oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...quote:
waarom zou ik andere mensen niet lelijk mogen noemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
nee in adobe flash cs4. maar dat bekt niet lekker in de TT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
wil je het .fla bestand hebben?quote:
Verontschuldigen op Fok!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengel
Bestandsextensie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
waaruit maken jullie op dat de paint niet zelf gemaakt is
oja bestandsextensies zeggen duidelijk wie het gemaakt heeft...quote:
tuurlijk wel, dit slaat echt op kak. je ziet toch dat ik een .png geupload heb met imageshack?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:34 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kan , maar niet via imageshack uploaden dan.
Waarom zet je dan in de OP dat het een paint is? Jokkerdquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:35 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
tuurlijk wel, dit slaat echt op kak. je ziet toch dat ik een .png geupload heb met imageshack?
Zelfs hier is ze irritantquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan in de OP dat het een paint is? Jokkerd
omdat "hier is de adobe flash CS4 pro edition" gewoon kankerkut klinkt, ik dacht dat iedereen dit wel zou moeten begrijpen... helaas.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:36 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Waarom zet je dan in de OP dat het een paint is? Jokkerd
Kusje Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs hier is ze irritant![]()
Echt een aanwinst voor Fok!
Dat hadden meer mensen moeten doen geloof ik.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Dacht dat je een half uur geleden ging slapen?
Je intrigeert mequote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kusje Amsterdammer![]()
Dacht dat je een half uur geleden ging slapen?
wel een lekkere foto in dr foboquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zelfs hier is ze irritant![]()
Echt een aanwinst voor Fok!
DIe is fakequote:
hahah prachtig.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe is fake
Kijk maar naar de bestandsextensie
*proest*quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
DIe is fake
Kijk maar naar de bestandsextensie
Maak je daarin ook eikelkaasquote:Op vrijdag 8 mei 2009 03:06 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
ik heb het in adobe flash gemaakt vriend.
haha hier moest ik wel effe om lachenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:38 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
omdat "hier is de adobe flash CS4 pro edition" gewoon kankerkut klinkt, ik dacht dat iedereen dit wel zou moeten begrijpen... helaas.
Dit is anders wel de meest geile foto van hem.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
TS is ondervoed..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...
[ afbeelding ]
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mwah, valt wel mee, heb een klein klein buikje.. Ben 1.97m en weeg 85 kilo..
Hij is wel wat aan de dunne kant though, no offense. Hoewel zeker niet ondervoed!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:32 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dus dan vind jij iemand met een sixpack gelijk ondervoed.![]()
Dat noemen ze jaloezie.
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:41 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Een laag vetpercentage noemen ze dat, komt veelal door voldoende beweging en gezonde voeding.
Wanneer zullen we afspreken?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:45 schreef Newyorkuni22 het volgende:
Lauriette91 fapt op de TS.
Ik heb liever een echte vent , type Vin Diesel. Niet een verwijfde metrosexuele pianostemmer ....
Mannelijke schoonheid humquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wanneer zullen we afspreken?
Ik ben zeker geen Vin Diesel, maar wel een mannelijke schoonheid.
Ik eet piano's als ontbijt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:49 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mannelijke schoonheid humAls in " een bierbuik & een grote LCD tv , óf als "afgetraind en goed verzorgd
![]()
Edit je moet natuurlijk wel in staat zijn me te beschermen, zou mezelf niet veilig voelen als ik de pianostemmer naast me in bed zou hebben liggen
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het doet me een beetje denken aan dit plaatje:
[ afbeelding ]
(De linker that is)
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me outquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
En zelf lekker anoniem blijven om al je vetrollen te verbergen.
HINT HINT HINTquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:59 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Hij is dinsdag de sjaak in FOK! Take me out
Goed bezigquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:58 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik eet piano's als ontbijt.
Dus wees gerust!
Afgetraint, oef. Nou ja, geen The Rock of Vin Diesel. Maar sterk genoeg om potlood-ts te breken.
Geen bierbuik, wel een grote LCD tv. Zelf opgetilt hoor![]()
En verzorgd, ja natuurlijk. En ik verzorg jouw er ook nog bij, huppa.
Deal or no deal?
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.quote:
Get a roomquote:
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik noem het 'zelfbewust', maar wat jij wil.
Zolang het ergens naar toe leid, sure.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:13 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik vind het wel geil , mannen die weten wat ze willen zijn zoveel meer sexyUiteraard wel luisteren als ik wat zeg (in ieder geval doen alsof) anders hebben we ruzie
Toch kom je ze elke dag tegen of ga je ze uit de weg?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:14 schreef Zaith het volgende:
Trouwens, weer even OT. Dikke mensen zijn yuk.
Meestal filter ik ze weg. Maar wanneer ik ze toch zie en zij door mijn filter heen komen, ja, je doet er weinig tegen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch kom je ze elke dag tegen of ga je ze uit de weg?
Vin dieselquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:25 schreef BereNDD het volgende:
dit gaat over zielige users die proberen aan te tonen dat ze vin diesel zijn (btw, wie de fuck wil er zo uitzien) om een afspraak te maken met een 18 jarig kloontje...
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
Luister naar de übermensch !quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?
Ga naar de kapper man lelijk joch
Heerlijk, iets wat jij onderhand ook eens moet doen, want volgens mij heb jij niet alles op een rijtjequote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:40 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Hey ben je er ook weer? Heb je lekker geslapen
Tot zover geen foto`s van newyorkje. Ik denk dat deze vormloze handicap niet gevraagd wil worden voor ''Down met Fok!''quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nee jij heb een lekker bekkie , heb je stage gelopen in Tjernobyl ofzo ?
Ga naar de kapper man lelijk joch
O vertel ?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heerlijk, iets wat jij onderhand ook eens moet doen, want volgens mij heb jij niet alles op een rijtje
Het is inderdaad erg lastig als zulke figuren naast je in de trein of bus komen zitten, het best werkt nogal altijd een botte kutopmerking maken zodat ze iets verder kijken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:20 schreef Zaith het volgende:
[..]
Meestal filter ik ze weg. Maar wanneer ik ze toch zie en zij door mijn filter heen komen, ja, je doet er weinig tegen.
Een beetje dik kan nog wel; die bedoel ik ook niet. Maar de hele dikke mensen daar heb ik weer wel wat tegen. Kan inderdaad irritant zijn in gegeven situatie (OP).
Je vindt jezelf echt "all that"quote:
Nou vertel eens , waarom groeit er gras op je hoofd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:43 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot zover geen foto`s van newyorkje. Ik denk dat deze vormloze handicap niet gevraagd wil worden voor ''Down met Fok!''
Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je vindt jezelf echt "all that"![]()
Wat heb jij betekend voor de maatschappij dat we allemaal voor je moeten buigen?
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:47 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Net vond je me nog intrigerend en nu opeens "all that"
Weiden als in schaapjes?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Zoiets, taalnaziquote:
OMDAT JE FCKING LELIJK BENT JA!!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:46 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Nou vertel eens , waarom heb ik nog steeds geen foto van mezelf gepost?
Pas maar op dat je geen minderwaardigheidscomplex oploopt danquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:51 schreef Penisbaard het volgende:
Ik heb net keihard gefapt op die wolkenkrabber in Newyorkuni22's fobo
Dat is dan ook wel het enige wat ik respecteer aan die tarrel en dan ga jij daar een beetje over huilen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is intrigerend te zien hoe arrogant een persoon kan reageren.
Dit is volgens je profiel pas je 3e dag op Fok!, en vindt je nu al waard om een naamtopic in KLB aan je te weiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |