Tap jij je grappen van google, kloontje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
Werkelijk waar, je bent hilarisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
fucking originele opmerking..quote:
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....quote:
kom me een keer opzoeken zal ik zo zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
fucking originele opmerking..
je fotoalbum zegt genoeg
nee hoor ik dacht het en typte het... dat is heel wat anders...quote:
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
thnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerJij bent
Pas maar op , voor je het weet huist er een nestje merels in je pruik.
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus erafquote:
haha lol, iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
Grappig hoe: "mijn neus is verstopt" bij hem wel letterlijk over komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |