Dat zal jou niet overkomen hé . Mag ze wel een kaasschaaf meebrengen om dat pondje cheddar van je eikel af te poetsenquote:
Ík had het over negers.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:51 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Mannen ja. Niet metrosexuele hangjongeren die hihi doen en hele dagen op marktplaats doorbrengen
Ja en ik had het over mannenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ík had het over negers.
[ afbeelding ]
Die gozert deugt ook niet, teveel popie jopie.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ík had het over negers.
[ afbeelding ]
goeie diss hoor.... sterker nog, de beste diss ooit.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:54 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dat zal jou niet overkomen hé . Mag ze wel een kaasschaaf meebrengen om dat pondje cheddar van je eikel af te poetsen
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer welquote:Op vrijdag 8 mei 2009 14:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gozert deugt ook niet, teveel popie jopie.
Daar heb je gelijk in.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer wel
Hij is pas net begonnen en is al bezig met interactie met o.a. landen in het Oosten. Ik vind dat je hem nog wat tijd moet gunnen.quote:
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:01 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Veel beter dan zijn voorganger doet hij het niet. Hij weet het wel leuker te brengen...dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.
Wil je echt zoiets dan moet je dat toch wat anders brengen anders gaat 't niet werken.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Laat jij je nou maar palen door een aantal mannen want hier snap je niet al te veel van.
Veel verder dan je persoonlijke sexuele voorkeur aangaande palen en mannen met ons delen is niet haalbaar voor je he?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Mieuwkloas het volgende:
Gaat er hier iemand godverdomme nog kankerlekkere tetten posten?
Gewoon posten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellen
bewijs?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:14 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
De mijne zijn te klein heb ik me eerder laten vertellen
Even serieus... hoe komt ze aan die bikini!?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:18 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[..]
Dit zijn ze niet:
[ afbeelding ]
Meer de afdeling van TS
In een tentenwinkel.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:20 schreef Zaith het volgende:
[..]
Even serieus... hoe komt ze aan die bikini!?
En dat zeg jij?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:25 schreef Newyorkuni22 het volgende:
[ afbeelding ]
En dat durft andere mensen lelijk te noemen, epic fail
google > tieten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:12 schreef Mieuwkloas het volgende:
Gaat er hier iemand godverdomme nog kankerlekkere tetten posten?
haha kudos voor de mooie opmerking maar eh dude, wtf zo lelijk is ze niet.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
[ afbeelding ]
Ik heb je foto uitgeprint en hangt in de kelder tegen de ratten. Met zo'n foto moet dat lukken. GVD zeg.
hier wil ik graag nog even op reagerenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:22 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
En dat zeg jij?
[ afbeelding ]
Ik heb je foto uitgeprint en hangt in de kelder tegen de ratten. Met zo'n foto moet dat lukken. GVD zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |