oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...quote:
waarom zou ik andere mensen niet lelijk mogen noemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
nee in adobe flash cs4. maar dat bekt niet lekker in de TT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
wil je het .fla bestand hebben?quote:
Verontschuldigen op Fok!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengel
Bestandsextensie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
waaruit maken jullie op dat de paint niet zelf gemaakt is
oja bestandsextensies zeggen duidelijk wie het gemaakt heeft...quote:
tuurlijk wel, dit slaat echt op kak. je ziet toch dat ik een .png geupload heb met imageshack?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:34 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kan , maar niet via imageshack uploaden dan.
Waarom zet je dan in de OP dat het een paint is? Jokkerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:35 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dit slaat echt op kak. je ziet toch dat ik een .png geupload heb met imageshack?
Zelfs hier is ze irritantquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan in de OP dat het een paint is? Jokkerd
omdat "hier is de adobe flash CS4 pro edition" gewoon kankerkut klinkt, ik dacht dat iedereen dit wel zou moeten begrijpen... helaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kusje Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs hier is ze irritant![]()
Echt een aanwinst voor Fok!
Dat hadden meer mensen moeten doen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Dacht dat je een half uur geleden ging slapen?
Je intrigeert mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kusje Amsterdammer![]()
Dacht dat je een half uur geleden ging slapen?
wel een lekkere foto in dr foboquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs hier is ze irritant![]()
Echt een aanwinst voor Fok!
DIe is fakequote:
hahah prachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe is fake
Kijk maar naar de bestandsextensie
*proest*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe is fake
Kijk maar naar de bestandsextensie
Maak je daarin ook eikelkaasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:06 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
ik heb het in adobe flash gemaakt vriend.
haha hier moest ik wel effe om lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat "hier is de adobe flash CS4 pro edition" gewoon kankerkut klinkt, ik dacht dat iedereen dit wel zou moeten begrijpen... helaas.
Dit is anders wel de meest geile foto van hem.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is ondervoed..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...
[ afbeelding ]
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..
Hij is wel wat aan de dunne kant though, no offense. Hoewel zeker niet ondervoed!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.![]()
Dat noemen ze jaloezie.
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een laag vetpercentage noemen ze dat, komt veelal door voldoende beweging en gezonde voeding.
Wanneer zullen we afspreken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Lauriette91 fapt op de TS.
Ik heb liever een echte vent , type Vin Diesel. Niet een verwijfde metrosexuele pianostemmer ....
Mannelijke schoonheid humquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wanneer zullen we afspreken?
Ik ben zeker geen Vin Diesel, maar wel een mannelijke schoonheid.
Ik eet piano's als ontbijt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mannelijke schoonheid humAls in " een bierbuik & een grote LCD tv , óf als "afgetraind en goed verzorgd
![]()
Edit je moet natuurlijk wel in staat zijn me te beschermen, zou mezelf niet veilig voelen als ik de pianostemmer naast me in bed zou hebben liggen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
(De linker that is)
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me outquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
HINT HINT HINTquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik eet piano's als ontbijt.
Dus wees gerust!
Afgetraint, oef. Nou ja, geen The Rock of Vin Diesel. Maar sterk genoeg om potlood-ts te breken.
Geen bierbuik, wel een grote LCD tv. Zelf opgetilt hoor![]()
En verzorgd, ja natuurlijk. En ik verzorg jouw er ook nog bij, huppa.
Deal or no deal?
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.quote:
Get a roomquote:
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.
Zolang het ergens naar toe leid, sure.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyUiteraard wel luisteren als ik wat zeg (in ieder geval doen alsof) anders hebben we ruzie
Toch kom je ze elke dag tegen of ga je ze uit de weg?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Zaith het volgende:
Trouwens, weer even OT. Dikke mensen zijn yuk.
Meestal filter ik ze weg. Maar wanneer ik ze toch zie en zij door mijn filter heen komen, ja, je doet er weinig tegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch kom je ze elke dag tegen of ga je ze uit de weg?
Vin dieselquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef BereNDD het volgende:
dit gaat over zielige users die proberen aan te tonen dat ze vin diesel zijn (btw, wie de fuck wil er zo uitzien) om een afspraak te maken met een 18 jarig kloontje...
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
Luister naar de übermensch !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?
