Zwolle en beide vestigingen die ik in Amsterdam ken ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Haha alsjeblieft heur, in Eindhoven verkopen ze er iig ook all-stars, ze hebben niet enorm veel maar het scheelt wel rond de ¤10,- geloof ik.
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Nah dan zal het bij de America Today sowieso wel lukken.
Misschien omdat ze onder de normale prijs zitten? Ik vind het wel best zo anders zijn ze daar sneller uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij de Makro hebben ze trouwens ook een paar keer per jaar all-stars voor rond de ¤40,-, en pas bij de Scapino ook, maar dat waren allemaal van die gedrochten met zwart rubber.
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.
De mijne niet in ieder geval...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.Maar buiten die actie om verkopen ze bij de Scapino wel altijd van die neppe all-stars, misschien dat je die bedoelt.
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?quote:
Converse Shop. Hoek Maagjesbolwerk/Jufferenwal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?
Hoe weet je of ze nep zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef SinjiOnO het volgende:
Verschil kun je niet meer zien. Zo goed wordt het nagemaakt tegenwoordig. Ze kwamen erachter omdat de leverancier van de schoenen niet geverifieerd waren door Converse zelf.
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.![]()
Ik ben er trouwens vanmiddag geweest en ik vond het jammer dat ze alleen de standaardkleuren hebben en niet aparte prints.
Ik heb vandaag niet weer een heel rondje gedaan langs alle winkels (die bij mij tenminste bekend zijn). Maar ze hebben her en der wel wat leuks, maar niet dat ik de neiging heb om het meteen te kopen. Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?
Je Plutosport bedoelde ik idd, ik wil maat 40, maar die hebben ze niet meer en die krijgen ze ook niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef S-Two het volgende:
Ze zijn op Plutosport maar te vinden voor maar ¤19,95. Wel alleen maar tot maat 41,5 dus waarschijnlijk heb je er niets aan.
Dat zijn toch gewone Converse One Star's?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand hoe deze heten..
Ik bedoel dan het model...
http://item.taobao.com/au(...)6f99acd.jhtml?is_b=1
(Een Chinese site en waarschijnlijk nep)
Ik moet namelijk nog weer een keer schoenen hebben voor de winter..
Canvas is dan echt te koud...
Maandag komen ze.....quote:At Foreign Delivery Unit, June 06, 2009, 12:15 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, June 05, 2009, 5:20 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 18, 2009, 11:09 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 15, 2009
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |