
[ afbeelding ]

Welke skin is dat?
Patat Friet
pi_69018906
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 11:43 schreef ganzenherder het volgende:

[..]

Welke skin is dat?
bluu
pi_69035939
Vraagje:

Als je bij dode spelmomenten iedere speler instructies geeft wat hij moet doen in desbetreffende situatie, bekijkt FM dat dan per positie of per speler?

Want ik heb het idee dat FM het per positie apart ziet, wat mij niet bepaald het meest logisch lijkt. Een rechtsback hoeft natuurlijk niet per definitie een waardeloze kopper te zijn. Anyone?
Patat Friet
  vrijdag 15 mei 2009 @ 09:00:46 #49
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69045477
ik ga weer keer beginnen met FM, is altijd leuk als je het een tijdje niet gespeeld hebt
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_69046011
Ik ben met Volendam boven de streep gebleven .
Willem II degradeerde rechtstreeks en ADO en Heracles via de play-offs
Jack Tuyp werd 2e op de topscorerslijst met 18 goals..

Het doel voor komend jaar is wederom degradatie play-offs ontlopen(en dan niet door 18e te worden )
Dit ga ik doen met Jan Wuytens en Patrcik Mtiliga als nieuwe spelers. Ben nog aan het proberen wat extra spelers te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')