Ga naar de kapper man lelijk joch
Heerlijk, iets wat jij onderhand ook eens moet doen, want volgens mij heb jij niet alles op een rijtjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Hey ben je er ook weer? Heb je lekker geslapen
Tot zover geen foto`s van newyorkje. Ik denk dat deze vormloze handicap niet gevraagd wil worden voor ''Down met Fok!''quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?
Ga naar de kapper man lelijk joch
O vertel ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerlijk, iets wat jij onderhand ook eens moet doen, want volgens mij heb jij niet alles op een rijtje
Het is inderdaad erg lastig als zulke figuren naast je in de trein of bus komen zitten, het best werkt nogal altijd een botte kutopmerking maken zodat ze iets verder kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef Zaith het volgende:
[..]
Meestal filter ik ze weg. Maar wanneer ik ze toch zie en zij door mijn filter heen komen, ja, je doet er weinig tegen.
Een beetje dik kan nog wel; die bedoel ik ook niet. Maar de hele dikke mensen daar heb ik weer wel wat tegen. Kan inderdaad irritant zijn in gegeven situatie (OP).
Je vindt jezelf echt "all that"quote:
Nou vertel eens , waarom groeit er gras op je hoofd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot zover geen foto`s van newyorkje. Ik denk dat deze vormloze handicap niet gevraagd wil worden voor ''Down met Fok!''
Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf echt "all that"![]()
Wat heb jij betekend voor de maatschappij dat we allemaal voor je moeten buigen?
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"
Weiden als in schaapjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Zoiets, taalnaziquote:
OMDAT JE FCKING LELIJK BENT JA!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nou vertel eens , waarom heb ik nog steeds geen foto van mezelf gepost?
Pas maar op dat je geen minderwaardigheidscomplex oploopt danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb net keihard gefapt op die wolkenkrabber in Newyorkuni22's fobo
Dat is dan ook wel het enige wat ik respecteer aan die tarrel en dan ga jij daar een beetje over huilen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Tap jij je grappen van google, kloontje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
Werkelijk waar, je bent hilarisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
fucking originele opmerking..quote:
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....quote:
kom me een keer opzoeken zal ik zo zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
fucking originele opmerking..
je fotoalbum zegt genoeg
nee hoor ik dacht het en typte het... dat is heel wat anders...quote:
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
thnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerJij bent
Pas maar op , voor je het weet huist er een nestje merels in je pruik.
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus erafquote:
haha lol, iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
Grappig hoe: "mijn neus is verstopt" bij hem wel letterlijk over komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
ze spuugt hem steeds weer uit in haar hand.. zo kan ik het ookquote:
Nee jij bent hoogstaand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
Als jij haar niet wilt neem ik haar wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Relativiteit is ook een kunst.
Dat verklaard je avatar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger op de kleuterschool sloegen we elkaar de harsens in voor een schepje in de zandbak.
Zegt vervolgens:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Dat ziet er netjes uit toegegeven , jammer dat er dan weer zo'n hoofd opstaat .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
ts slaat wel de spijker op zijn kop!
Alsof dat mijn eigen foto is. Als je je zo nodig heb het internet moet begeven, lees je dan op z'n minst goed in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zegt vervolgens:
[ afbeelding ]
Je bent zo lelijk dat je niet zonder masker naar buiten durft?
waarom niet?quote:Waarom heb je dan een fobo?
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Alsof dat mijn eigen foto is. Als je je zo nodig heb het internet moet begeven, lees je dan op z'n minst goed in.Ik hoef niet mijzelf niet zo nodig te tonen op een website, als ik daar behoefte aan zou hebben zou ik dat wel doen.
inb4
[..]
waarom niet?
en dat heeft hetero is zijn fobo staan??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Gelijk heb je hoor , een beetje lafjes is het wel om vanachter je masker allerlei dingen over anderen te roepenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat heeft hetero is zijn fobo staan??
en je bent zo'n user die alleen maar dit soort foto's van zichzelf kan plaatsen..
[ afbeelding ]
Nee. Bij hem zou er nog een censuur boven op dat masker zitten. Een mooie blur er boven up, de image resizen naar 50x50 pixels en je hebt zijn foto.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en je bent zo'n user die alleen maar dit soort foto's van zichzelf kan plaatsen..
[ afbeelding ]
Pas op dat is Anon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
precies.. ach ja dat zegt genoeg hemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor , een beetje lafjes is het wel om vanachter je masker allerlei dingen over anderen te roepen
quote:
2040 jaar ongeveer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Blizzie het volgende:
jezus hoe oud ben je...
Door grote bek gaat die wat verder zitten tocH?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Verder opzich wel een goede klacht. Vooral als je in de trein zit met 2 stoelen en er dan zo'n dikzak naast je komt zitten waardoor je bijna niet meer kunt ademen.
Pinkpop is saaie shit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:44 schreef Smart_ass het volgende:
Subklacht: ts gaat naar Pinkpop. Das dan wel weer faal.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus als ik geen foto in mijn fobo heb mag ik mijn mening niet uiten? Kortzichtig hoor. Het is puur een keuze, en ik lig er niet wakker van. Ik ga mijzelf absoluut wel even bewijzen bij deze legendarische internethelden.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor , een beetje lafjes is het wel om vanachter je masker allerlei dingen over anderen te roepen
Nou moet je niet arrogant gaan doen.quote:
je mag trouwens je mening best uiten maar hou er dan ook rekening mee dat je iets terug kan krijgen..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
[..]
Dus als ik geen foto in mijn fobo heb mag ik mijn mening niet uiten? Kortzichtig hoor. Het is puur een keuze, en ik lig er niet wakker van. Ik ga mijzelf absoluut wel even bewijzen bij deze legendarische internethelden.Stel je voor, straks denkt iedereen dat ik niet aantrekkelijk ben.
![]()
Daarbij komt, er staat nog iets onderaan bij mijn reactie die het geheel in een andere context plaatst. Echter, zijn jullie al dusdanig afgeleid bij de foto dat jullie klaarblijkelijk niet verder lezen.
hahahaha ..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:56 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou moet je niet arrogant gaan doen.Omdat dat labiele wijf zegt dat je knap bent, wil dat niet zeggen dat je het ook echt bent. Jij had hier eerder een masker op mogen doen.
nee hoor.. daar was jij toch al mee bezig?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Of wil je even een statement maken over je eigen intelligentie?
Fuck, ik had een sappigere reactie verwacht.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahahaha ..
nou dat slaat dus al helemaal nergens op..
ik reageer zo omdat hij niet zo moet lopen huilen.. en plus als je al niet eens lekker op elkaar kan zeuren waar zijn we dan mee bezig met z'n allen
En wat wilde je nu werkelijk zeggen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:58 schreef BereNDD het volgende:
[..]
hahahaha ..
nou dat slaat dus al helemaal nergens op..
ik reageer zo omdat hij niet zo moet lopen huilen.. en plus als je al niet eens lekker op elkaar kan zeuren waar zijn we dan mee bezig met z'n allen
Zinloze reply -1quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:59 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Fuck, ik had een sappigere reactie verwacht.
Je hebt geen foto , je loopt tequote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Wat is je punt? Of wil je even een statement maken over je eigen intelligentie?
oooooohhhquote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je hebt geen foto , je loopt teen vervolgens doe je nog stoer ook. Hoepel op gast
Als ik al je posts zo lees ben je volgens mij op oorlogspad met alles en iedereen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je hebt geen foto , je loopt teen vervolgens doe je nog stoer ook. Hoepel op gast
Op zich is daar niets mis mee maar je moet het wat rustig opbouwen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:06 schreef Harpert het volgende:
[..]
Als ik al je posts zo lees ben je volgens mij op oorlogspad met alles en iedereen?
Net zoiets als dik worden, beetje bij beetje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zich is daar niets mis mee maar je moet het wat rustig opbouwen.
Dat zie je vaak gebeuren om je heen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:08 schreef Harpert het volgende:
[..]
Net zoiets als dik worden, beetje bij beetje?
Maar waarom moet ik ophoepelen? Mag ik niet 'stoer' doen zonder foto? Indien ja, waarom dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:05 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Djeeeeeez , lees jij an sig wel eens iets voor je op het "invoeren" knopje drukt?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:12 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik ophoepelen? Mag ik niet 'stoer' doen zonder foto? Indien ja, waarom dan?
Tevens, jij bent de oppervlakkige muts die in plaats van inhoudelijk reageren, gelijk naar iemands foto kijkt en vervolgens daarmee reageert. Dat zegt an sich genoeg. TS had een duidelijk punt, en is overduidelijk zelf niet dik.
Wil jij met mij een biscuitje eten?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:49 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Djeeeeeez , lees jij an sig wel eens iets voor je op het "invoeren" knopje drukt?
Mij beschuldigen van oppervlakkigheid omdat ik "alleen naar iemand zijn foto kijk en vervolgens reageer" terwijl je zelf TS beoordeelt en gelijk geeft louter naar aanleiding (juist ja) van het zien van zijn foto
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke foto, kijken we daarna wel of je interessant genoeg bentquote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke foto, kijken we daarna wel of je interessant genoeg bent
En met mij dan?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:59 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zorg eerst maar voor een fatsoenlijke foto, kijken we daarna wel of je interessant genoeg bent
Beschuitje eten prima , zolang het maar geen hele rol is en we er geen beleg op doen. Anders komt TS ons in elkaar slaanquote:
Je bent inderdaad kankerlelijkquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...
[ afbeelding ]
[..]
Je moet het niet zo ingewikkeld maken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Beschuitje eten prima , zolang het maar geen hele rol is en we er geen beleg op doen. Anders komt TS ons in elkaar slaan
De inkopper van volle zalen zal ik maar niet doen.quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Beschuitje eten prima , zolang het maar geen hele rol is en we er geen beleg op doen. Anders komt TS ons in elkaar slaan
Is goed. Wel meergranen beschuit dan anders smaakt het ook nergens naar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:04 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik trek ze wel half vol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
De inkopper van volle zalen zal ik maar niet doen.
Je hebt het maar druk met je biscuitjes , dit is geen derde wereld land waar je indruk kunt maken met wat droge biscuitjesquote:
Ik dacht eerder aan een luxe biscuitje tijdens zonsondergang bij candlelight met een mooi glanzend flesje wijn die de date van de avond zo mooi reflecteerd in het glas?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:16 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je hebt het maar druk met je biscuitjes , dit is geen derde wereld land waar je indruk kunt maken met wat droge biscuitjes
De romanticus op FOKquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan biscuitje tijdens zonsondergang bij candlelight met een mooi glanzend flesje wijn die de date van die avond zo mooi reflecteerd in het glas?
Zo beter?
Juist jaquote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef Harpert het volgende:
[..]
Biscuit en wijn? Ga dan op z'n minst voor een kaasplankje.
Kijk uit, anders worden jullie te dik, en krijgt ts een hekel aan jullie....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:32 schreef Harpert het volgende:
[..]
Biscuit en wijn? Ga dan op z'n minst voor een kaasplankje.
Afijn. Wijn, biscuitje en een kaasplankje. Nu goed?quote:
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:17 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik dacht eerder aan een luxe biscuitje tijdens zonsondergang bij candlelight met een mooi glanzend flesje wijn die de date van de avond zo mooi reflecteerd in het glas?
Zo beter?
jij wil het liever over dikke mensen blijven hebben??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef HeadshotNL het volgende:
Waarom zijn jullie heel de tijd off topic aan het lullen, geef die Newyorkuni22 dan niet de aandacht die ze zo graag wil..
Het is vrijdag, wat verwacht je?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef HeadshotNL het volgende:
Waarom zijn jullie heel de tijd off topic aan het lullen, geef die Newyorkuni22 dan niet de aandacht die ze zo graag wil..
Spuit 111!!!! Einzzzzquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef HeadshotNL het volgende:
jaloers?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:05 schreef HeadshotNL het volgende:
Nou...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:17 schreef sig000 het volgende:
Zelfs Maikuuuul post al beschaaft tegenwoordig.
dan kom je ook nog niet lang fok!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jeuh die gewelgig orginele kende we nog niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Halve zigeuner ook goed?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:20 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Zouden er ook Marokkanen op FOK aanwezig zijn?
Ja heel erg, ik wou ook dat ik zo'n egocentrische persoonlijkheid hadquote:
jezus, hangt die scatslet hier nogsteeds rond?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:23 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zolang je Frans Bauer achterwege laat
Wie dan?quote:
Ja hoor , nou laat dat diner bij kaarslicht maar zitten dan.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:25 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wie dan?
En Frans Bauwer (bauer? ...) is een baas.
[ afbeelding ]
En ik had Fransje nog wel gehuurd om voor ons te zingen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:26 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ja hoor , nou laat dat diner bij kaarslicht maar zitten dan.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:28 schreef Newyorkuni22 het volgende:
O dikkerdje dap is ook weer uit zijn winterslaap.![]()
Moet je niet naar de sportschool om aan je lelijke hoofd aan je wasbordje te werken?
Je zou een foto regelenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:27 schreef Zaith het volgende:
[..]
En ik had Fransje nog wel gehuurd om voor ons te zingen!
Grapje, besides, jij wilde niet eens!
Aangesproken? Je heb er wel de typische fat girl foto voor.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er gebeurd met de wereld waar het draaide om het innerlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga geen foto op FOK plaatsen; anders krijg ik te veel stalkers.![]()
Google me even of zo. Zal vast wel wat oude troep goddelijkheden online hebben staan.Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
Wat moet jij nou weer? Moet je niet ergems Tamiflu voor veel geld op marktplaats verhandelen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Aangesproken? Je heb er wel de typische fat girl foto voor.
[ afbeelding ]
precies wat ik denk. cheers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Aangesproken? Je heb er wel de typische fat girl foto voor.
[ afbeelding ]
Allemaal familie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:31 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
AhaEn dat zijn ...? Broers , peetvaders? Hoe werkt zoiets in gipsyland?
Gezellig. Wel veilig doen met jhe nichtjes anders krijg je gedrochten zoals bovengenoemde klaar kopkaas , en dat wil je natuurlijk nietquote:
Ga jij is gauw terug de porno inquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Met vmmmmm bedoelt ze door hoeveel negers ze gepaald wilt worden, fo real.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:18 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
VMMMMMMMMMMMMMM , ik ben een vrouw en aandacht is geil
sick.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hi hi
Dit verklaard alles.
[..]
Met vmmmmm bedoelt ze door hoeveel negers ze gepaald wilt worden, fo real.
Hup, terug de bezemkast in jij.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hi hi
Dit verklaard alles.
[..]
Je fantasie slaat tamelijk op hol.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:43 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hi hi
Dit verklaard alles.
[..]
Niet heel erg, kijk maar onder je postgeschiedenis jij zaadslobberaar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:47 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je fantasie slaat tamelijk op hol.
Mannen ja. Niet metrosexuele hangjongeren die hihi doen en hele dagen op marktplaats doorbrengenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Niet heel erg, kijk maar onder je postgeschiedenis jij zaadslobberaar.
Wat is het leuke aan een trio MVV voor een VROUW?
Dat zal jou niet overkomen hé . Mag ze wel een kaasschaaf meebrengen om dat pondje cheddar van je eikel af te poetsenquote:
Ík had het over negers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:51 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mannen ja. Niet metrosexuele hangjongeren die hihi doen en hele dagen op marktplaats doorbrengen
Ja en ik had het over mannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ík had het over negers.
[ afbeelding ]
Die gozert deugt ook niet, teveel popie jopie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ík had het over negers.
[ afbeelding ]
goeie diss hoor.... sterker nog, de beste diss ooit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat zal jou niet overkomen hé . Mag ze wel een kaasschaaf meebrengen om dat pondje cheddar van je eikel af te poetsen
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozert deugt ook niet, teveel popie jopie.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer wel
Hij is pas net begonnen en is al bezig met interactie met o.a. landen in het Oosten. Ik vind dat je hem nog wat tijd moet gunnen.quote:
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.
Wil je echt zoiets dan moet je dat toch wat anders brengen anders gaat 't niet werken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.
Veel verder dan je persoonlijke sexuele voorkeur aangaande palen en mannen met ons delen is niet haalbaar voor je he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Mieuwkloas het volgende:
Gaat er hier iemand godverdomme nog kankerlekkere tetten posten?
Gewoon posten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellen
bewijs?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellen
Even serieus... hoe komt ze aan die bikini!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dit zijn ze niet:
[ afbeelding ]
Meer de afdeling van TS
In een tentenwinkel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Zaith het volgende:
[..]
Even serieus... hoe komt ze aan die bikini!?
En dat zeg jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
google > tieten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Mieuwkloas het volgende:
Gaat er hier iemand godverdomme nog kankerlekkere tetten posten?
haha kudos voor de mooie opmerking maar eh dude, wtf zo lelijk is ze niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
[ afbeelding ]
Ik heb je foto uitgeprint en hangt in de kelder tegen de ratten. Met zo'n foto moet dat lukken. GVD zeg.
hier wil ik graag nog even op reagerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
[ afbeelding ]
Ik heb je foto uitgeprint en hangt in de kelder tegen de ratten. Met zo'n foto moet dat lukken. GVD zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |