quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:23 schreef 3lmo het volgende:
Ik overweeg trouwens nog hier groene te halen, maar ze zijn toch nep op die website? Maar goed, als je het er niet aan af ziet en ze lopen prima interesseert het mij niet zoveel.
Ha-ha.quote:Op donderdag 7 mei 2009 23:30 schreef 3lmo het volgende:
Nee, ik opende gewoon een nieuw topic voor de lol. Jeweets.
Is wel leukquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ziet er niet nep uit, maar groene met zwarte rand zijn niet leuk. Als jullie groene all stars vinden (bij voorkeur laag) met groene rand weten jullie me te vinden.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ben 2 weekjes geleden naar Berlijn geweest met school, en ja ik ben ook naar de muur geweest!Maar niet naar de berlijnse muur ( daar ben ik ook heengeweest maar dat is het punt niet), Ik ben naar de allstarmuur geweest =D Er zullen vast wel grotere allstarwinkels bestaan maar dit was de grootste muur die ik van allstars heb gezien en er stonden allemaal special editions tussen:D
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ben 2 weekjes geleden naar Berlijn geweest met school, en ja ik ben ook naar de muur geweest!Maar niet naar de berlijnse muur ( daar ben ik ook heengeweest maar dat is het punt niet), Ik ben naar de allstarmuur geweest =D Er zullen vast wel grotere allstarwinkels bestaan maar dit was de grootste muur die ik van allstars heb gezien en er stonden allemaal special editions tussen:D
[ link | afbeelding ]
( tegenover die muur stond nog een hele muur vol met allstarsmaar daar heb ik geen foto van
Tof dat ze ook allemaal speciale hebben en niet alleen de standaard kleurenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
[ link | afbeelding ]
( tegenover die muur stond nog een hele muur vol met allstarsmaar daar heb ik geen foto van
Elke Pro-Sport.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die van The Who zo gaaf hè? Ik zit er hard over na te denken om ze te halen. Nu nog een winkel vinden waar ze hem hebben. Iemand een idee? Anders bestel ik ze wel via eBay of zo.
Ben zo blij met m'n nieuwe Ozzies! Kan zijn dat ik die van the Who ook heb gezien op de site waar ik deze vandaan heb.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:17 schreef Rikketik het volgende:
Ik vind die van The Who zo gaaf hè? Ik zit er hard over na te denken om ze te halen. Nu nog een winkel vinden waar ze hem hebben. Iemand een idee? Anders bestel ik ze wel via eBay of zo.
Wat tofquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:40 schreef Tanjaa het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die tassen zijn wel tof ja, alleen best duur of niet?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
![]()
En die tassen zijn trouwens ook altijd leuk!
Die zijn ook best duur ja.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:21 schreef S-Two het volgende:
[..]
Die tassen zijn wel tof ja, alleen best duur of niet?
Okay, thanx! Ik zal d'r nog eens over nadenken, maar ik ben er bijna zeker van dat ik hem koop.quote:
Laten we dan meteen de hele OP veranderenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:03 schreef Myster_E het volgende:
Het volgende deel moet een overzicht hebben met webwinkels, dus verzamelen maar.
Wat wil je er anders aanquote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Laten we dan meteen de hele OP veranderen
Misschien iets met leuke plaatjes? Dit ziet er ook zo tekstueel uit..quote:
Ik kan wel wat maken ofzoquote:Op zaterdag 9 mei 2009 19:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Misschien iets met leuke plaatjes? Dit ziet er ook zo tekstueel uit..
Ik ben zelf niet zo handig om een mooie op te maken![]()
En gekocht! Zullen woensdag afgeleverd worden denk ik. Ben erg benieuwd! Redelijk aparte all stars die nog goed bij mijn kleding staan ook. En sowieso, The Who:quote:Op vrijdag 8 mei 2009 16:24 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Okay, thanx! Ik zal d'r nog eens over nadenken, maar ik ben er bijna zeker van dat ik hem koop.
Ik heb zelf maat 45 maar en staat ook bij Uk 11 echter wat moet ik bij Eu 29 voorstellen is dat gewoon weer een anderen maatquote:Size:
EU 29 UK 11
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de verzendkosten zijn me iets te hoog voor 1 paar schoen. Nu is 2 of 3 paar in 1 keer bestellen veel goedkoper.
Namelijk van 28 dollar naar 39 voor 2/3 paar.
Als je interesse hebt kun je wel een pm sturen.
Dan geef ik je een linkje naar die shop en kun je iets uitzoeken wat jij eventueel leuk vind.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Mwah 3 is net iets teveel. En ik heb nog 2 paar die nog redlijk mee kunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:39 schreef Slappy het volgende:
Ik bestel altijd gelijk 3Hoe duur is het als je 2 besteld,ik bedoel de verzend kosten dan?
ja, alleen verzenden.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:08 schreef Slappy het volgende:
Huh ben vandaag niet helderDus 39 Dollar voor 3x paar?
quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
This sucks! Ik wilde deze van Plutosport, maar die hebben ze niet meer in mijn maat en die krijgen ze ook niet meer binnen.Weet iemand waar deze nog meer te koop zijn?
[ afbeelding ]
Ze verzenden niet naar buitenlandquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:53 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
ja, alleen verzenden.
Moet uit amerika. vandaar.
De shop kun je hier vinden
http://caliroots.com/system/search/product.asp?tab=11&id=10699quote:Op maandag 11 mei 2009 16:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
This sucks! Ik wilde deze van Plutosport, maar die hebben ze niet meer in mijn maat en die krijgen ze ook niet meer binnen.Weet iemand waar deze nog meer te koop zijn?
[ afbeelding ]
40quote:Op woensdag 13 mei 2009 22:39 schreef Gerard-Joling het volgende:
[..]
http://caliroots.com/system/search/product.asp?tab=11&id=10699
In de sale bij Caliroots. Enkel nog in maat 36 en 37,5. Weet niet welke maat jij hebt?
Hebben veel All Stars last van. Bij mij loopt het meestal parallel aan de warmte in de schoen zelf. Dus hoe langer ik ze draag, hoe meer scheten de schoenen laten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef wise het volgende:
Heb ze onlangs ook, alleen lijkt het net of er lucht tussen me schoen en voet zit. Je hoort dan van die "windjes". Iemand idee?
Linkquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:02 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ik haal ze altijd van de duitse Ebay. Geen douane gezeik enzo. Gister nog een paar gekocht voor 44 eurootjes incl verzenden
Gewoon goed naar de beoordelingen vd verkoper kijken en dan zit het vaak wel goed.
heb hier wel ergens zooltjes liggen, maar dat helpt ook niet. Wel kut, kan er amper op lopenquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:03 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Hebben veel All Stars last van. Bij mij loopt het meestal parallel aan de warmte in de schoen zelf. Dus hoe langer ik ze draag, hoe meer scheten de schoenen laten.
Welquote:
Gedaan en doet ie ookquote:
Dat niet wel dat ik over de verharde stukjes ga met mijn hiel. Dan hoor je ook geluidjesquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef wise het volgende:
Heb ze onlangs ook, alleen lijkt het net of er lucht tussen me schoen en voet zit. Je hoort dan van die "windjes". Iemand idee?
Hoe duur preciesquote:
quote:
Alleen als de douane het pakketje onderschept moet je wel btw betalenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mwah 3 is net iets teveel. En ik heb nog 2 paar die nog redlijk mee kunnen
Het is voor 1 paar 28 dollar
2 paar 39 en voor 3 paar ook
4 paar wordt 50 dollar
3 paar is dus het voordeligste al kan 4 ook wel.
Zonder importdinges te betalen dacht ik. vanaf 20 euro wel btw dacht ikquote:
Ze vallen idd groter uit dan wat je bij andere schoenen draagt.quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:30 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb nog nooit all stars gedragen, en ik heb wel eens gehoord dat all stars iets groter uitvallen dan andere merken, klopt dit?
OKe, is dat veel, half/hele maat?quote:Op donderdag 14 mei 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ze vallen idd groter uit dan wat je bij andere schoenen draagt.
Zeker een hele maat.quote:
Ze zijn binnen!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:34 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ben zo blij met m'n nieuwe Ozzies! Kan zijn dat ik die van the Who ook heb gezien op de site waar ik deze vandaan heb.
[ afbeelding ]
Natuurlijk zag ik dat. Ik heb die met groene streep ook al gezien, maar die wordt alleen naar Duitsland en Oostenrijk verzonden. Ik heb het hele internet al gezocht naar groene met groene streep (het liefst lage) maar die hebben ze gewoon nergens in mijn maat. Bijna overal alleen hele maten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 11:53 schreef Gerard-Joling het volgende:
Je ziet hopelijk toch wel dat een gebruikt paar betreft?
Haal dan deze uit Duitsland, scheelt verzendkosten!
http://cgi.ebay.nl/Converse-AS-HI-Can-Celtic-Green-Gr-38-US-5-5-Chuck_W0QQitemZ220411527289QQcmdZViewItemQQptZKleidung_Accessoires_Schuhe_Damenschuhe?hash=item220411527289&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50
En nog met een groene streep ook
Waar kan je ze het goedkoopst halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:19 schreef Gerard-Joling het volgende:
Zit vaak Ebay af te struinen dus zal erop lettenDIe aanbieder is idd duur. Nederlandse winkelprijzen zijn het. Kan idd veel goedkoper!
http://www.plutosport.nl/epages/Plutosport.storefront/4a0ea801004bda7f2720c0a800f20645/Search/Run?Manufacture=1007&refreshed=true daar vallen ze opzich wel mee.quote:
Ik zag vanmiddag iemand lopen met die schoenen aan en ik dacht nog 'oh die zijn vet'quote:Op zaterdag 16 mei 2009 14:53 schreef Elvanera het volgende:
Nieuwe besteld
Voor ¤ 47 ipv ¤ 70
[ afbeelding ]
Ja, ooit in een gekke bui een stel oranje gekocht. Dezelfde maand lieten stukken binnenvoering los en liepen ze voor geen meter meer. Wie weet komt het door die wandeling van 7 uur lang over de afsluitdijk?quote:
Droeg het weekend hele dunne sokken en toen hoorde je het niet. Lag waarschijnlijk aan de sokkenquote:Op donderdag 14 mei 2009 16:11 schreef wise het volgende:
Als je sokken geluid gaan maken, moet je ze eens uittrekken en wassen, viezerd!quote:Op maandag 25 mei 2009 16:38 schreef wise het volgende:
[..]
Droeg het weekend hele dunne sokken en toen hoorde je het niet. Lag waarschijnlijk aan de sokken
quote:Op maandag 25 mei 2009 17:16 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Als je sokken geluid gaan maken, moet je ze eens uittrekken en wassen, viezerd!
Serieus, dunne sokken geven meer ruimte om te bewegen met je voet in de schoen. Als je verschuift neem je daarom minder snel een stukje loszittend rubber mee, dat de scheetjes laat.
quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ja, ooit in een gekke bui een stel oranje gekocht. Dezelfde maand lieten stukken binnenvoering los en liepen ze voor geen meter meer. Wie weet komt het door die wandeling van 7 uur lang over de afsluitdijk?
Nooit meer gedragen iig, zijn nog zo goed als nieuw. Behalve dan dat ze niet meer nieuw zijn en nooit goed waren...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef mits het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een zwarte laptop tas van Converse kan halen? Mag zowel online als offline (Amsterdam & Leiden)
Very nice!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Paar dagen geleden mijn eerste All Stars gekocht:
[ afbeelding ]
Same herequote:
En wel nodig ook! Ik krijg altijd enorme stinkpoten van die allstarsquote:
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze bij de shop in Zwolle staan vanmiddag, bijna gekocht.
Wel een shirt aangeschaft.
Ze zijn ook op ebay te krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
Nou, in Zwolle staan ze dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Hm ja, maar daar hebben ze steeds mijn maat niet in de kleur die ik zoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:24 schreef xSann het volgende:
[..]
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Haha alsjeblieft heurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lagequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zitten lage all-stars trouwens even fijn als hoge?Niet dat ze kut zitten bij je hak ofzo? Dat probleem heb ik bij Vans helaas altijd, die zijn meestal ook laag, dus die heb ik maar opgegeven.
Oké mooi, ik maak morgen anders wel een rondje langs iedere verdachte winkel, misschien kom ik nog wel wat knalprijzen op voorheen onbekende adresjes tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef xSann het volgende:
[..]
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lage
Zwolle en beide vestigingen die ik in Amsterdam ken ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Haha alsjeblieft heur, in Eindhoven verkopen ze er iig ook all-stars, ze hebben niet enorm veel maar het scheelt wel rond de ¤10,- geloof ik.
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Nah dan zal het bij de America Today sowieso wel lukken.
Misschien omdat ze onder de normale prijs zitten? Ik vind het wel best zo anders zijn ze daar sneller uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij de Makro hebben ze trouwens ook een paar keer per jaar all-stars voor rond de ¤40,-, en pas bij de Scapino ook, maar dat waren allemaal van die gedrochten met zwart rubber.
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.
De mijne niet in ieder geval...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.Maar buiten die actie om verkopen ze bij de Scapino wel altijd van die neppe all-stars, misschien dat je die bedoelt.
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?quote:
Converse Shop. Hoek Maagjesbolwerk/Jufferenwal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?
Hoe weet je of ze nep zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef SinjiOnO het volgende:
Verschil kun je niet meer zien. Zo goed wordt het nagemaakt tegenwoordig. Ze kwamen erachter omdat de leverancier van de schoenen niet geverifieerd waren door Converse zelf.
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.![]()
Ik ben er trouwens vanmiddag geweest en ik vond het jammer dat ze alleen de standaardkleuren hebben en niet aparte prints.
Ik heb vandaag niet weer een heel rondje gedaan langs alle winkels (die bij mij tenminste bekend zijn). Maar ze hebben her en der wel wat leuks, maar niet dat ik de neiging heb om het meteen te kopen. Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?
Je Plutosport bedoelde ik idd, ik wil maat 40, maar die hebben ze niet meer en die krijgen ze ook niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef S-Two het volgende:
Ze zijn op Plutosport maar te vinden voor maar ¤19,95. Wel alleen maar tot maat 41,5 dus waarschijnlijk heb je er niets aan.
Dat zijn toch gewone Converse One Star's?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand hoe deze heten..
Ik bedoel dan het model...
http://item.taobao.com/au(...)6f99acd.jhtml?is_b=1
(Een Chinese site en waarschijnlijk nep)
Ik moet namelijk nog weer een keer schoenen hebben voor de winter..
Canvas is dan echt te koud...
Maandag komen ze.....quote:At Foreign Delivery Unit, June 06, 2009, 12:15 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, June 05, 2009, 5:20 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 18, 2009, 11:09 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 15, 2009
Dude, lees. Ik heb de post boven je gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maandag komen ze.....
Ik kan niet wachten....
Weet eche niemand hoe deze heten?
[ afbeelding ]
Dat kan maar...Waarom staat er dan dit op de achterkant?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dude, lees. Ik heb de post boven je gezegd.
Die zijn mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze schoonheden gekocht!
Die zijn mooi zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
wie weet nog mooie low tops, heb mijn oude helemaal kapot gelopen(me tenen steken er nu aan de zijkant uit)
mijn oude:
[ afbeelding ]
Oeh die vind ik echt tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef flaykd het volgende:
net deze besteld, hoop ze snel binnen te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een One Star.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat kan maar...Waarom staat er dan dit op de achterkant?
[ afbeelding ]
Aah kijk eens...![]()
![]()
Het zijn zeldzame only japanese schoentjes
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ja&tl=en&u=http://item.rakuten.co.jp/mitasneakers/c/0000000168/
125 euri?!!!?
Maar in de tekst staat One star en op de schoenen staat Allstar ??![]()
![]()
Vraag ik me ook af (mag ook een webshop zijn).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
Welke winkel heeft een ruim assortiment in lage All Stars?
Ik heb ook vrij brede voeten en een hoge wreef en pas er zonder moeite in.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:39 schreef blessed19 het volgende:
bestaan er overigens ook brede all stars? heb van die lompe poten.
al gedaan. in fact, ik heb zelf lederen high-tops all-stars. echter lijkt het of ze uit hun voegen barsten .quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij brede voeten en een hoge wreef en pas er zonder moeite in.
Ga maar eens ergen passen
Dan heb jij blijkbaar inderdaad lompere voeten dan ik heb. mij passen ze prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
al gedaan. in fact, ik heb zelf lederen high-tops all-stars. echter lijkt het of ze uit hun voegen barsten .
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar inderdaad lompere voeten dan ik heb. mij passen ze prima.
Online via Ebay ofzo dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.
Bij de Divino hebben ze sale met heul veul All Stars voor 39 euroquote:
Misschien bij de converse-storequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bij de Divino hebben ze sale met heul veul All Stars voor 39 euro![]()
Ik heb zelf donkerpaarse hi lights gekocht![]()
Ze gingen alleen wel hard de deur uit volgens de verkoopster, dus snel zijn!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af (mag ook een webshop zijn).![]()
Ik zoek ook deze Jack Purcell's:
[ afbeelding ]
Da's geen geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef BaggerUser het volgende:
all stars bij de officiele allstarshop in Bangkok kosten 15 euro, ze worden ook daar geproduceerd vandaar
Hebben ze ook lage?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Toen ik er afgelopen vrijdag was nog wel. Ik zou er niet uren voor gaan reizen, maar als er toevallig een winkel in de buurt zit kan je altijd kijken of ze nog niet uitverkocht zijn. Voor dat schappelijke prijsje zeker de moeite waard.quote:
het liefst koop ik ze nog een keer, nog steeds mijn favoriete paar converse all starts hehquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn mooi zeg.Zonde dat ze kapot zijn.
Meh, dat zit hier niet eens in de buurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Dit is 1 van mijn eigen All Stars:
[ afbeelding ]
Ik moest 'm een keer na tekenen voor school
Maarja, ik post dit maar omdat ik er zelf geen foto's van heb
Ze zijn beige.gewoon lekker simpel
Ik heb een grote liefde voor All Stars, alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb
Haha, van die dikke oma-enkelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!![]()
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha, van die dikke oma-enkels
Ik vind 't wel meevallen eigenlijkIk heb wel zwaar gespierde kuiten van 8 jaar selectie turnen, maar op die tekening valt het wel mee, toch?
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggen
Ja nu je het zegt. Naja of je het nu linksom of rechtsom bekijkt maakt volgens mij niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallen
Als je ff aandacht aan de tekening besteed zie je dat de voorkant in verhouding kleiner is dan de achterkant
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!quote:
Doe dat nou nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]Alleen de veters een keertje veranderen. Rechts krijgt een roze veter; links een blauwe.
Kijk eens naar z'n feedback?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Weet iemand of deze ebayer betrouwbaar is en of het echte zijn (er staat van wel, maar dat zegt niets natuurlijk)? Ik wil deze namelijk kopen bij hem:
[ afbeelding ]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
2 negatieve, 3000 positieve. Maar dat zegt niet zo heel veel over de echtheid toch?
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zit.
Foot Locker in Leuven, Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!Waar heb je die vandaan?
Voor je het weet marcheren ze op All Stars de grens overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!
Onder leiding van Geert.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor je het weet marcheren ze op All Stars de grens over.
Rock Leuvenquote:
tekenen is idd niet mooi, allemaal van die emo tekeningetjes altijdquote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Doe dat nou niet![]()
Waarom tekenen op je allstars. Echt geen gezicht.
OMGquote:Op zondag 21 juni 2009 00:25 schreef electronique het volgende:
[..]
ze zitten nog aan elkaar vast met tape, anders vallen ze helemaal uit elkaar
quote:
Verveling. Ik vind het leuk staan =]quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Doe dat nou niet![]()
Waarom tekenen op je allstars. Echt geen gezicht.
WAHAHAquote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit dus, heb het meeste van de tape eraf gehaald
het zijn mijn schoenen met herinneringen![]()
normaal draag ik trouwens wel sokken, maar was nu te lui
Dude.. koop gewoon nieuwe schoenen...quote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad. Zodra er gaten invallen moet je nieuwe kopen imo.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dude.. koop gewoon nieuwe schoenen...
Ducktapequote:Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef electronique het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Veel mooier kunnen ze niet joh!!!quote:Op maandag 22 juni 2009 20:10 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
DucktapeDucktape
Dan worden ze nog mooier.....
Ligt aan welke kleuren kleding je erboven gaat dragen....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
Ik twijfel heel erg, ik wil ze allebei maar maar daar heb ik nu even geen geld voor en dat mag eigenlijk ook niet van mezelf.
Ik zou ze ook niet meer naar school aan doen..maar naar het werk met een vracht ducktape...quote:Op maandag 22 juni 2009 20:12 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Veel mooier kunnen ze niet joh!!!
Waarde hechten aan je schoenen.![]()
Ik snap dat echt niet.
ik draag deze ook echt niet meer hoorquote:Op maandag 22 juni 2009 20:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dude.. koop gewoon nieuwe schoenen...
Zoveel, dus dat doet er niet toe. Maar ik heb besloten dat ik eerst een gitaar ga kopen. Denk ik. .....quote:Op maandag 22 juni 2009 20:38 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Ligt aan welke kleuren kleding je erboven gaat dragen....
Anders zou ik die bovenste kopen, mooi kleurtje!quote:Op maandag 22 juni 2009 21:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zoveel, dus dat doet er niet toe. Maar ik heb besloten dat ik eerst een gitaar ga kopen. Denk ik. .....
Die onderste heb ik.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:14 schreef Noortje. het volgende:
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
Ik twijfel heel erg, ik wil ze allebei maar maar daar heb ik nu even geen geld voor en dat mag eigenlijk ook niet van mezelf.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik wil de'' This is not a shoe, it's a mania'' chucks, maar die zijn 110 ¤, dus ik wacht wel ff op de uitverkoop. Oja, ik wil ook All- Stars met de Engelse vlag, maar die zijn ook 100 ¤.
http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/108931
&
http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/108833F
hier in de stad waren ze afgeprijsd, 60 euroquote:Op dinsdag 23 juni 2009 14:22 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik wil de'' This is not a shoe, it's a mania'' chucks, maar die zijn 110 ¤, dus ik wacht wel ff op de uitverkoop. Oja, ik wil ook All- Stars met de Engelse vlag, maar die zijn ook 100 ¤.
http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/108931
&
http://www.converse.com/#/products/shoes/chucktaylor/108833F
Wel 't model maar die gene die die jongen aan had waren een stuk meer afgedragen met rafels.quote:Op woensdag 24 juni 2009 17:11 schreef t1m0k het volgende:
http://www.converse.com/#/products/shoes/allshoes/1T695
Deze bedoel je? Heeft wel een ribfluwelen stofje...
http://www.converse.com/#/products/shoes/allshoes/1T157
Deze is zonder ribfluweel. Is er alleen niet in olijfgroen.
Zoiets maar dan low en slip on ?quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Bolter het volgende:
Hee allemaal, Ik ben opzoek naar een bruin/olijf kleurige All Star Slip on die al een beetje "afgedragen" lijken. Zag er laatst iemand mee lopen, kan er helaas online geen plaatjes van vinden. En anders evt. een shop waar ze wat meer slip on all stars verkopen? Lijkt me wel handig op/rondom het strand op vakantie.
Yup, misschien net iets andere kleur maar dit is ook prima, of ze waren gewoon viesquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:50 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zoiets maar dan low en slip on ?
http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/Otto-OttoNL-Site/nl_NL/-/EUR/ONL_DisplayProductInformation-Start;sid=jhoxj3mlcG6IizPn6TIsTSz13WR-E8Cyiuy6SGlDp4uGhlA0ORO6SGlDvQTleg==?BundlePage=12&CategoryName=modul_sp_topmerken_converse&dynPageSize=12&ListSize=12&ls=0&ProductID=BaJ_AAABrCoAAAEhATZNPOlN&ProductPage=1
Kan niet zeggen dat ik ze nou echt mooi vind.quote:Op woensdag 24 juni 2009 19:56 schreef Mylene het volgende:
Het Italiaanse modehuis Missoni heeft in samenwerking met Converse deze Chucks op de markt gebracht. Ze worden gekenmerkt door het wel bekende streepjespatroon van Missoni. De prijs zal er wel naar zijn gok ik zo.
[ afbeelding ]
Niet duurquote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef vogelkooi het volgende:
Pink Floyd All Star Hi - Battersea Power Station
Van mij <3
Dit was alleen om ze te laten zien, mooie zoom-plaatjes. ik heb ze bij de PRO gekocht in de stad voor 60 euro. was 30% korting, waren eerst 85 euro.quote:
Omdat hij daarmee pornosites bezoekt.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:02 schreef t1m0k het volgende:
waarom censureer je je toetsenbord en muis nou
Plutosport.quote:Op zondag 28 juni 2009 14:36 schreef electronique het volgende:
waar kun je lage zwarte kopen @ internet?
op sneakershop enzo zijn ze uitverkocht in mijn maat
De rechtse? Converse All Stars [#11]quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:01 schreef Bolter het volgende:
Hee allemaal, Ik ben opzoek naar een bruin/olijf kleurige All Star Slip on die al een beetje "afgedragen" lijken. Zag er laatst iemand mee lopen, kan er helaas online geen plaatjes van vinden. En anders evt. een shop waar ze wat meer slip on all stars verkopen? Lijkt me wel handig op/rondom het strand op vakantie.
Ebay is ook overladen met die dingen. Sowieso hebben ze ze bijna overal.quote:
freaking vetquote:Op zondag 28 juni 2009 04:07 schreef vogelkooi het volgende:
Pink Floyd All Star Hi - Battersea Power Station
Van mij <3
Ben ik ook benieuwd naarquote:
Toen ik in China was heb ik er niet naar gekeken, want toen keek ik nog niet om naar All Stars.quote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef wesley_k het volgende:
Niet zover ik weet. Heb een paar bij de America Today gehaald en het andere paar heeft iemand voor me meegenomen uit China
China? Hebben ze daar origineel spul dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 20:56 schreef wesley_k het volgende:
Niet zover ik weet. Heb een paar bij de America Today gehaald en het andere paar heeft iemand voor me meegenomen uit China
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
China? Hebben ze daar origineel spul dan?
http://dp.dealperfect.com/products.dp/category.224(en nee, dat zijn geen originelen
)
haha, die had ik ook een jaar of 2 geleden... Na 1 regen bui en ze zijn gelijk heel wat doffer =')quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
Mijn allstars zijn na 10 maanden trouwe dienst ook wel beetje toe aan vervanging alleen heb nog geen goede vervanger gevonden hier plaatje (geen eigenfoto batterijen van dig cam waren op ><)
[ afbeelding ]
Mja das waar maar dan nog zijn ze mooi <3quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:15 schreef Keenan het volgende:
[..]
haha, die had ik ook een jaar of 2 geleden... Na 1 regen bui en ze zijn gelijk heel wat doffer =')
Wat dacht je vanquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
Mijn allstars zijn na 10 maanden trouwe dienst ook wel beetje toe aan vervanging alleen heb nog geen goede vervanger gevonden hier plaatje (geen eigenfoto batterijen van dig cam waren op ><)
[ afbeelding ]
Leukquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:06 schreef xSann het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het to girly =) en hou niet van rood + wit comboquote:
Gewoon meer lieveheersbeestjes.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:03 schreef Keenan het volgende:
[..]
volgens mij is die zonder stippen heel saai.
Alsof ze alleen gedragen worden als ze in zijn.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer zijn deze schoenen weer uit? Kan ik weer gewoon op straat lopen zonder me te ergeren aan die oerlelijke creaties
Ze worden al gedragen sinds 1759 ofzo.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Wanneer zijn deze schoenen weer uit? Kan ik weer gewoon op straat lopen zonder me te ergeren aan die oerlelijke creaties
Hallo, het zijn geen Birckenstocks ofzoquote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'quote:Op dinsdag 21 juli 2009 10:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
China? Hebben ze daar origineel spul dan?
De mijne komen ook allemaal uit Vietnam geloof ik...quote:Op zondag 26 juli 2009 16:56 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'
En deze móet ik gewoon even quoten.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 18:04 schreef julian6 het volgende:
Ik heb twee paar die beide "Made in Vietnam" zijn. Maar Chinezen maken normaal echt alles na, en soms ook echt goed.quote:Op zondag 26 juli 2009 16:56 schreef wesley_k het volgende:
[..]
Ja hoor, schoenen zijn gekocht in een shoppingmall in Shanghai. Volgens mij worden tegenwoordig alle All Stars in Azië geproduceerd. Het laatste paar dat ik in Nederland heb gekocht bij de America Today zijn ook 'Made in China'
Ik wist wel dat er iemand zou happenquote:Op zondag 26 juli 2009 17:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
De mijne komen ook allemaal uit Vietnam geloof ik...
[..]
En deze móet ik gewoon even quoten.Wat een aartsdomme reactie zeg.
Nog niet bekend hoe ie er uit gaat zien.quote:Op maandag 27 juli 2009 10:47 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Jeuj, er komen Le Le-sneakers.
http://www.bright.nl/le-le-krijgt-eigen-converse-schoen
Ik ben echt zo benieuwd.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog niet bekend hoe ie er uit gaat zien.Zal wel een bonte verschijning gaan worden.
Die zijn like, heel gaaf.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 21:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
aah!![]()
dat driehoekje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:51 schreef Slappy het volgende:
HALLO wie weet een goeie Ebay All stars handelaar.Graag uit Amerika ivm met Dollar koers zodat ik er meerderen kan bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |