Tap jij je grappen van google, kloontje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
Werkelijk waar, je bent hilarisch.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Ik ben je vader niets dus haat me nietBen je ambassadeur van KIKA ofzo, met je geile pruik?
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Vin dieselDat jij nou de vormen van een peer heb kan TS niks aan doen.
fucking originele opmerking..quote:
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....quote:
kom me een keer opzoeken zal ik zo zeggenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
zegt iemand met zo'n rot kopquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef BereNDD het volgende:
[..]
fucking originele opmerking..
je fotoalbum zegt genoeg
nee hoor ik dacht het en typte het... dat is heel wat anders...quote:
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Tot nu toe nog geen foto`s van jou verfijnde smoeltje gezien....
Met zo`n downface als dat jij hebt zou ik het maar niet doen ook, kutuser is één ding maar een kutuser met een downface die Vin diesel roept naar ieder lijf wat meer uitstraling heeft dan jou sponzige vleespartij...nee, doe maar niet
thnxquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:08 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Je bent te dom om een fobo te openen, Berend is lekkerJij bent
Pas maar op , voor je het weet huist er een nestje merels in je pruik.
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus erafquote:
haha lol, iddquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
Grappig hoe: "mijn neus is verstopt" bij hem wel letterlijk over komt.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat is Michael Jackson , moet wel met zijn mond open eten om te ademen , anders valt zijn neus eraf
ze spuugt hem steeds weer uit in haar hand.. zo kan ik het ookquote:
Nee jij bent hoogstaand.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
Als jij haar niet wilt neem ik haar wel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Relativiteit is ook een kunst.
Dat verklaard je avatar.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
Vroeger op de kleuterschool sloegen we elkaar de harsens in voor een schepje in de zandbak.
Zegt vervolgens:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Dat ziet er netjes uit toegegeven , jammer dat er dan weer zo'n hoofd opstaat .quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:17 schreef ASroma het volgende:
[ afbeelding ]
ts slaat wel de spijker op zijn kop!
Alsof dat mijn eigen foto is. Als je je zo nodig heb het internet moet begeven, lees je dan op z'n minst goed in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:30 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Zegt vervolgens:
[ afbeelding ]
Je bent zo lelijk dat je niet zonder masker naar buiten durft?
waarom niet?quote:Waarom heb je dan een fobo?
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:33 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Alsof dat mijn eigen foto is. Als je je zo nodig heb het internet moet begeven, lees je dan op z'n minst goed in.Ik hoef niet mijzelf niet zo nodig te tonen op een website, als ik daar behoefte aan zou hebben zou ik dat wel doen.
inb4
[..]
waarom niet?
en dat heeft hetero is zijn fobo staan??quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Nee jij bent hoogstaand.
[ afbeelding ]
Gelijk heb je hoor , een beetje lafjes is het wel om vanachter je masker allerlei dingen over anderen te roepenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en dat heeft hetero is zijn fobo staan??
en je bent zo'n user die alleen maar dit soort foto's van zichzelf kan plaatsen..
[ afbeelding ]
Nee. Bij hem zou er nog een censuur boven op dat masker zitten. Een mooie blur er boven up, de image resizen naar 50x50 pixels en je hebt zijn foto.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
en je bent zo'n user die alleen maar dit soort foto's van zichzelf kan plaatsen..
[ afbeelding ]
Pas op dat is Anon.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:36 schreef BereNDD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
precies.. ach ja dat zegt genoeg hemquote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:37 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor , een beetje lafjes is het wel om vanachter je masker allerlei dingen over anderen te roepen
quote:
2040 jaar ongeveer.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:04 schreef Blizzie het volgende:
jezus hoe oud ben je...
Door grote bek gaat die wat verder zitten tocH?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 11:43 schreef Smart_ass het volgende:
Verder opzich wel een goede klacht. Vooral als je in de trein zit met 2 stoelen en er dan zo'n dikzak naast je komt zitten waardoor je bijna niet meer kunt ademen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |