quote:Op maandag 15 juni 2009 19:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag ik me ook af (mag ook een webshop zijn).![]()
Ik zoek ook deze Jack Purcell's:
[ afbeelding ]
Da's geen geld.quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:00 schreef BaggerUser het volgende:
all stars bij de officiele allstarshop in Bangkok kosten 15 euro, ze worden ook daar geproduceerd vandaar
Hebben ze ook lage?quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Toen ik er afgelopen vrijdag was nog wel. Ik zou er niet uren voor gaan reizen, maar als er toevallig een winkel in de buurt zit kan je altijd kijken of ze nog niet uitverkocht zijn. Voor dat schappelijke prijsje zeker de moeite waard.quote:
het liefst koop ik ze nog een keer, nog steeds mijn favoriete paar converse all starts hehquote:Op zondag 7 juni 2009 16:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die zijn mooi zeg.Zonde dat ze kapot zijn.
Meh, dat zit hier niet eens in de buurtquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:44 schreef Electrocute het volgende:
[..]
Een schoenwinkel
http://divinoshoes.nl/stores.php
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:15 schreef Suusje-V het volgende:
Dit is 1 van mijn eigen All Stars:
[ afbeelding ]
Ik moest 'm een keer na tekenen voor school
Maarja, ik post dit maar omdat ik er zelf geen foto's van heb
Ze zijn beige.gewoon lekker simpel
Ik heb een grote liefde voor All Stars, alleen jammer dat ik het geld er niet voor heb
Haha, van die dikke oma-enkelsquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Knap getekend, maar volgens mij heb je wel brede kuiten als ik het zo bekijk!![]()
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:18 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Haha, van die dikke oma-enkels
Ik vind 't wel meevallen eigenlijkIk heb wel zwaar gespierde kuiten van 8 jaar selectie turnen, maar op die tekening valt het wel mee, toch?
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 18:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, het achterste stuk is te lang, zal wel aan mijn luie oog liggen
Ja nu je het zegt. Naja of je het nu linksom of rechtsom bekijkt maakt volgens mij niet zo heel veel uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:05 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Nja, ik kan me nog herrineren (die tekening is inmiddels ook alweer bijna 2 jaar oud) dat juist de neus van de schoen te klein is uitgevallen
Als je ff aandacht aan de tekening besteed zie je dat de voorkant in verhouding kleiner is dan de achterkant
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!quote:
Doe dat nou nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:18 schreef Crientj het volgende:
[ afbeelding ]Alleen de veters een keertje veranderen. Rechts krijgt een roze veter; links een blauwe.
Kijk eens naar z'n feedback?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 20:07 schreef Noortje. het volgende:
Weet iemand of deze ebayer betrouwbaar is en of het echte zijn (er staat van wel, maar dat zegt niets natuurlijk)? Ik wil deze namelijk kopen bij hem:
[ afbeelding ]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zitquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:26 schreef Noortje. het volgende:
[..]
2 negatieve, 3000 positieve. Maar dat zegt niet zo heel veel over de echtheid toch?
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Met zoveel positieve feedback lijkt het mij dat het wel goed zit.
Foot Locker in Leuven, Belgiëquote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat model is echt fuuuuuuuucking tof!Waar heb je die vandaan?
Voor je het weet marcheren ze op All Stars de grens overquote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
't Is wel allemaal Duits, misschien is het wel een complot!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |