Tofquote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Tof. Ik moet morgen nog naar Parijs, dagje daar werken op Woensdag, dan dezelfde avond nog terug
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
We waren gister netjes op tijd thuis, en moest rijden dus geen alcohol op. Dus al met al was 't eigenlijk wel een eitje. Jij
?
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh ja, verslag, maar ik heb de vorige keer al een verslag geschreven. Misschien morgen
. Uit 't restaurant, waar heb jij 't over
? Gister moest ik rijden van / naar de bunker, en kon uitslapen smorgens dus ach
. Die kater van zaterdag was alweer weg.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh de foto, ja. Daar zullen we niet al te nuchter meer opstaan
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Tot 6u ja, en om 13u zat ie alweer in de auto richting bunker. Nu meteen een week vrij, om bij te komen. Heb net al wat foto's gezien die gemaakt zijn waar ik niet meer bij was, leuk
.
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
ja ik heb ongeveer 5 uur geslapen hahamaar t was wel vol te houden
quote:Op maandag 11 mei 2009 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, andere foto's zijn er niet volgens mij.
quote:
Als je maar alleen de beschaafde hebt gedaan vind ik alles best.quote:Op maandag 11 mei 2009 23:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Sorry voor de delay, maar ik wou er niet te veel posten achter
Is al goedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 07:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja jij ook. Het is nog vroeg jeweetz
.
Hi!quote:
N'och toch. En je bent toch niet alleen. Je hebt heel veel FOK!vriendjes en je tieten ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hi!
Goed! Een stuk beter dan gisteren toen ik qua emoties echt slingerde als een motherfucker. Dat je gewoon zonder reden op de fiets in tranen uitbarst.
Gisteravond belden spontaan een paar vrienden, waardoor ik me niet meer Remy voelde en waar ik even lekker tegen kon spuien. Lucht altijd op en helpt ook om het betrekkelijke van alles in te zien. En het belachelijke.
Op tijd mijn bed in, heerlijk geslapen en vandaag scheen het zonnetje weer in mijn hoofd. Dus ik hoop en gok erop dat ik weer in balans ben!
Heerlijk dat, ik ging zondag naar amsterdam om de woonkamer een likje verf te geven. En mij gebeurde het zelfde (kwamen we bij WTC achter) En aan die sleutelbos zaten ook de sleutels van amsterdam, konden we weer terug naar bussumquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Copycat het volgende:
En dat ik weer helemaal mijn ouwe ik lijk te zijn, blijkt ook uit het feit dat ik vanochtend heerlijk verstrooid mijn sleutels in mijn voordeur heb laten zitten.
Gelukkig woont een collega vlakbij en die heeft ze eraf gehaald.
Namasté!
Dat dan weer welquote:
Nu weer welquote:
vanavond darten?quote:
Landgenoten!quote:Op donderdag 14 mei 2009 11:10 schreef Leandra het volgende:
Kun je niet gewoon tekstschrijver voor de koningin worden, dan mag je vast wel oranje visitekaartjes
[x] geschiktquote:
Vandaag is de season final (2 episodes), daarvoor is er ook nog een special geweest:quote:
Goedemorgen,quote:Op zaterdag 16 mei 2009 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
Voor Manu, als hij dit vanuit een vuig internetcafe in Bulgarije leest:
Heimwee?
Nou, waar dan?quote:
Zoenen mag daar en afwerken hierquote:Op zaterdag 16 mei 2009 15:49 schreef willem-jozef het volgende:
hoi gert en pietje!
mag ik jullie ook een kusje geven in de fb?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar zit inderdaad een buitenproportioneel stukje humorbelevingquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:47 schreef hondjes het volgende:
Moet wel lachen, een week geleden is dit topic geopend, door Manu, als hij terugkomt van vakantie, kan hij er zo weer mee verder.
Heb je nou meer sjans met een blauw kleurtjequote:
En al die fan's lopen een blauwtjequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dagelijks door bergen pm's worstelen.
mag ik hier wel zeggen dat ik Peter6000 een grote eikel vind of is dat ook ook off topic......quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dagelijks door bergen pm's worstelen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ontvang je er maar een, * geeft een kusje aan FANN.
+ 1quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan ontvang je er maar een, * geeft een kusje aan FANN.
Nee ik ga bbq_en. Hoop dat het stinkt want ik hing net met mijn haar in een kaars.. Jesus wat een luchtquote:
twee kusjes in één keerquote:
dus nu gebruik ik die nooit meerquote:Op ]zaterdag 16 mei 2009 05:18[/url] schreef FictionalFenna het volgende:
VOOR JOU.
trutquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ga bbq_en. Hoop dat het stinkt want ik hing net met mijn haar in een kaars.. Jesus wat een lucht
Oprechte interessequote:
oké... nee ik ga songfestifal kijkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oprechte interesse, en nee ik ga niet, vrienden komen hier biertje drinken, thanx for asking.
pietje ?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik was een topic aan 't openen. Ik ga niet kijken, maar stem ff op Moldavie voor me, thanx.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
HET IS HIER GOFTEDOMME GEEN FEEDBACK!!!!!111
welke vraag precies?
Nee maar wel een boel dooie punten kwijtquote:
ik dacht dat je zolang weg bleef omdat je een foto ging makenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar wel een boel dooie punten kwijtGratis en voor niks
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:44 schreef FANN het volgende:
zullen we deze ''afwerkplek'' nog effe dichtspammen?
Tsja, dat krijg je ervan, al dat spammenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |