quote:
100 mag dus met 50, 20 met 10quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
ik reken altijd:
eigenleeftijd - 50% van je eigen leeftijd = goed.
Veel succes met de politie uitleggen wat je met dat 10 jarige meisje deed...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef EIKELKAAS het volgende:
ik reken altijd:
eigenleeftijd - 50% van je eigen leeftijd = goed.
Ik heb hem bij sport ontmoetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:07 schreef IkWilbert het volgende:
hoe oud ben jij en hoe oud is hij?
En waar ken je hem van?
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Veel succes met de politie uitleggen wat je met dat 10 jarige meisje deed...
Geen idee...quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:09 schreef SpiekerJozef het volgende:
Is die jongen ook verliefd op jou?
is +4.5 ook goed?quote:
Nee. Meteen mee kappen want een halfjaar is een wereld van verschil!quote:
Kan makkelijkquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:20 schreef EIKELKAAS het volgende:
ben ik de enige hier die 9 met iemand van 27 nog oke vind?
nee maakt niet uit.. heb me verrekent.. ja zelfs met zon kut sommetje.. nog steeds aan hett werk, dus gaat niet meer zo helderquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Nee. Meteen mee kappen want een halfjaar is een wereld van verschil!
Wat is dit nou weer voor idiote poll?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:21 schreef easyphp het volgende:
Poll: Vanaf welke leeftijd een relatie met 18+?14 of jonger 15 16 17 18
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Oké. Dan is het goed!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Laurensius het volgende:
[..]
nee maakt niet uit.. heb me verrekent.. ja zelfs met zon kut sommetje.. nog steeds aan hett werk, dus gaat niet meer zo helder
Lijkt mij dus echt niet kunnenquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:18 schreef Lauriette91 het volgende:
15 Met 25.
Hmm. Zou kunnen.
Ligt eraan hoe volwassen jullie zijn
tuurlijk wel, gewoon een retevolwassen meid en een retarded kinderachtige knaap.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Lijkt mij dus echt niet kunnen
Hahaquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon een retevolwassen meid en een retarded kinderachtige knaap.
Als de vrouw 25 wel. Bij de man heb je toch een fout gevoel. Ahoewel ondezoek uit wees dat VROUWEN vanaf 16 geestelijk volwassen zijn.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik vind van welquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:24 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
tuurlijk wel, gewoon een retevolwassen meid en een retarded kinderachtige knaap.
Dat gaat echt niet goedquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
18 en 28 kan ook.![]()
18 en 20 is helemaal perfectquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
18 en 28 kan ook.![]()
quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als de vrouw 25 wel. Bij de man heb je toch een fout gevoel. Ahoewel ondezoek uit wees dat VROUWEN vanaf 16 geestelijk volwassen zijn.
18 en 28 zou op het randje zijn....quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
18 en 28 kan ook.![]()
mijn op een na geilste droom kan niet?quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:28 schreef Deliah het volgende:
[..]
Vrouw van 25 met jongen van 15? Dát kan echt niet!
18 - 14?quote:
Vanaf 18 kan hetquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef fathank het volgende:
Hoe sneu ben je als 25-jarige gozer als je met een meisje van 15 aan komt zetten.
Heel normaal. Zelfs 20-10 kan best.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef fathank het volgende:
Hoe sneu ben je als 25-jarige gozer als je met een meisje van 15 aan komt zetten.
Jij post zeker vanuit Saudi-Arabiëquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:34 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Heel normaal. Zelfs 20-10 kan best.
sterk.. zeer sterk!quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Lkw het volgende:
Waarom denkt iedereen dat je 15 bent als je op 18-08-1994 bent geboren?
Ze is 14.
nou was je geilstequote:Op donderdag 7 mei 2009 19:29 schreef EIKELKAAS het volgende:
[..]
mijn op een na geilste droom kan niet?
Je moet 'r niet trots meenemen naar de kroeg, maar stiekem keihard neuken kan natuurlijk bestquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:32 schreef fathank het volgende:
En dan wil je geen relatie en dan gaat ze naar de poliziequote:Op donderdag 7 mei 2009 20:50 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je moet 'r niet trots meenemen naar de kroeg, maar stiekem keihard neuken kan natuurlijk best
quote:Op donderdag 7 mei 2009 20:51 schreef easyphp het volgende:
[..]
En dan wil je geen relatie en dan gaat ze naar de polizie
helemaal mee eensch!quote:
Jatog.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ik ben ook 15, maar ik begin toch niks met iemand die boven de 20 zit. Teveel verplichtingen weetje.
Met mij hoef je niets te doen wat je niet wilt hoor, lieverd.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ik ben ook 15, maar ik begin toch niks met iemand die boven de 20 zit. Teveel verplichtingen weetje.
en iemand van precies 20 dan?quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
Ach meid, breek me de bek niet open.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
deal.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:26 schreef Chai het volgende:
Nee een echte relatie met iemand van boven de 20 zou ik ook niet zo gauw doen. Maar gewoon als scharrel zou ik dat niet z'on probleem vinden.
Ohjee, Lau heeft een crushquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 19:25 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik vind van wel![]()
18 en 28 kan ook.![]()
Oh dat dacht ikquote:Op donderdag 7 mei 2009 @ 23:18 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik die opmerking niet.![]()
Haha. Stiekem refereerde ik wel ergens naarquote:Op donderdag 7 mei 2009 23:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh dat dacht ikomdat jij 18 bent, en hartje, en
.
Ik ben 16quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:02 schreef leipeshitouwes het volgende:
Dat is de grootste crap die ik vandaag gelezen heb. En ik heb een topic over poep gelezen; dus reken uit je winst.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:25 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als de vrouw 25 wel. Bij de man heb je toch een fout gevoel. Ahoewel ondezoek uit wees dat VROUWEN vanaf 16 geestelijk volwassen zijn.
Mijn zus is 27 jaar ouder, maar geestelijk een kind van 10quote:Op vrijdag 8 mei 2009 01:22 schreef blckbb het volgende:
Mijn zus is bijna 18 maar geestelijk eerder 15, neem daar dan maar een voorbeeld aan
Daar hebben meer meisje last van, nouja, ze worden geestelijk nooit ouder dan 17. Geef me eens ongelijk!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 02:45 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Mijn zus is 27 jaar ouder, maar geestelijk een kind van 10
Als jij dat nou ook deed en niet zo,n kuddedier zijn.quote:
Inderdaad. Je moet toch niet aan denken om als 24-jarige gozer je 14-jarige vriendin aan je ouders/vrienden moet voorstellen. Of erger: dat je je aan haar ouders moet voorstellen....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Hyman het volgende:
18 en 28 zit op het randje indd. maar 14 en 24 kan écht niet.
* = jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef BreakSpear het volgende:
Of erger: dat je je aan haar ouders moet voorstellen....![]()
Jij bent (32 - 10 =) 22 mag ik uit deze post opmaken? Dat vind ik een combinatie die prima kan gaan werken hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Chai het volgende:
Ik zou het niet doen TS. En als je verliefd bent op je gevoel af gaan kun je nog weleens verkeerde inschattingen maken. Als ik verliefd zou worden op iemand van 32 dan zegt mijn gevoel wsl ook dat het wel kan, dat het een uitzondering is enz. Maar als je dan gaat nadenken weet je ook wel dat dat eigenlijk niet kan en niet hoort te werken.
Daar heb ik een tijdje terug nog een nieuwsbericht over geschreven: Kamer: Leeftijdsgrens seks niet verlagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Hyman het volgende:
18 en 28 zit op het randje indd. maar 14 en 24 kan écht niet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje terug nog een nieuwsbericht over geschreven: Kamer: Leeftijdsgrens seks niet verlagen.
quote:Helaas dus voor die FOK!kers in het Relaties & Psychologie forum, waar regelmatig een 'ik ben 26, zij is 14, kan dat?'-topic voorbij komt: nee, het kan niet en voorlopig blijft dat ook zo.
Ja dat dus. Viel mij ook op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Lkw het volgende:
Waarom denkt iedereen dat je 15 bent als je op 18-08-1994 bent geboren?
Ze is 14.
Nee ik ben 16, maar om even een voorbeeld te geven van als je verliefd bent dat je daar dan niet zo bij stil staat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jij bent (32 - 10 =) 22 mag ik uit deze post opmaken? Dat vind ik een combinatie die prima kan gaan werken hoor
En als je het omdraait. Stel dat TS als vrouw zijnde 22 was en de jongen 12? En stel dat jij die jongen was had jij nee gezegd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook deed en niet zo,n kuddedier zijn.![]()
Als TS 12 is en de toekomstige 22, dan vind ik het tamelijk ziek. Als TS 19 is en de toekomstige 29, dan is het je eigen keus.
Als TS 20 is en de toekomstige 35, dan is hij miljonair
Succes
Ik vind het dan nog niet kunnen, maar ik vind dat de echte verantwoordelijkheid bij die vrouw van 22 ligt in dat geval. Van een jongen van 12 kun je dat nog niet verwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als je het omdraait. Stel dat TS als vrouw zijnde 22 was en de jongen 12? En stel dat jij die jongen was had jij nee gezegd?
iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idiote poll?
Waarom dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
19 en 30 is ook wel heel wat anders dan 14 en 24...
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
2 volwassenen of een kind en een volwassene.. Lijkt me een wezenlijk verschil.
Waarom? Ik had er alleen 'omdat' voor moeten zetten dacht alleen dat het zo ook duidelijk was.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef easyphp het volgende:
[..]
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.
Wqat is het probleem met een bijna volwassenen en net volwassen die een relatie hebben?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom? Ik had er alleen 'omdat' voor moeten zetten dacht alleen dat het zo ook duidelijk was.
quote:Op zondag 10 mei 2009 19:31 schreef Acinonyx het volgende:
10 jaar kan best, waarom zou dat niet kunnen ? Oki het is wel een beetje een erg groot verschil, maar in principe moet het gewoon kunnen
Noem je een 14 jarige een bijna volwassene?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:30 schreef easyphp het volgende:
[..]
Wqat is het probleem met een bijna volwassenen en net volwassen die een relatie hebben?
Ben je dan ook tussen relaties van verschillende sekse? Geloven? Culturen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Noem je een 14 jarige een bijna volwassene?
Het probleem is dat (imo) een gelijkwaardige relatie met dergelijk leeftijdsverschil niet gelijkwaardig kan zijn.
11 en 21 is zeker ook goedquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef easyphp het volgende:
[..]
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.
Maar jij vind een relatie tussen iemand van 14 en 24 dus prima kunnen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ben je dan ook tussen relaties van verschillende sekse? Geloven? Culturen?
En vanaf 13+ zijn het echt geen kind-kinderen meer.
Nee onder de 13 is niet goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
11 en 21 is zeker ook goedOf 6 en 16.
.
onder de 16 moet het imo sowieso al niet een al te groot verschil zijn. Die marge gaat vanaf dan wel wat omhoog tot het niet meer uit maakt als de personen het zelf niet uit maakt.
Ik ook hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Als mijn dochter 15 zou zijn en er zou iemand van boven de 18 naar haar knipogen, dan zou ik die blaag bij de kraag vatten en hem binnenstebuiten keren.
Ik heb nooit gezegd dat ik eerlijk en rechtvaardig ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef easyphp het volgende:
Maar als ik een geil mooi 15 jarige meisje zie ......
Dude sick, ik zit te trollen maar echt met 13 jarige gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef Acinonyx het volgende:
Ik ben 17, mijn ex was 13. Dat is opzich nog niet zo'n heel groot verschil, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen, mits de oudere persoon verantwoordelijkheids-gevoel heeft enzulks en het meisje niet zomaar gaat gebruiken ofzo, dat soort types haat ik
Dat maakt weldegenlijk verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
Of was ze heel volwassen voor haar leeftijd?
mwah,, gewoon als iemand van rond de 15quote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
17 en 13.
En dagje uit naar de speeltuin zeker.
Of was ze heel volwassen voor haar leeftijd?.
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegtquote:
Ik vond dat ook toen ik 13 was..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegt.
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ookquote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegt.
gelukkig kom ik daar niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ook
Ik neem aan dat de gemiddelde 'hihi ik/jij zei'-user dit doet op de manier van een 13-jarige voor de grap. Als je 30 bent en lacht om het woord poep ben je toch echt niet helemaal 100% volgens mij. Nog geeneens in de buurt van de 30%quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ook
iemand als Tong80quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de gemiddelde 'hihi ik/jij zei'-user dit doet op de manier van een 13-jarige voor de grap. Als je 30 bent en lacht om het woord poep ben je toch echt niet helemaal 100% volgens mij. Nog geeneens in de buurt van de 30%
TS heb je nog een update of je al gebatst hebt of er toch maar van af hebt gezien?
Moeilijk. Maar op zich kan het wel. Dat ligt vooral aan de situatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:41 schreef MissLadyRoses het volgende:
wat vinden jullie van bijna 16 en net 22 ?
Als je een relatie neemt ben je ene loser en vies. Geilen zit gewoon in (onze) mijn natuur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Hanoying het volgende:
Los van het morele aspect is een jongen van 24 die op een meisje van 14 geilt ook echt een enorme kneus. Je moet je dan ook niet alleen afvragen of je een relatie wil met iemand van 24 maar ook of je een relatie wil met een ontzettende loser.
Als normale man van 24 zit je niet te wachten op een meisje van 14, sta je daar wel voor open dan is er iets goed mis met je (of ben je een gespierde Turk met een foute BMW op zoek naar inkomsten)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:21 schreef easyphp het volgende:
[..]
Als je een relatie neemt ben je ene loser en vies. Geilen zit gewoon in (onze) mijn natuur.
15 en 22 dusquote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:41 schreef MissLadyRoses het volgende:
wat vinden jullie van bijna 16 en net 22 ?
Sukkelquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef dashmaniac het volgende:
15 en 25 is best wel veel inderdaad en als je er aan begin zal het best moeilijk zijn mensen die het niet accepteren etc bedenk wel dat
Jij moet met hem verder
wat andere mensen denken moeten hun weten zolang jij het maar wilt
Als je het niet wil of twijfels heb moet je het zoiezo niet doen
Denk goed na voordat je iets doet waar je spijt van kan krijgen
Ik zelf heb geen mening over 15-25 en meid van 15 is slim genoeg om zelf te kunnen bepalen wat ze wel en niet wilt snap natuurlijk ook wel dat de meningen daar over verdeelt zijn
maar waarom zou 25 en 35 wel gaan en 20 met 50 wat tegenwoordig allemaal niet meer zo zeldzaam is
Anyway kort samen gevat
wat er ook gezegt word en gedaan gedacht of wat dan ook
Het gaat om jou en wat jij wilt en niet een andere
Hopelijk heb jij of iemand anders die nu zit te lezen nu wel een zinning antwoord al is het 3 jaar te laat:o en ben je ondertussen 17
maar al die reacties hier gaan echt nergens over
No offense people heb speciaal voor jullie een account aangemaakt
quote:No offense people heb speciaal voor jullie een account aangemaakt
Kutkickquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef dashmaniac het volgende:
15 en 25 is best wel veel inderdaad en als je er aan begin zal het best moeilijk zijn mensen die het niet accepteren etc bedenk wel dat
Jij moet met hem verder
wat andere mensen denken moeten hun weten zolang jij het maar wilt
Als je het niet wil of twijfels heb moet je het zoiezo niet doen
Denk goed na voordat je iets doet waar je spijt van kan krijgen
Ik zelf heb geen mening over 15-25 en meid van 15 is slim genoeg om zelf te kunnen bepalen wat ze wel en niet wilt snap natuurlijk ook wel dat de meningen daar over verdeelt zijn
maar waarom zou 25 en 35 wel gaan en 20 met 50 wat tegenwoordig allemaal niet meer zo zeldzaam is
Anyway kort samen gevat
wat er ook gezegt word en gedaan gedacht of wat dan ook
Het gaat om jou en wat jij wilt en niet een andere
Hopelijk heb jij of iemand anders die nu zit te lezen nu wel een zinning antwoord al is het 3 jaar te laat:o en ben je ondertussen 17
maar al die reacties hier gaan echt nergens over
No offense people heb speciaal voor jullie een account aangemaakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |