Waar ga je dan zwemmen?quote:Op donderdag 7 mei 2009 10:52 schreef Manu82 het volgende:
Zon schijnt hier nu ook, hoop vanmiddag ook nog, wil nu eindelijk zwemmen
Sanadomequote:
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:02 schreef Copycat het volgende:
Oh. Dan ga je toch lekker binnen zwemmen en zulks?
Kan je daar zo van binnen naar buiten en weer terug zwemmen? Dat vind ik altijd leuk. En dan net doen alsof je de Man van Atlantis bentquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:05 schreef Manu82 het volgende:
maar vind het buiten juist ook leuk in warm bejaardenwater
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kan je daar zo van binnen naar buiten en weer terug zwemmen? Dat vind ik altijd leuk. En dan net doen alsof je de Man van Atlantis bent.
quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's dan toch geen zwemmen? dat is dobberen
Oh en goeiemorgen en zulks![]()
Boodschappen weer binnen. Want het is tenslotte donderdag.
IK wel, altijd op donderdag, en zaterdag denk ik, he is alles op,,ga ik weer vleeswaren , brood etc halenquote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]schijnt gezond te zijn ofzo en daarom moeten we er ook zo fucking veel voor betalen
![]()
Doe je altijd boodschappen voor heel de week?
Doe juist elke dag boodschappen, wat overigens wel tot gevolg heeft dat er nu een halve koelkast weggegooid kan wordenquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:01 schreef hondjes het volgende:
[..]
IK wel, altijd op donderdag, en zaterdag denk ik, he is alles op,,ga ik weer vleeswaren , brood etc halen
en dinsdag begin ik ook weer, pffffffff kutzooi die boodschappen.
ik zou de koelkast gewoon houden als ik jou wasquote:Op donderdag 7 mei 2009 12:11 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Doe juist elke dag boodschappen, wat overigens wel tot gevolg heeft dat er nu een halve koelkast weggegooid kan worden
Yups. Werkt als een tierelier. En op=op.quote:Op donderdag 7 mei 2009 11:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]schijnt gezond te zijn ofzo en daarom moeten we er ook zo fucking veel voor betalen
![]()
Doe je altijd boodschappen voor heel de week?
Nog een domme vraag, hoe doe je het precies...de volgorde.pleasequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:15 schreef Manu82 het volgende:
je kunt ook gewoon hele mappen slepen naar die kaart als hij in je pc zit!
Vragen zijn nooit dom zei iemand gisterquote:Op donderdag 7 mei 2009 15:18 schreef hondjes het volgende:
[..]
Nog een domme vraag, hoe doe je het precies...de volgorde.please
toppiequote:Op donderdag 7 mei 2009 15:31 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Vragen zijn nooit dom zei iemand gister![]()
Ok
1. Je stopt die sd card in je laptop/pc
2. Als het goed is hoor je dan een ping
3. Je gaat naar DEZE COMPUTER bij start en als het goed is staat hij dan bij verwisselbare mediums
4. Je klikt op het icoontje van die card
5. Card staat op de taakbalk
6. Elke map die je op de card wil hebben staan houd je met linkermuisknop vast en sleep je zo naar het icoontje van de card op de taakbalk en hij gaat kopieren
Ik ben ontsnapt!quote:Op woensdag 6 mei 2009 14:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey! Talitha!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Long time no see beeb! Watskeburt?1 hebben Jappie en Ian je nog steeds under there spell?
En dan hebben wij harde werkers wel een borrel verdiend ook!quote:Op donderdag 7 mei 2009 18:25 schreef Copycat het volgende:
Ik ga het zo eens checken. Bart is er niet, dus dan is de kans groter dat er nog een borrel of wat voor ons inzit. Zo niet, dan regel ik nog wel een fles. Stoli. Geen Smerignoff.
Morgen kan ik tenminste meedrinken, want ook mij lukte het niet mijn werk in vier dagen te proppen.
Koop morgen voordat je naar die bunker gaat effe twee trayen Aldi halve liters en pleur die dan de bunker in.quote:Op donderdag 7 mei 2009 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dan hebben wij harde werkers wel een borrel verdiend ook!![]()
Gedraagt die Huub zich nog een beetje, of weten alleen Bart en jij waar die fles staat?
Maar je haalt een nieuwe dus, helemaal cool.![]()
Ahhh Taliet!! Wat ziet Gertje er verzorgd uit! Helemaal geborsteld, vlechtjes in z'n manen, wortel in z'n kont! En ik maar denken dat je al lang aan de saté eeyore zat.
Daar heb ik niks over te zeggen, anders kwam ik nog wel effe bij je langs voor tante Sos.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 00:57 schreef Coos het volgende:
[..]
Koop morgen voordat je naar die bunker gaat effe twee trayen Aldi halve liters en pleur die dan de bunker in.![]()
Heb ik nog wat te lezen morgennacht.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Het is vrijjjjjjjjjjjjjjjjjjjdaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!
Dan ben ik vanavond wel een stuk onvermoeibaarder ... Die Overlevers snuiven de frisse lucht maar op.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 13:46 schreef Gert het volgende:
Daar heb ik niks over te zeggen, anders kwam ik nog wel effe bij je langs voor tante Sos.
Kijken of ze in plaats van vijf kwartier ook zéven kwartier in een uur kunnen lullen.![]()
En elke keer weer leuk hèquote:
Fuck you... fuck you very very muhuhuuuch...quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:16 schreef debuurvrouw het volgende:
OH!!! die is briljant![]()
Vooral het Karpentertoontje maakt het helemaal af
Die tweede stem!quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:29 schreef Gert het volgende:
Dat heeft ze destijds als anti-Boes liedje geschreven. Snap er niks van, de lieve man.
Het refrein kan je voor iedereen gebruiken ja, de coupletten zijn op wat minder mensen van toepassing.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die tweede stem!![]()
Nou, het is velerlei toepasbaarmaar ik had al zo'n vermoeden dat het over Bush ging ja.
Én de video kijken hèquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het refrein kan je voor iedereen gebruiken ja, de coupletten zijn op wat minder mensen van toepassing.![]()
Drié keer de Easybeats draaien![]()
![]()
Wél motiverend om er nog een tijd mee door te gaan trouwens.![]()
Fijn weekendquote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh ik duik weer even onder tot ver na het weekend ofzo
Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 15:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga zondag Cc meeten, dus dat kan niet misgaan natuurlijk.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.
ik heb je plaatje effe gefixt dooiequote:
ja, vanzelfsprekend, 16.15 uur (haha. ik had het nog onder dat plaatje staan dat bij jou dus niet werkt, maar dacht: ik haal het maar weg anders krijg ik morgen op m'n kop etc.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb je plaatje effe gefixt dooie![]()
dus wij zijn er dan om kwart over vier hé......trek je wel wat leuks aan
edit je hele plaatje doet het niet![]()
deze wel?
ja dus....tot zondag
![]()
Incrowd rulesquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb je plaatje effe gefixt dooie![]()
dus wij zijn er dan om kwart over vier hé......trek je wel wat leuks aan
edit je hele plaatje doet het niet![]()
deze wel?
ja dus....tot zondag
![]()
Ik wil er daarvoor al zijn ja, zie ik jullie daarquote:Op vrijdag 8 mei 2009 17:10 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wanneer ben je er zondag, wij zijn er tot een uurtje of vier.
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dit tegenwoordig het "we-gaan-afspreken-in-de-bunker-laten-we-het-even-melden-topic?"
Sorry buuf, ik zal 't nooit meer doenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Is dit tegenwoordig het "we-gaan-afspreken-in-de-bunker-laten-we-het-even-melden-topic?"
Prima, want het stoort mij ook, dat nogal hoog "ons kent ons" gehalte m.b.t. een extern programma. Dat Dementor en Cc daar zitten en er af en toe over melden vind ik prima, ze zijn er vanaf het eerste uur bij. Maar het lijkt nu toch echt wel "Ik ben vriendje van...." te worden en "ik zie je daar, kom je ook nog".quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry buuf, ik zal 't nooit meer doen. Zijn we nu weer vriendjes
![]()
kusjes, Puk.
Pietje, ik zie er geen enkel topic over. Wél dat het mogelijk is om werk te verrichten, maar ook daar komt niemand meer op terug. Het is nu los zand waarbij alleen "de bekenden" naar willekeur en eigen inzicht daar gezellig gaan meeten, blowen en wodka zuipen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat hebben we geprobeerd en iedereen heeft de kans gehad zich daarvoor op te geven, in eerste instantie voor de rondleiding en daarna voor een dagje meedraaien.
Verder zal ik er hier niet meer over posten, anders kijkt buuf me nooit meer aan, en dat is killing. als toch, dan ff verder in TBO SC
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 20:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Het is vandaag vrijdag, Caroo en APK komen je vast bijstaan in al je nodenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:53 schreef Manu82 het volgende:
Ohja en ik vind het nogmaals vervelend dat ik alle SC's vol moet plempen
Ich gehe zum ferien morgenquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is vandaag vrijdag, Caroo en APK komen je vast bijstaan in al je noden
quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
maar in september wordt het een "we gaan afspreken in Den haag" topic"![]()
Ik denk 't niet, en als wel dan moet ie 't toch wat duidelijker doen.quote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het garpje van WJ wel degelijk een ondertoontje had. Niet dat hij er één minuut wakker van ligt, dat vast niet, maar hij legt volgens mij wel bewust de vinger op een zeer plekje
Tuurlijk, sillyquote:Op vrijdag 8 mei 2009 21:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sorry buuf, ik zal 't nooit meer doen. Zijn we nu weer vriendjes
![]()
kusjes, Puk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |