quote:Op maandag 25 mei 2009 16:27 schreef Waag-hals het volgende:
[..]
Ja, ooit in een gekke bui een stel oranje gekocht. Dezelfde maand lieten stukken binnenvoering los en liepen ze voor geen meter meer. Wie weet komt het door die wandeling van 7 uur lang over de afsluitdijk?
Nooit meer gedragen iig, zijn nog zo goed als nieuw. Behalve dan dat ze niet meer nieuw zijn en nooit goed waren...
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:12 schreef mits het volgende:
Iemand nog een idee waar ik een zwarte laptop tas van Converse kan halen? Mag zowel online als offline (Amsterdam & Leiden)
Very nice!quote:Op donderdag 28 mei 2009 12:04 schreef Ewelina het volgende:
Paar dagen geleden mijn eerste All Stars gekocht:
[ afbeelding ]
Same herequote:
En wel nodig ook! Ik krijg altijd enorme stinkpoten van die allstarsquote:
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:50 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Zag deze bij de shop in Zwolle staan vanmiddag, bijna gekocht.
Wel een shirt aangeschaft.
Ze zijn ook op ebay te krijgenquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
Nou, in Zwolle staan ze dus.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:50 schreef MagicMedicine het volgende:
[..]
Die zijn echt geniaal, ben ik nog nooit ergens tegen gekomen.
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Hm ja, maar daar hebben ze steeds mijn maat niet in de kleur die ik zoek.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:24 schreef xSann het volgende:
[..]
op plutosport.nl had ik net lage paarse gezien voor 30 euro.
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:21 schreef SnowCockroach het volgende:
Hoeveel kosten lage all-stars eigenlijk? En klopt het dat ik ze bij de America Today goedkoper kan halen dan bij de meest winkels? Als jullie nog andere winkels weten is dat natuurlijk ook goed.
Anders ga ik er morgen weer even een paar halen.
Haha alsjeblieft heurquote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hey America Today is wel een goeie tip. Ik heb hier een rondje winkels gedaan, maar deze nog niet. Wist niet dat ze ook Converse hebben, morgen meteen ff langsgaan.
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lagequote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:33 schreef SnowCockroach het volgende:
Zitten lage all-stars trouwens even fijn als hoge?Niet dat ze kut zitten bij je hak ofzo? Dat probleem heb ik bij Vans helaas altijd, die zijn meestal ook laag, dus die heb ik maar opgegeven.
Oké mooi, ik maak morgen anders wel een rondje langs iedere verdachte winkel, misschien kom ik nog wel wat knalprijzen op voorheen onbekende adresjes tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 22:42 schreef xSann het volgende:
[..]
Ik vind zelf lage zelfs fijner zitten en ook stuk makkelijker met strikken. Vroeger droeg ik altijd hoge en nu alleen nog maar lage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |