oja, ik ben best wel kankerlelijk ja...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...quote:
waarom zou ik andere mensen niet lelijk mogen noemen?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengelquote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
nee in adobe flash cs4. maar dat bekt niet lekker in de TT.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:29 schreef Dennis_enzo het volgende:
Dat plaatje is heul niet in paint gemaakt
wil je het .fla bestand hebben?quote:
Verontschuldigen op Fok!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:27 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
sorry was op een feestje. wederom met een dik zwijn erbij. ja je kan idd nog de borrelnootjes zien, gut wat erg zeg...
Van wie ben jij een kloon?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:30 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Idd, TS = ook nog lelijk en lijkt op Dennis de bengel
Bestandsextensie?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:31 schreef swarmahoer het volgende:
waaruit maken jullie op dat de paint niet zelf gemaakt is
oja bestandsextensies zeggen duidelijk wie het gemaakt heeft...quote:
tuurlijk wel, dit slaat echt op kak. je ziet toch dat ik een .png geupload heb met imageshack?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:34 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Kan , maar niet via imageshack uploaden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |