quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ja, ooit in een gekke bui een stel oranje gekocht. Dezelfde maand lieten stukken binnenvoering los en liepen ze voor geen meter meer. Wie weet komt het door die wandeling van 7 uur lang over de afsluitdijk?
Nooit meer gedragen iig, zijn nog zo goed als nieuw. Behalve dan dat ze niet meer nieuw zijn en nooit goed waren...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef mits het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een zwarte laptop tas van Converse kan halen? Mag zowel online als offline (Amsterdam & Leiden)
Very nice!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Paar dagen geleden mijn eerste All Stars gekocht:
[ afbeelding ]
Same herequote:
En wel nodig ook! Ik krijg altijd enorme stinkpoten van die allstarsquote:
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze bij de shop in Zwolle staan vanmiddag, bijna gekocht.
Wel een shirt aangeschaft.
Ze zijn ook op ebay te krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
Nou, in Zwolle staan ze dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Hm ja, maar daar hebben ze steeds mijn maat niet in de kleur die ik zoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:24 schreef xSann het volgende:
[..]
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Haha alsjeblieft heurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lagequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zitten lage all-stars trouwens even fijn als hoge?Niet dat ze kut zitten bij je hak ofzo? Dat probleem heb ik bij Vans helaas altijd, die zijn meestal ook laag, dus die heb ik maar opgegeven.
Oké mooi, ik maak morgen anders wel een rondje langs iedere verdachte winkel, misschien kom ik nog wel wat knalprijzen op voorheen onbekende adresjes tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef xSann het volgende:
[..]
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lage
Zwolle en beide vestigingen die ik in Amsterdam ken ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:40 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Haha alsjeblieft heur, in Eindhoven verkopen ze er iig ook all-stars, ze hebben niet enorm veel maar het scheelt wel rond de €10,- geloof ik.
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:11 schreef SnowCockroach het volgende:
Nah dan zal het bij de America Today sowieso wel lukken.
Misschien omdat ze onder de normale prijs zitten? Ik vind het wel best zo anders zijn ze daar sneller uitverkocht.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Maar toch gek dat het op de Converse-site niet staat, want die winkels heb ik allemaal gehad.
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:16 schreef SnowCockroach het volgende:
Bij de Makro hebben ze trouwens ook een paar keer per jaar all-stars voor rond de €40,-, en pas bij de Scapino ook, maar dat waren allemaal van die gedrochten met zwart rubber.
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die bij de Scapino waren nep schijnbaar, dus dat zal bij de Makro ook wel zijn.
De mijne niet in ieder geval...quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet welke ik bedoel.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Nee, bij deze actie waren het wel echte, ik heb het nog gecheckt, en bij de Makro ook.Maar buiten die actie om verkopen ze bij de Scapino wel altijd van die neppe all-stars, misschien dat je die bedoelt.
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?quote:
Converse Shop. Hoek Maagjesbolwerk/Jufferenwal.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 13:46 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Hmm.. daar kom ik nooit, maar mss kan een vriendin ze halen. Welke winkel in Zwolle en hoe duur?
Hoe weet je of ze nep zijn?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:10 schreef SinjiOnO het volgende:
Verschil kun je niet meer zien. Zo goed wordt het nagemaakt tegenwoordig. Ze kwamen erachter omdat de leverancier van de schoenen niet geverifieerd waren door Converse zelf.
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Die van de America Today zijn dan toch wel echt mag ik hopen?
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Je zou denken van wel, maar omdat ze niet bij de retailers staan vind ik het vreemd.![]()
Ik ben er trouwens vanmiddag geweest en ik vond het jammer dat ze alleen de standaardkleuren hebben en niet aparte prints.
Ik heb vandaag niet weer een heel rondje gedaan langs alle winkels (die bij mij tenminste bekend zijn). Maar ze hebben her en der wel wat leuks, maar niet dat ik de neiging heb om het meteen te kopen. Misschien komt dat nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:54 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja, ze hebben inderdaad niet veel, dat had ik al gezegd. Maar zelf heb ik eigenlijk ook liever een egale kleur, dus ik heb er vanmiddag lage all-stars gehaald in de kleur lilac. Heb je ergens anders nog wel leuke all-stars kunnen vinden?
Je Plutosport bedoelde ik idd, ik wil maat 40, maar die hebben ze niet meer en die krijgen ze ook niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2009 09:48 schreef S-Two het volgende:
Ze zijn op Plutosport maar te vinden voor maar €19,95. Wel alleen maar tot maat 41,5 dus waarschijnlijk heb je er niets aan.
Dat zijn toch gewone Converse One Star's?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:43 schreef bokkepoot het volgende:
Weet iemand hoe deze heten..
Ik bedoel dan het model...
http://item.taobao.com/au(...)6f99acd.jhtml?is_b=1
(Een Chinese site en waarschijnlijk nep)
Ik moet namelijk nog weer een keer schoenen hebben voor de winter..
Canvas is dan echt te koud...
Maandag komen ze.....quote:At Foreign Delivery Unit, June 06, 2009, 12:15 am, NETHERLANDS
Out of Foreign Customs, June 05, 2009, 5:20 pm, NETHERLANDS
Into Foreign Customs, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
Arrived Abroad, May 19, 2009, 7:22 pm, NETHERLANDS
International Dispatch, May 18, 2009, 11:09 am, ISC LOS ANGELES CA (USPS)
Arrival
Electronic Shipping Info Received, May 15, 2009
Dude, lees. Ik heb de post boven je gezegd.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:14 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Maandag komen ze.....
Ik kan niet wachten....
Weet eche niemand hoe deze heten?
[ afbeelding ]
Dat kan maar...Waarom staat er dan dit op de achterkant?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:32 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Dude, lees. Ik heb de post boven je gezegd.
Die zijn mooiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 20:19 schreef t1m0k het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze schoonheden gekocht!
Die zijn mooi zeg.quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:27 schreef WasMachinator het volgende:
wie weet nog mooie low tops, heb mijn oude helemaal kapot gelopen(me tenen steken er nu aan de zijkant uit)
mijn oude:
[ afbeelding ]
Oeh die vind ik echt tofquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:59 schreef flaykd het volgende:
net deze besteld, hoop ze snel binnen te krijgen![]()
[ afbeelding ]
Duidelijk een One Star.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:47 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat kan maar...Waarom staat er dan dit op de achterkant?
[ afbeelding ]
Aah kijk eens...![]()
![]()
Het zijn zeldzame only japanese schoentjes
http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=ja&tl=en&u=http://item.rakuten.co.jp/mitasneakers/c/0000000168/
125 euri?!!!?
Maar in de tekst staat One star en op de schoenen staat Allstar ??![]()
![]()
Vraag ik me ook af (mag ook een webshop zijn).quote:Op vrijdag 12 juni 2009 23:57 schreef Merkie het volgende:
Welke winkel heeft een ruim assortiment in lage All Stars?
Ik heb ook vrij brede voeten en een hoge wreef en pas er zonder moeite in.quote:Op maandag 15 juni 2009 22:39 schreef blessed19 het volgende:
bestaan er overigens ook brede all stars? heb van die lompe poten.
al gedaan. in fact, ik heb zelf lederen high-tops all-stars. echter lijkt het of ze uit hun voegen barsten .quote:Op maandag 15 juni 2009 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook vrij brede voeten en een hoge wreef en pas er zonder moeite in.
Ga maar eens ergen passen
Dan heb jij blijkbaar inderdaad lompere voeten dan ik heb. mij passen ze prima.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:29 schreef blessed19 het volgende:
[..]
al gedaan. in fact, ik heb zelf lederen high-tops all-stars. echter lijkt het of ze uit hun voegen barsten .
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 11:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan heb jij blijkbaar inderdaad lompere voeten dan ik heb. mij passen ze prima.
Online via Ebay ofzo dan?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.
Bij de Divino hebben ze sale met heul veul All Stars voor 39 euroquote:
Misschien bij de converse-storequote:Op dinsdag 16 juni 2009 19:28 schreef blessed19 het volgende:
[..]
okey. ik weet wel dat ze bredere versies in amerika verkopen, maar ik vraag me af of er niet een winkel in nederland is die ze ook verkoopt.
Ik weet niet eens wat dat isquote:Op woensdag 17 juni 2009 07:00 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Bij de Divino hebben ze sale met heul veul All Stars voor 39 euro![]()
Ik heb zelf donkerpaarse hi lights gekocht![]()
Ze gingen alleen wel hard de deur uit volgens de verkoopster, dus snel zijn!
quote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af (mag ook een webshop zijn).![]()
Ik zoek ook deze Jack Purcell's:
[ afbeelding ]
Da's geen geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef BaggerUser het volgende:
all stars bij de officiele allstarshop in Bangkok kosten 15 euro, ze worden ook daar geproduceerd vandaar
Hebben ze ook lage?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Toen ik er afgelopen vrijdag was nog wel. Ik zou er niet uren voor gaan reizen, maar als er toevallig een winkel in de buurt zit kan je altijd kijken of ze nog niet uitverkocht zijn. Voor dat schappelijke prijsje zeker de moeite waard.quote:
het liefst koop ik ze nog een keer, nog steeds mijn favoriete paar converse all starts hehquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn mooi zeg.Zonde dat ze kapot zijn.
Meh, dat zit hier niet eens in de buurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Dit is 1 van mijn eigen All Stars:
[ afbeelding ]
Ik moest 'm een keer na tekenen voor school
Maarja, ik post dit maar omdat ik er zelf geen foto's van heb
Ze zijn beige.gewoon lekker simpel
Ik heb een grote liefde voor All Stars, alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb
Haha, van die dikke oma-enkelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!![]()
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha, van die dikke oma-enkels
Ik vind 't wel meevallen eigenlijkIk heb wel zwaar gespierde kuiten van 8 jaar selectie turnen, maar op die tekening valt het wel mee, toch?
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggen
Ja nu je het zegt. Naja of je het nu linksom of rechtsom bekijkt maakt volgens mij niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallen
Als je ff aandacht aan de tekening besteed zie je dat de voorkant in verhouding kleiner is dan de achterkant
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!quote:
Doe dat nou nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]Alleen de veters een keertje veranderen. Rechts krijgt een roze veter; links een blauwe.
Kijk eens naar z'n feedback?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Weet iemand of deze ebayer betrouwbaar is en of het echte zijn (er staat van wel, maar dat zegt niets natuurlijk)? Ik wil deze namelijk kopen bij hem:
[ afbeelding ]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
2 negatieve, 3000 positieve. Maar dat zegt niet zo heel veel over de echtheid toch?
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zit.
Foot Locker in Leuven, Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!Waar heb je die vandaan?
Voor je het weet marcheren ze op All Stars de grens overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |