abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68795762
Ik had zojuist een gesprek met mijn vriendin over seks. Ineens kwam ze aanzetten met `dat ze er wel eens over nagedacht heeft hoe het zou zijn om een trio met een andere meid er bij te doen`, maar dan toch tot de conclusie kwam dat ze het niet zou kunnen aanzien om mij met een ander bezig te zien.

Ik haakte hier natuurlijk gretig doch subtiel op in. Het lijkt mij zeker leuk, maar ik begrijp het jaloerse aspect maar al te goed. Ik ga verder ook niks pushen of aankaarten, alles moet van haar kant uit komen. Ik heb wel aangegeven er voor open te staan.

Enfin, toen ging ik even op pyschologisch onderzoek en vroeg haar of ze ook interesse had in een MMV trio (met een man erbij dus), maar dat lijkt haar absoluut 100% niks. Ze vindt sexuele handelingen zoals pijpen enzo bv. denigrerend voor de vrouw (en vies), behalve als er liefde bij zit. Ze zegt dus dat ze echt van 2 mannen zou moeten houden om daar voor open te staan. (daar was ik blij mee want ik moet er niet aan denken )

Maar toen vroeg ik dus even door over het MVV trio, maar ik kon er nou niet precies achterkomen waarom ze er nou wel eens over nadacht. Ze zegt dat de grapjes die we er ooit over hebben gemaakt haar hebben laten nadenken over `iets nieuws`, dus de interesse is er wel.
Maar toen ik begon over of ze het leuk lijkt om `iets` met een andere meid te doen, of bisexuele (mini) lusten heeft was het antwoord toch nee... Maar vies of zo ook niet.

Mijn vraag is nu dus aan de dames die ervaring of interesse hebben in MVV trio's, wat nou voor jullie de motivatie erachter is? Sex met een andere vrouw? Samen met een ander je vriend extra verwennen? Iets anders?

pi_68795842
Ik denk dat vrouwen van elkaar weten wat ze lekker vinden.

Verder ben je wel een lucky bastard
pi_68795882
Niks aan. Geef mij maar een MMV.
  Moderator vrijdag 8 mei 2009 @ 01:11:55 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_68795891
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:11 schreef pussydeluxe het volgende:
VVM only
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_68795973
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:11 schreef Jimbo het volgende:

[..]

VVM only
VMMMMMMMMMMMMMM , ik ben een vrouw en aandacht is geil
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:25:32 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_68796062
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:18 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

je komt me idd bekend voor
pi_68796080
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:25 schreef Buschetta het volgende:

[..]

je komt me idd bekend voor
voor jou
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:27:55 #8
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796094
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:11 schreef pussydeluxe het volgende:
*meldt

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_68796101
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:27 schreef timbob het volgende:

[..]

*meldt
Zou je niet jaloers worden als je vriendin met een ander aan het batsen is? Ik bedoel na afloop als de geiligheid weer wat gezakt is?
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:28:59 #10
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796104
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:18 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

*ook meldt

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:30:29 #11
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796128
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:28 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Zou je niet jaloers worden als je vriendin met een ander aan het batsen is? Ik bedoel na afloop als de geiligheid weer wat gezakt is?
Ten eerste, heb ik nu net geen vriendin..

en ten tweede... weet ik niet. hangt er wat vanaf, hoe de relatie is, als het al een relatie is, wie de vent is. en of het er leuk uit ziet. en al die factoren.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_68796142
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:30 schreef timbob het volgende:

[..]

Ten eerste, heb ik nu net geen vriendin..

en ten tweede... weet ik niet. hangt er wat vanaf, hoe de relatie is, als het al een relatie is, wie de vent is. en of het er leuk uit ziet. en al die factoren.
Aha keej, dus gewoon jij en een willekeurige man en een vreemde vrouw. Ik een relatie zou het denk ik ook wel kunnen al moet je dan wel sterk in je schoenen staan en niet onzeker/jaloers zijn (iets dat de meeste mannen standaard wel zijn)
pi_68796148
Jij mag kijken.
pi_68796153
Sorry maar iedereen antwoord met zijn/haar eigen voorkeur voor een MMV trio of wat dan ook maar dat was niet de vraag van de OP

Gelieve te schrijven wat het fijne is voor de vrouw (ook als je niet bisexueel bent) aan een MVV trio.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:35:00 #15
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796176
[quote]Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef Newyorkuni22 het volgende:

[..]

Aha keej, dus gewoon jij en een willekeurige man en een vreemde vrouw. Ik een relatie zou het denk ik ook wel kunnen al moet je dan wel sterk in je schoenen staan en niet onzeker/jaloers zijn (iets dat de meeste mannen standaard wel zijn)
[/quote

In een relatie zou ik het denkik wel kunnen, als ik me erg zeker voel in de relatie.
In m'n vorige bijvoorbeeld, zou het niet gewerkt hebben.

Maar ik denk wel dat het in een andere relatie had gekunt ja.
Al is inderdaad buiten je relatie om wel makkelijker. (ik bedoel dus, dat jij de derde persoon bent ...)

jezus, de zinsopbouw is weer ver te zoeken deze avond.

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_68796184
Ik zou het niet aan kunnen zien als mijn vriendin door een andere kerel gepakt word maar stel dat ik geen relatie heb met die vrouw zou ik best een andere man erbij kunnen hebben. Moet hij wel van mij afblijven. Maar een MVV trio lijkt me natuurlijk 10x beter maar dat gaat mijn vriendin nooit goed vinden
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:36:34 #17
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796189
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:32 schreef pictionary het volgende:
Sorry maar iedereen antwoord met zijn/haar eigen voorkeur voor een MMV trio of wat dan ook maar dat was niet de vraag van de OP

Gelieve te schrijven wat het fijne is voor de vrouw (ook als je niet bisexueel bent) aan een MVV trio.
Ohja sorry.

Wie opent er even een MMV topic?

Anyway. In jouw geval zou je je misschien samen kunnen richten op de andere vrouw?
of juist dat jij en de andere vrouw samen je vriendin verwennen ofzo. Dan heeft je vriendin geen reden om heul jaloers te worden

▀█▀ █ █▀█▀█
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:50:16 #18
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68796287
Mijn mening is dat als iemand hierover begint in een relatie, het einde in zicht is.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 01:59:58 #19
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_68796339
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:03 schreef pictionary het volgende:
Ik haakte hier natuurlijk gretig doch subtiel op in. [..]. Ik heb wel aangegeven er voor open te staan.
versus
quote:
Ze zegt dus dat ze echt van 2 mannen zou moeten houden om daar voor open te staan. (daar was ik blij mee want ik moet er niet aan denken )
Ik ben zelf man, maar hier moet ik altijd wat van kotsen. Zelf altijd openstaan om erbij te rommelen, maar als je vriendin zoiets zou willen, is het geen issue.
Stop the world, I want to get out.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:10:55 #20
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_68796420
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

versus
[..]

Ik ben zelf man, maar hier moet ik altijd wat van kotsen. Zelf altijd openstaan om erbij te rommelen, maar als je vriendin zoiets zou willen, is het geen issue.
Goed punt

▀█▀ █ █▀█▀█
pi_68796449
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 01:59 schreef Lkw het volgende:

[..]

versus
[..]

Nou nou nou. Ten eerste zal ik nooit maar dan ook nooit mijn vriendin iets willen opdringen of wat dan ook op dat gebied, om die reden die jij geeft.
IK zou inderdaad nooit aankaarten om er een man OF vrouw bij te willen hebben. Dus onredelijk ben ik sowieso niet.
Dat het mij inderdaad wel leuk lijkt met een vrouw en niet met een man, tja dat is toch persoonlijk?
Met dat `gretig` op in gaan bedoelde ik meer dat ik niet heb gezegd dat ik het niet zou willen want dat ik het stiekem wel leuk vond dat ze er over begon, maar ook dat ik al het begrip op de wereld zou hebben als ze niet zou aankunnen wat ze overigens zelf al aangaf.
Voor mij is deze zaak ook gesloten tot zij hem weer opent.

En ja, ook als ik mijn ego probeer uit te schakelen lijkt mij het absoluut niet leuk om er een andere man bij te hebben. Maar mijn vriendin vindt dat gelukkig ook dus dat is sowieso al out of the question.
Ik ben gewoon benieuwd in psychologische beweegredenen, vandaar dit topic.
pi_68796650
Een trio met MVV is geen "fuck" aan. Het lijkt veel te veel op werken
pi_68796659
quote:
Op vrijdag 8 mei 2009 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Een trio met MVV is geen "fuck" aan. Het lijkt veel te veel op werken
TS mocht kijken en dan daarna alleen eigen mokkel dus dat valt mee.
  vrijdag 8 mei 2009 @ 02:56:41 #24
240156 Limey
Sassenach
pi_68796699
Totaal niet boeiend waar een vrouw de voorkeur aan geeft. Zuigen....
"Now that's no way for a kid to be wastin his time, readin' that long-haired gobbledegook"
Foghorn Leghorn
pi_68797991
Ik vond het heerlijk.. De aandacht zowel van een vrouw als van een man..
Als je niet biseksueel ben moet je er niet aan beginnen. Dan word je jaloers.
Want je mannetje moet ook aandacht geven aan de 2de vrouw. En als je dan niet biseksueel (of geen interesse hebt in de 2de vrouw) lig je daar dus even niets te doen.
Als beide vrouwen zich ook met elkaar bezig kunnen houden is het voor de man ook niet hard werken hoor.
Dan gaat alles heerlijk geleidelijk zonder dat er ook maar 1 iemand hoeft te wachten op aandacht, strelingen of wat dan ook.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')