11 en 21 is zeker ook goedquote:Op zondag 10 mei 2009 19:23 schreef easyphp het volgende:
[..]
Waarom was de vraag? niet of je wou op noemen dat de een volwassen was en de ander niet.
Maar jij vind een relatie tussen iemand van 14 en 24 dus prima kunnen?quote:Op zondag 10 mei 2009 19:35 schreef easyphp het volgende:
[..]
Ben je dan ook tussen relaties van verschillende sekse? Geloven? Culturen?
En vanaf 13+ zijn het echt geen kind-kinderen meer.
Nee onder de 13 is niet goed.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:41 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
11 en 21 is zeker ook goedOf 6 en 16.
.
onder de 16 moet het imo sowieso al niet een al te groot verschil zijn. Die marge gaat vanaf dan wel wat omhoog tot het niet meer uit maakt als de personen het zelf niet uit maakt.
Ik ook hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 19:52 schreef Skylark. het volgende:
Als mijn dochter 15 zou zijn en er zou iemand van boven de 18 naar haar knipogen, dan zou ik die blaag bij de kraag vatten en hem binnenstebuiten keren.
Ik heb nooit gezegd dat ik eerlijk en rechtvaardig ben.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:54 schreef easyphp het volgende:
Maar als ik een geil mooi 15 jarige meisje zie ......
Dude sick, ik zit te trollen maar echt met 13 jarige gaanquote:Op zondag 10 mei 2009 19:59 schreef Acinonyx het volgende:
Ik ben 17, mijn ex was 13. Dat is opzich nog niet zo'n heel groot verschil, maar ik vind dat het gewoon moet kunnen, mits de oudere persoon verantwoordelijkheids-gevoel heeft enzulks en het meisje niet zomaar gaat gebruiken ofzo, dat soort types haat ik
Dat maakt weldegenlijk verschilquote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
Of was ze heel volwassen voor haar leeftijd?
mwah,, gewoon als iemand van rond de 15quote:Op zondag 10 mei 2009 20:09 schreef fathank het volgende:
17 en 13.
En dagje uit naar de speeltuin zeker.
Of was ze heel volwassen voor haar leeftijd?.
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegtquote:
Ik vond dat ook toen ik 13 was..quote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegt.
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ookquote:Op zondag 10 mei 2009 20:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Meisjes vinden zichzelf altijd heel volwassen terwijl ze nog steeds moeten lachen als je pies of poep zegt.
gelukkig kom ik daar niet.quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ook
Ik neem aan dat de gemiddelde 'hihi ik/jij zei'-user dit doet op de manier van een 13-jarige voor de grap. Als je 30 bent en lacht om het woord poep ben je toch echt niet helemaal 100% volgens mij. Nog geeneens in de buurt van de 30%quote:Op zondag 10 mei 2009 20:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Dat doet de gemiddelde onzin user van 30 ook
iemand als Tong80quote:Op zondag 10 mei 2009 20:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de gemiddelde 'hihi ik/jij zei'-user dit doet op de manier van een 13-jarige voor de grap. Als je 30 bent en lacht om het woord poep ben je toch echt niet helemaal 100% volgens mij. Nog geeneens in de buurt van de 30%
TS heb je nog een update of je al gebatst hebt of er toch maar van af hebt gezien?
Moeilijk. Maar op zich kan het wel. Dat ligt vooral aan de situatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:41 schreef MissLadyRoses het volgende:
wat vinden jullie van bijna 16 en net 22 ?
Als je een relatie neemt ben je ene loser en vies. Geilen zit gewoon in (onze) mijn natuur.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 19:54 schreef Hanoying het volgende:
Los van het morele aspect is een jongen van 24 die op een meisje van 14 geilt ook echt een enorme kneus. Je moet je dan ook niet alleen afvragen of je een relatie wil met iemand van 24 maar ook of je een relatie wil met een ontzettende loser.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |