Ja, die doet niets anders dan leren, vindt ze leuk. Ze kan alleen niet met computers uit de voeten, dus ik mag ik mag met de ruwe tekst aan de slagquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:13 schreef Manu82 het volgende:
Goed bezig dus. Moet B&L nog afstuderen dan?
Leuk tochquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:53 schreef Manu82 het volgende:
en fucking hell; kan heel de dag wakker blijven omdat die tering doos van die senseo wordt bezorgd
quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk tochLekker wachten voor een handeling die 30 seconden duurt.
Ik ken het.quote:Op donderdag 7 mei 2009 08:06 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Krijg net gvd ook nog te horen dat er ook nog een ander pakketje via dhl kan komen, maar dat kan ook morgen
Alsof ik niets te doen hebKan geen muziek hard aanzetten, kan niet gaan slapen, kan niet even naar de stad
Nee, ruwe tekst staat al wel digitaal, ik ben niet helemaal gek natuurlijk.quote:Op donderdag 7 mei 2009 07:52 schreef Manu82 het volgende:
dus jij mag alles overtikken wat zij schrijft?
Laat je dat ding echt repareren? Ik wil er niet aan denken, als ie ploft dan ploft ie maarquote:Op donderdag 7 mei 2009 07:53 schreef Manu82 het volgende:
en fucking hell; kan heel de dag wakker blijven omdat die tering doos van die senseo wordt bezorgd
Ik bedenk dat soort dingen niet, wat mij betreft deed hij het gewoon primaquote:Op donderdag 7 mei 2009 08:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat je dat ding echt repareren? Ik wil er niet aan denken, als ie ploft dan ploft ie maar
En ik maar denken dat je als mod alles in de gaten zou hebbenquote:
Klootzak dat ie is.quote:Op donderdag 7 mei 2009 15:34 schreef Manu82 het volgende:
En waar ik dus al bang voor was; die hele fucking TNT of DHL is nog niet geweest en ik wil zo weg
Jaquote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je komt toch nog wel een keertje langs hè, Liesje?
Had jij trouwens die joint in een asbak laten liggen? Smaakte goed. Totdat Bart 'm inpikte.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 17:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Klootzak dat ie is.
Ik hoop dat je nu aan het zwemmen bent. op zijn Man van Atlantis'.
Heerlijk, ik zit eindelijk weer fijn onder de plak, zoals het hoortquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe bevalt het remarried life eigenlijk, drommelsche Bommelsch?
he nee bah, de mattenklopper ...quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:51 schreef Copycat het volgende:
Ik ben heel blij voor je. Heb je al een keer goed met de mattenklopper gekregen?
There is no place like onder the plak at home.
neej, blijkbaar moet er nu een aardappelschotel de oven inquote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Wil je een troostpatatje? Met mayo?
Ik slaap daar ook best goed hoor.quote:Op donderdag 7 mei 2009 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja lekker zeker, je eigen bed enzo
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Eline +934 votes -118 votes 934 89 236 10 1170 Marielin +1029 votes -129 votes 1029 199 258 120 1287 Peter +1326 votes -506 votes 1326 323 1012 456 2338 Jeroen +1010 votes -208 votes 1010 105 416 46 1426 Amber +1072 votes -272 votes 1072 114 544 58 1616 9099 1682 |
Ben je er zondagquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
Hey Jumparound! Kom jij binnenkort ook nog een keertje deze kant op?
Niet de hele dag, maar wel een aardig deel ervan. Jij komt zondag dus deze kant op?quote:
Yeahquote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:10 schreef Copycat het volgende:
Niet de hele dag, maar wel een aardig deel ervan. Jij komt zondag dus deze kant op?
Gezellig. Leuk om je een keer te ontmoeten, ook. Hoe laat zo'n beetje?quote:Op vrijdag 8 mei 2009 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Yeah, met swarmahoer (die KLBmod die er als eerste was
).
Klopt, nu ff niet meer, maar iedereen heeft de kans wel gehad (iig voor de rondleiding). Op dit moment beperken we ons even tot crew en users die we heel goed kennen. Het is lastig om uit naam van FOK! nieuwe users daarheen te sturen, je kan niet door posts heenkijken en weten wat de intenties zijn.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Pietje, ik zie er geen enkel topic over. Wél dat het mogelijk is om werk te verrichten, maar ook daar komt niemand meer op terug. Het is nu los zand waarbij alleen "de bekenden" naar willekeur en eigen inzicht daar gezellig gaan meeten, blowen en wodka zuipen.
Ik vind het confusing en ook storend. We hebben Fok! en we hebben de Bunker. Twee grootheden. Maar het lijkt nu echt te gaan mixen waarbij er sprake gaat worden van "stamcafé de Bunker" voor de "ons kent ons Fokkers" plus hun vriendjes en vriendinnetjes. Ik vind dat Fok! zo de schijn tegen zich krijgt. Roep er dan niet over en regel het via msn of zo.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier ff verder.
[..]
Klopt, nu ff niet meer, maar iedereen heeft de kans wel gehad (iig voor de rondleiding). Op dit moment beperken we ons even tot crew en users die we heel goed kennen. Het is lastig om uit naam van FOK! nieuwe users daarheen te sturen, je kan niet door posts heenkijken en weten wat de intenties zijn.
De mensen van hier die ik op msn heb zijn op 1 hand te tellen. Je hebt gedeeltelijk gelijk aangezien we mensen aan 't werven zijn geweest en sommige moesten teleurstellen. Je steekt je kop boven water, deels loopt 't erg goed af en deels minder. Part of the jobquote:Op vrijdag 8 mei 2009 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind het confusing en ook storend. We hebben Fok! en we hebben de Bunker. Twee grootheden. Maar het lijkt nu echt te gaan mixen waarbij er sprake gaat worden van "stamcafé de Bunker" voor de "ons kent ons Fokkers" plus hun vriendjes en vriendinnetjes. Ik vind dat Fok! zo de schijn tegen zich krijgt. Roep er dan niet over en regel het via msn of zo.
Tsja, die kans was er voor iedereen. Het is wat teveel werk om wekelijks zoiets te organiseren voor een paar mensen die precies dan kunnen.quote:Bovendien, lang niet iedereen heeft de kans gehad voor een rondleiding. Ik denk dat er nu best mensen zijn die het leuk zouden vinden om onder begeleiding daar ook eens te kijken. Het lijkt mij een kwestie van organiseren.
quote:En ik herhaal het hier ook nog maar eens, omdat het een van elders afgebroken discussie betreft, ik voel geen enkele behoefte om er zelf heen te gaan, dus ik spreek niet voor eigen kop. Daarnaast herhaal ik ook nog maar eens dat ik wat bovenstaande betreft een uitzondering maak voor Dementor en Cc, die zijn er vanaf het begin bij en voor hen is het logisch dat ze gaan wanneer ze tijd hebben.
Nee hoor, je kunt beter tegen iedereen aan zitten hijgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
moet ik nu sorry zeggen dat ik in de bunker geweest ben? Daar pas ik voor. Iedereen had zich op kunnen geven in dat topic dacht ik,.
Zorg maar ff dat ie opschietquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Pietje morgenen geloof mij maar om 1 uur zijn wij ws nog niet wakker maar daarna is het 2 keer kijken en het staat
Ohw en ik zit op Remlofs minilaptop, dat typt ruk
lijkt me wel op z'n plaatsquote:Op vrijdag 8 mei 2009 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
moet ik nu sorry zeggen dat ik in de bunker geweest ben?
Ohw en ik zit op Remlofs lap, dat typt ruk
hmmquote:Op zaterdag 9 mei 2009 06:18 schreef liesje1979 het volgende:
![]()
Ik ben al weg
PP dit is ongeveer onze bedtijdDie trein halen we niet denk ik
Nee ik ben net terug uit Eindhoven. Tot half zeven vanochtend zitten slempen met Huub, en dat mag ik hier gewoon zeggen!quote:
Haha nee!quote:
Ja was gezellig.quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:25 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen
Gert heb je met Huub lopen zuipen? Tof!
quote:Op zaterdag 9 mei 2009 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja was gezellig.![]()
Maar pas ná werktijd hè.Daarom was het ook zo fokking laát.
Nou ééntje nog dan? Fucking bloody last one? En dat maal zes.
Hee jij veel plezier bij de inteeltcrewmeet vanavond! Toch een eer, als ordinaire kut-usert.![]()
Ik ga effe legge.
O bij deze: Adriaanse naar AZ: Huub fles tequila. Adriaanse naar 020: Gert fles tequila.![]()
Dat het maar genoteerd staat. Arme hersens.![]()
Und viel Spass in Bulgarien!quote:
Vandaag komt PietjePuk langs. Maar morgen maandag, dus ik hou me verre van vodka vandaag. En a blow a day, keeps the doctor at bayquote:Op zondag 10 mei 2009 07:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zitten er vandaag nog Fokkers in Fok!'s stamcafé "De Bunker" wodka te lebberen en te blowen?
Ha, was jij dat op die naaldhakken vanmorgen vroegquote:Op zondag 10 mei 2009 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vandaag komt PietjePuk langs. Maar morgen maandag, dus ik hou me verre van vodka vandaag. En a blow a day, keeps the doctor at bay.
Nee. Ik ben vannacht gewoon naar huis gegaan en kom net uit mijn eigen bed rollen. Op blote voeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 10:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ha, was jij dat op die naaldhakken vanmorgen vroeg
Je snapt iets niet maar je geeft zelf het antwoord alquote:Op zondag 10 mei 2009 11:20 schreef JakeHeke het volgende:
Ik snap niet dat er antistemmen gegeven worden aan een persoon die je niet mag. Het effect hiervan is dat de bewuste persoon in totaal meer stemmen krijgt en dus interessanter wordt voor de redactie om erin te houden.
Als je een favoriet hebt, kun je die dus het beste al je stemmen geven.
Lekker belangrijk Pietjequote:Op zondag 10 mei 2009 11:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, brakjes van de crewmeet
. Het was zeker tof
.
Een zeven geef ik het. Het is leuk om te volgen, ondanks wat beginnersfoutjes. De volgende aflevering moet wél beter vind ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 12:47 schreef teamlead het volgende:
is het nog wat die bunker?
Die shoarma is koud als je er bent hoorquote:Op zondag 10 mei 2009 12:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik stap binnen 10min de auto in, ff swarma halen en dan richting Eindhoven. Tot zo Cc
quote:Op zondag 10 mei 2009 12:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die shoarma is koud als je er bent hoor
en waar was jij toen we afscheid widen nemen gisteren?quote:
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
en waar was jij toen we afscheid widen nemen gisteren?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, ik weet wel dat remlof spek en ik in Rotterdam wakkerwerden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef teamlead het volgende:heatwave moet niet zeuren, die had het gisteren best naar zijn zin. Daar mag hij best een sandwich en wat bier voor opofferen
nee, niet meer. Douchen hielpquote:Op zondag 10 mei 2009 13:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het was leuk!Staat mijn bloemetje nog op je hoofd?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:39 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee, niet meer. Douchen hielp. Staan bij jou de handtekeningen nog?
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:53 schreef Gert het volgende:
Hey Liesje, leuke avond gehad zo te lezen! Nog op tafels gedanst? Of anderen? Of hebben jullie vooral veel appelsap en thee gedronken, ja zeker weer hè?
ja, verdomme, heb ik een post in TBOquote:Op zondag 10 mei 2009 13:30 schreef teamlead het volgende:
heatwave moet niet zeuren, die had het gisteren best naar zijn zin. Daar mag hij best een sandwich en wat bier voor opofferen
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, verdomme, heb ik een post in TBO.
En ik mag best zeuren, ik zat zo lekker, biertje, broodje, muziekje.......
Vrijdag al in stamcafé The Bunker.quote:Op zondag 10 mei 2009 13:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Jij kent mij te goed!!
En waar was jij dan? Dan had ik zeker op tafels gedanst.
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven hadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar de gezelligheid die je ervoor terugkreeg!![]()
Volgens mij hadden andere pasagiers gewoon echt medelijden met je.
quote:Op zondag 10 mei 2009 13:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Vrijdag al in stamcafé The Bunker.
Gisteren rustig bij vrienden eten, ik was zelfs Bob.![]()
Maar die table dance hou ik dan nog te goed!
( Op zo'n krakkemikkig tuintafeltje tijdens de BBQ of zo)
Nog stiekem gerookt in de nachttrein?
Chocolade, heel vaag staat me daar iets van bij, ik heb ook nog een hapje gehadquote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven had.
Oh well, het was ook wel gezellig hoor, maar ik was echt lekker aan het chillen toen jullie binnen "liepen".
ja, zo ben ikquote:Op zondag 10 mei 2009 14:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Chocolade, heel vaag staat me daar iets van bij, ik heb ook nog een hapje gehad
"liepen" idd, ik denk dat geen van drieën nog echt in staat was gewoon te lopen, was ik even blij dat ik niet met de trein hoefdequote:Op zondag 10 mei 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Terecht, al had die blondine me best even mogen troosten nadat ik dr chocolade gegeven had.
Oh well, het was ook wel gezellig hoor, maar ik was echt lekker aan het chillen toen jullie binnen "liepen".
idd, zat ik daar, totaal nuchterquote:Op zondag 10 mei 2009 14:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
"liepen" idd, ik denk dat geen van drieën nog echt in staat was gewoon te lopen, was ik even blij dat ik niet met de trein hoefde
quote:
Heeft ie ook gezegd dat het mocht of heb je t gewoon gedaan en aangenomen dat t mocht?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Je bent lief, ik mocht namelijk wel meedrinken van je halve liter
Maar serieus, dat hoofd van je toen we binnen kwamen strompelen, priceless!
Ik mocht dat, remlof en sp3c was een ander verhaal, maar misschien kwam dat door het broodje wat sp3c binnen 2 seconden op de grond had liggenquote:Op zondag 10 mei 2009 14:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heeft ie ook gezegd dat het mocht of heb je t gewoon gedaan en aangenomen dat t mocht?
das ook wel zonde, die broodjes zijn teringduurquote:Op zondag 10 mei 2009 14:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik mocht dat, remlof en sp3c was een ander verhaal, maar misschien kwam dat door het broodje wat sp3c binnen 2 seconden op de grond had liggen
Zoiets vertelde je nog ja.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef HeatWave het volgende:
Oh well, het was in alle opzichten weer een hele bijzondere avond.
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijnquote:
ik hoop het ook iddquote:Op zondag 10 mei 2009 14:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ik hoop dat sp3c veilig thuis is gekomen
Geef de NS maar weer de schuldquote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef remlof het volgende:
Kut NS, ze maken je niet eens wakker als je op het goeie station bent
Paar biertjes verder ben je die koppijn alweer vergeten.quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijn.
Ja, dat is zo, maar voorlopig zit ik aan een halve liter theequote:Op zondag 10 mei 2009 14:18 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Paar biertjes verder ben je die koppijn alweer vergeten.
Hier geen centje pijn maar ik was ook iets later begonnen met de alcohol natuurlijk.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
EN met 10 min ga ik alweer de deur uit, metalconcert, lekker voor de koppijn.
quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
HW, weet jij toevallig ook hoe laat we de trein vanaf Utrecht hadden? We werden om half 6 namelijk wakker en we vroegen ons af hoe lang die trein toen al stilstond in Rotterdam!![]()
Wat MM zegt :quote:Op zondag 10 mei 2009 14:23 schreef liesje1979 het volgende:
HW, weet jij toevallig ook hoe laat we de trein vanaf Utrecht hadden? We werden om half 6 namelijk wakker en we vroegen ons af hoe lang die trein toen al stilstond in Rotterdam!![]()
Ok iig bedanktquote:Op zondag 10 mei 2009 14:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Op een gegeven moment uurtje of 3/iets daarvoor denk ik werd sp3c eruit gezet toen ging jij nog verhaal halen buiten, toen kwamen remlof en jij weer binnen na een tijdje en gingen peukje pakken en jullie spullen en zijn toen naar buiten gegaan, en zouden niet meer terug komen, we zagen jullie nog een tijdje buiten staan. Later zijn hw en ik richting cs gelopen en jullie niet tegen gekomen dus wat er in de tijd tussen stairway> cs gebeurd is kan ik jullie ook niet vertellen
Ik geloof niet dat ik dingen heb uitgetrokken, dus nee, niet van mij. En remlof mist ook geen kleding. Hoezo heb je er 1 gevonden dan?quote:Op zondag 10 mei 2009 14:38 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh en iemand is ook een trui/vest vergeten/ kwijt geraakt
Dat durf ik echt niet te zeggen, maar anders horen we het vanzelf welquote:Op zondag 10 mei 2009 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
er hing een zwarte hoodie op een kruk waar wij zaten, noch HW noch ik wisten van wie die was en hebben m dus ook laten hangen. Dan zal die wel niet van een van onze groep zijn geweest
quote:
Hoi PietjePuk007 draai je een een paar uren Bunker-redactie?quote:
Had je gister niet zoveel moeten zuipen.quote:Op zondag 10 mei 2009 16:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, wat een geconcentreerd werk is dat schakelen zeg. Na 15min ben je scheel
.
quote:Op zondag 10 mei 2009 16:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had je gister niet zoveel moeten zuipen.
Zeg wanneer ga jij op zwart en krijg ik dat kekke donkerblauwe kleurtje?quote:
Ja ik heb je IED topickick gezienquote:Op zondag 10 mei 2009 18:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zeg wanneer ga jij op zwart en krijg ik dat kekke donkerblauwe kleurtje?
Vindingrijk, is het niet?quote:
Hij zoekt modrechtenquote:Op zondag 10 mei 2009 18:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat doe jij in TBO?
Ik had slechts dankbetuigingen verwacht na het aan het licht brengen van deze kwestie. Net als bij hackers.quote:
En zo valt het leven op Fok! wederom tegen!quote:Op zondag 10 mei 2009 19:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had slechts dankbetuigingen verwacht na het aan het licht brengen van deze kwestie. Net als bij hackers.
Ik stop er maar mee denk ik.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
En zo valt het leven op Fok! wederom tegen!
Niet om mezelf op de borst te kloppen hoor, maar eigenlijk ben ik daar best goed in.quote:Op zondag 10 mei 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je bent een slechte leugenaar Ludo!
Er zijn leukere talenten, maar tochquote:Op zondag 10 mei 2009 19:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Niet om mezelf op de borst te kloppen hoor, maar eigenlijk ben ik daar best goed in.
Best een eng idee, zoveel FOK-ers op 10 minuten loopafstand van mijn nederige stulpje.quote:
Het is bijna eng hequote:Op zondag 10 mei 2009 19:38 schreef Talitha het volgende:
Best een eng idee, zoveel FOK-ers op 10 minuten loopafstand van mijn nederige stulpje.
quote:
Valt me zwaar tegenquote:
Tofquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof. Ik moet morgen nog naar Parijs, dagje daar werken op Woensdag, dan dezelfde avond nog terug
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
We waren gister netjes op tijd thuis, en moest rijden dus geen alcohol op. Dus al met al was 't eigenlijk wel een eitje. Jij
?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, verslag, maar ik heb de vorige keer al een verslag geschreven. Misschien morgen
. Uit 't restaurant, waar heb jij 't over
? Gister moest ik rijden van / naar de bunker, en kon uitslapen smorgens dus ach
. Die kater van zaterdag was alweer weg.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de foto, ja. Daar zullen we niet al te nuchter meer opstaan
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot 6u ja, en om 13u zat ie alweer in de auto richting bunker. Nu meteen een week vrij, om bij te komen. Heb net al wat foto's gezien die gemaakt zijn waar ik niet meer bij was, leuk
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik heb ongeveer 5 uur geslapen hahamaar t was wel vol te houden
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, andere foto's zijn er niet volgens mij.
quote:
Als je maar alleen de beschaafde hebt gedaan vind ik alles best.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry voor de delay, maar ik wou er niet te veel posten achter
Is al goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja jij ook. Het is nog vroeg jeweetz
.
Hi!quote:
N'och toch. En je bent toch niet alleen. Je hebt heel veel FOK!vriendjes en je tieten ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi!
Goed! Een stuk beter dan gisteren toen ik qua emoties echt slingerde als een motherfucker. Dat je gewoon zonder reden op de fiets in tranen uitbarst.
Gisteravond belden spontaan een paar vrienden, waardoor ik me niet meer Remy voelde en waar ik even lekker tegen kon spuien. Lucht altijd op en helpt ook om het betrekkelijke van alles in te zien. En het belachelijke.
Op tijd mijn bed in, heerlijk geslapen en vandaag scheen het zonnetje weer in mijn hoofd. Dus ik hoop en gok erop dat ik weer in balans ben!
Heerlijk dat, ik ging zondag naar amsterdam om de woonkamer een likje verf te geven. En mij gebeurde het zelfde (kwamen we bij WTC achter) En aan die sleutelbos zaten ook de sleutels van amsterdam, konden we weer terug naar bussumquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
En dat ik weer helemaal mijn ouwe ik lijk te zijn, blijkt ook uit het feit dat ik vanochtend heerlijk verstrooid mijn sleutels in mijn voordeur heb laten zitten.
Gelukkig woont een collega vlakbij en die heeft ze eraf gehaald.
Namasté!
Dat dan weer welquote:
Nu weer welquote:
vanavond darten?quote:
Landgenoten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Leandra het volgende:
Kun je niet gewoon tekstschrijver voor de koningin worden, dan mag je vast wel oranje visitekaartjes
[x] geschiktquote:
Vandaag is de season final (2 episodes), daarvoor is er ook nog een special geweest:quote:
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Manu, als hij dit vanuit een vuig internetcafe in Bulgarije leest:
Heimwee?
Nou, waar dan?quote:
Zoenen mag daar en afwerken hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef willem-jozef het volgende:
hoi gert en pietje!
mag ik jullie ook een kusje geven in de fb?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zit inderdaad een buitenproportioneel stukje humorbelevingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef hondjes het volgende:
Moet wel lachen, een week geleden is dit topic geopend, door Manu, als hij terugkomt van vakantie, kan hij er zo weer mee verder.
Heb je nou meer sjans met een blauw kleurtjequote:
En al die fan's lopen een blauwtjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dagelijks door bergen pm's worstelen.
mag ik hier wel zeggen dat ik Peter6000 een grote eikel vind of is dat ook ook off topic......quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dagelijks door bergen pm's worstelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ontvang je er maar een, * geeft een kusje aan FANN.
+ 1quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ontvang je er maar een, * geeft een kusje aan FANN.
Nee ik ga bbq_en. Hoop dat het stinkt want ik hing net met mijn haar in een kaars.. Jesus wat een luchtquote:
twee kusjes in één keerquote:
dus nu gebruik ik die nooit meerquote:Op ]zaterdag 16 mei 2009 05:18[/url] schreef FictionalFenna het volgende:
VOOR JOU.
trutquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga bbq_en. Hoop dat het stinkt want ik hing net met mijn haar in een kaars.. Jesus wat een lucht
Oprechte interessequote:
oké... nee ik ga songfestifal kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oprechte interesse, en nee ik ga niet, vrienden komen hier biertje drinken, thanx for asking.
pietje ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was een topic aan 't openen. Ik ga niet kijken, maar stem ff op Moldavie voor me, thanx.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
HET IS HIER GOFTEDOMME GEEN FEEDBACK!!!!!111
welke vraag precies?
Nee maar wel een boel dooie punten kwijtquote:
ik dacht dat je zolang weg bleef omdat je een foto ging makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar wel een boel dooie punten kwijtGratis en voor niks
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef FANN het volgende:
zullen we deze ''afwerkplek'' nog effe dichtspammen?
Tsja, dat krijg je ervan, al dat spammenquote:
jij mag de nieuwe maken...... ik ben wegquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan, al dat spammen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |