Als jij dat nou ook deed en niet zo,n kuddedier zijn.quote:
Inderdaad. Je moet toch niet aan denken om als 24-jarige gozer je 14-jarige vriendin aan je ouders/vrienden moet voorstellen. Of erger: dat je je aan haar ouders moet voorstellen....quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Hyman het volgende:
18 en 28 zit op het randje indd. maar 14 en 24 kan écht niet.
* = jijquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:29 schreef BreakSpear het volgende:
Of erger: dat je je aan haar ouders moet voorstellen....![]()
Jij bent (32 - 10 =) 22 mag ik uit deze post opmaken? Dat vind ik een combinatie die prima kan gaan werken hoorquote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:34 schreef Chai het volgende:
Ik zou het niet doen TS. En als je verliefd bent op je gevoel af gaan kun je nog weleens verkeerde inschattingen maken. Als ik verliefd zou worden op iemand van 32 dan zegt mijn gevoel wsl ook dat het wel kan, dat het een uitzondering is enz. Maar als je dan gaat nadenken weet je ook wel dat dat eigenlijk niet kan en niet hoort te werken.
Daar heb ik een tijdje terug nog een nieuwsbericht over geschreven: Kamer: Leeftijdsgrens seks niet verlagen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:47 schreef Hyman het volgende:
18 en 28 zit op het randje indd. maar 14 en 24 kan écht niet.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 12:33 schreef HuHu het volgende:
[..]
Daar heb ik een tijdje terug nog een nieuwsbericht over geschreven: Kamer: Leeftijdsgrens seks niet verlagen.
quote:Helaas dus voor die FOK!kers in het Relaties & Psychologie forum, waar regelmatig een 'ik ben 26, zij is 14, kan dat?'-topic voorbij komt: nee, het kan niet en voorlopig blijft dat ook zo.
Ja dat dus. Viel mij ook op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 19:36 schreef Lkw het volgende:
Waarom denkt iedereen dat je 15 bent als je op 18-08-1994 bent geboren?
Ze is 14.
Nee ik ben 16, maar om even een voorbeeld te geven van als je verliefd bent dat je daar dan niet zo bij stil staat.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:58 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Jij bent (32 - 10 =) 22 mag ik uit deze post opmaken? Dat vind ik een combinatie die prima kan gaan werken hoor
En als je het omdraait. Stel dat TS als vrouw zijnde 22 was en de jongen 12? En stel dat jij die jongen was had jij nee gezegd?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:03 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Als jij dat nou ook deed en niet zo,n kuddedier zijn.![]()
Als TS 12 is en de toekomstige 22, dan vind ik het tamelijk ziek. Als TS 19 is en de toekomstige 29, dan is het je eigen keus.
Als TS 20 is en de toekomstige 35, dan is hij miljonair
Succes
Ik vind het dan nog niet kunnen, maar ik vind dat de echte verantwoordelijkheid bij die vrouw van 22 ligt in dat geval. Van een jongen van 12 kun je dat nog niet verwachten.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 18:09 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En als je het omdraait. Stel dat TS als vrouw zijnde 22 was en de jongen 12? En stel dat jij die jongen was had jij nee gezegd?
iddquote:Op donderdag 7 mei 2009 19:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor idiote poll?
Waarom dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:14 schreef pc-fr34k het volgende:
19 en 30 is ook wel heel wat anders dan 14 en 24...
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:21 schreef Chai het volgende:
[..]
2 volwassenen of een kind en een volwassene.. Lijkt me een wezenlijk verschil.
Waarom? Ik had er alleen 'omdat' voor moeten zetten dacht alleen dat het zo ook duidelijk was.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef easyphp het volgende:
[..]
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |