Ik had zojuist een gesprek met mijn vriendin over seks. Ineens kwam ze aanzetten met `dat ze er wel eens over nagedacht heeft hoe het zou zijn om een trio met een andere meid er bij te doen`, maar dan toch tot de conclusie kwam dat ze het niet zou kunnen aanzien om mij met een ander bezig te zien.
Ik haakte hier natuurlijk gretig doch subtiel op in. Het lijkt mij zeker leuk, maar ik begrijp het jaloerse aspect maar al te goed. Ik ga verder ook niks pushen of aankaarten, alles moet van haar kant uit komen. Ik heb wel aangegeven er voor open te staan.
Enfin, toen ging ik even op pyschologisch onderzoek en vroeg haar of ze ook interesse had in een MMV trio (met een man erbij dus), maar dat lijkt haar absoluut 100% niks. Ze vindt sexuele handelingen zoals pijpen enzo bv. denigrerend voor de vrouw (en vies), behalve als er liefde bij zit. Ze zegt dus dat ze echt van 2 mannen zou moeten houden om daar voor open te staan. (daar was ik blij mee want ik moet er niet aan denken

)
Maar toen vroeg ik dus even door over het MVV trio, maar ik kon er nou niet precies achterkomen waarom ze er nou wel eens over nadacht. Ze zegt dat de grapjes die we er ooit over hebben gemaakt haar hebben laten nadenken over `iets nieuws`, dus de interesse is er wel.
Maar toen ik begon over of ze het leuk lijkt om `iets` met een andere meid te doen, of bisexuele (mini) lusten heeft was het antwoord toch nee... Maar vies of zo ook niet.
Mijn vraag is nu dus aan de dames die ervaring of interesse hebben in MVV trio's, wat nou voor jullie de motivatie erachter is? Sex met een andere vrouw? Samen met een ander je vriend extra verwennen? Iets anders?